Ontzettend impopulair hier op het forum, maar geef mij de 30 graden maar weer terug. Vond het heerlijk.
Ik ben vrijdag echt helemaal zeiknat geregend toen ik naar het voetbal was. Echt tot op mijn ondergoed. En ik heb er zo van genoten. Werd helemaal gelukkig door die hoosbui,
Nou inderdaad! Ik heb wel weer zin het herfstige weer, maar dan alleen als ik verder de deur niet uit moet. En nu nog even niet… Die 30 graden ben ik wel klaar mee, maar geef mij maar gewoon nog even een poosje 20 graden, zonnetje, heerlijk!
Ik heb het ijskoud.
Kijk nu al op tegen de winter… brrr😩
Gisternacht gingen mijn vriend en ik een stukje fietsen om Pokémon go te spelen. 10 graden ofzo was het? Ik heb bij terugkomst 15 minuten onder de douche gestaan om me op te warmen, heel mijn voeten en handen tintelden en mijn knieën werden bijna zwart bij het opwarmen, zo koud had ik het.
De dagen zijn alweer een stuk korter, baal daar wel van
Vanochtend liep ik de deur uit (rond half 7) het was gewoon benauwd/warm. Dus ik had een dun parkajasje mee. Vervolgens de hele dag rillend koud gehad omdat het plots ene paar graden kouder was? Zo raar weet nu steeds niet wat ik aan moet trekken
Jippieee
Ik ging net buiten een rondje lopen. Vest en regenjas aan. Nou bloedheet, kon met vest en jas weer uitdoen.
Heb een vest aan omdat de airco op kantoor nog steeds goed staat te blazen.
optyfen met je zon heel gauw
Op vakantie was het 34 graden (gevoelstemperatuur 39) en ik werd gek van de hitte. Nu ben ik weer in Nederland en hier is het te koud ️
Ik heb het ijskoud terwijl ik een flanellen blouse aanheb en een lange broek.
Ah yeah… net nu ik een weekje op vakantie ga in Nederland wordt het nog mooi nazomerweer.
Sorry dat ik niks te klagen heb.
Ik heb geen idee wat ik moet aantrekken door dit weer. Gister had ik het te koud, nu te warm. En ook nog eens een regenjas mee wat op de fiets veel te warm wordt. Het is dat ik vandaag vaak op pad moet, anders vind ik regen niet zo erg.
Het dekbed maar weer terug uit de kast getrokken, denk dat ik bevroor anders
Mijn voeten moeten echt weer wennen aan dichte schoenen joh nu het weer kouder is
Er ligt geen sneeuw
Had vandaag vol goede moed een jasje aan, was zo blij dat het kon. Nou eigenlijk niet dus want had het kapot heet in de zon