Klaag hier over het weer

Ik zit me ook te ergeren aan al die mensen die het hebben over ‘eindelijk’ lenteweer en ‘ooh weg met die vreselijke kou’. Ik zat in september en oktober nog in de zon buiten! Hoeveel dagen hebben we nou echt kou gehad? Enkele graden onder nul maximaal is het geweest en sowieso alleen in december (twijfel ik zelfs over?), januari en de eerste week van februari wat dagen en qua sneeuw hadden we 1x een laag die na 1 dag al zowat verdwenen was…

Ik ben geen mega fan van de winter, maar ik maak me eerder zorgen om dit soort weer dan dat ik er blij van word. Laten we hopen dat het geen voorbode is voor de zomer :scream:

16 likes

En dat overal en iedereen waar je komt “oh wat een heeeeeeeeeeerlijk weer he. Ik bloei heeeeeelemaal op.” Terwijl mijn depressie deze week weer z’n dieptepunt heeft bereikt… Maar dat zeg ik maar niet want niemand snapt dat je dit weer en de overgang kan haten. Hele buurt zat gister ook alweer buiten incl krijsende baby’s. Jeej. Het is half februari kom op! :frowning: Dit gaat me echt te snel allemaal.

7 likes

Ik voel me door dit weer ook gelijk alweer gedwongen om ‘leuke dingen buiten de deur’ te gaan doen, terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Ik wil lekker in mn pyjama Netflix kijken en lezen. Als het regent en guur is buiten, voel ik me daar in ieder geval niet schuldig om :sweat_smile:

2 likes

Dit weer hoort gewoon niet toch? Het moet vriezen buiten en ik wil hier wandelingen maken. Het is februari

7 likes

als protest zit ik binnen te netflixen

2 likes

Ik ben echt dol op het zonnetje en het voorjaar, maar ik heb ook direct hooikoorts. Paar weken langer winter was wat dat betreft niet verkeerd geweest.

Ik vergis me dus hoe koud het nog in de ochtend is. Met mijn blote enkeltjes. :cold_face:

1 like

Leuk dat mooie weer. Ik wil gewoon mijn ogen uitkrabben van de hooikoorts

1 like

Hier ook. Slik al weer 2 weken medicijnen er voor. Ben bang als de lente echt begint.

Oh op het werk was het vorige week al weer zo warm. Is iets mis met de ventilatie ,maar ze schuiven het steeds af. 2 bedrijven bedoel ik, geven elkaar de schuld van de fout. Dus zal wel niet zijn opgelost voor het echt warme weer.

1 like

Ik heb zonne allergie. :tired_face: de ellende gaat nu echt echt beginnen. Ben ook nu al saggo van iedereen die dan aan mij vraagt of ik het niet warm heb en niet liever iets korts zou willen dragen.

Ik ook :frowning: Ik wil nog geen lente. Maar goed, vorig jaar werd het in maart ook nog -15, dus ik houd hoop dat het kwik straks weer lekker keldert.

2 likes

Maart roer maar lekker je staart

1 like

April doet wat ie wil :tipping_hand_woman:

1 like

Ik krijg er juist de kriebels van dat het ook weer zo kan omslaan en koud kan worden. Ik kan echt niet tegen die rare en snelle wisselingen, blijf gewoon voor een aanzienlijke tijd hetzelfde :frowning_face:

4 likes

Ik kom ook lekker klagen. Opzich vind ik deze temperaturen wel prima, maar niet in deze tijd van het jaar. Ik ben helemaal in de war, morgen gewoon 18 graden :o

2 likes

Maart en november…

3 likes

Mensen die met 1 zonnestraal denken dat het zomer is :roll_eyes:

18 likes

IK WIL M’N WINTERJAS AAN want die is mooi

8 likes

Show hem anders even hier

3 likes

Ik heb zonder jas moeten fietsen want de jas die vanmorgen nog nodig was, was nu veel te warm :cry:

2 likes