Klaag hier over het weer

Ja ik ook :persevere:

Ik ook, ik heb daar echt hekel aan :slightly_frowning_face: (ook al heb ik winterbanden)

Ik wil geen sneeuw. Dan wordt mijn werk veel zwaarder en moet ik omrijden en het is gewoon kut. :cry:

Yessss laat het sneeuwen!!! :sunglasses:

Foto van de katten is trouwens van IG @felicefelines :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn auto was aan de binnenkant ook helemaal bevroren. Als je je auto vanuit de binnenkant gaat krabben dan krijg je dus sneeuwhopen overal heb ik geleerd

1 like

Hahah dat ik had ik deze ochtend ook. Wel alleen mijn voorruit gelukkig.

Oh bij mij mijn achterruit ook :frown: Ik heb vocht problemen in de auto dus het is echt een drama

Ik wil morgen in bed blijven, getver ik haaaaaat koud weer en sneeuw als ik moet werken.

Oh dat is minder sorry voor mijn hahah(moest zelf wel lachen vanochtend om de sneeuw vlokjes) . Hmm de mijne is al 16 jaar oud ofzo dus denk dat het bij mij daar aan ligt. Heb nu voor de buitenkant voorruit zo’n ding geplaatst. Ben benieuwd of dat helpt? Hoop voor je dat het morgen mee valt.

1 like

Oké, die sneeuw en die autoritten heb ik overleefd. Maar ik was vergeten dat nu pas het meest helse gedeelte begint: de aangebroken restjes sneeuw en grijze massa. Aah!

1 like

Ik ben echt helemaal klaar met die kutkou. Ik wil warmte. Niet 34 graden maar wel 20 a 25 ofzo.

2 likes

:cry: Er komt nog meer sneeuw. Echt, ga weg.

Wanneer wordt het lente :sob:

Van de kou heb ik geen last maar het is zo glad op de weg🙁 Ben echt bang elke keer om te rijden.

Dat mensen de sneeuw niet van hun auto dak hebben gehaald en het net op de snelweg ineens weg vloog. Zo onwijs gevaarlijk!

1 like

Ik heb geen zin dat het 16 graden is. Het is winter, ik wil dat het koud is en blij worden van sneeuw. Ik heb nog helemaal geen zin om buiten in de zon te zitten en weer de takkeherrie van de buren te horen. Laat me nog even een paar maanden afkoelen van die horrorzomer!

23 likes

Ik word vooral bang. Heel bang voor de zomer.

15 likes

Ja, ik ook. Ik heb zo geen zin in weer 5 maanden ononvluchtbare hitte. :pensive: (al was dat wel heel uitzonderlijk)

1 like

wil m’n mooie winterjas aan zonder liters te zweten

4 likes

Ja ik hoop ook dat het stiekem weer kouder word en er veel sneeuw valt en blijft liggen. Want nu heb ik voor mijn kind vorige maand voor niks snowboots gekocht (maar 1 keer gedragen).

2 likes