Ik moet echt alvast extra zonnebrand gaan bestellen. Weer 30 euro weg 
En ik moet volgende week om 5 uur gaan hardlopen wil ik niet van mn stokkie vallen
Omg… volgende week mn laatste stageweek en ik mag geen korte mouwen aan. Fml. Gelukkig is het in het gebouw zelf wel altijd koel.
Mijn hemel, de voorspellingen worden met de dag erger. Dit is mijn stad volgende week 

Hoe moet dat op een kantoor zonder airco???
“Gelukkig” moet ik donderdag met de trein. Hopelijk kan ik dan iig een paar uur afkoelen.
Ik zou mezelf het liefste even een week begraven.
Het is 20 graden en ik zweet al een beetje op m’n warme zolderkamer. Ben blij dat ik zo richting m’n ouders ga waar het wat koeler is 
37 graden. ik ging naar aanleiding hiervan weer even kijken naar voorspellingen in mijn eigen stad en gelukkig geen 37 graden hier, maar wel weer paar graden warmer dan toen ik een paar dagen geleden keek 
Ik hoop nog steeds dat het allemaal een grap is.
Omg ik ook, dat het 1 april blijkt en gewoon 17 graden
Ik wil de mensen die ‘wat een lekker weer wordt het volgende week hè?!1!1’ zeggen ook allemaal een kopstoot geven.
Lekker weer. Wat is in hemelsnaam lekker aan 37 graden?
ZIE NOU DAT KLIMAATVERANDERING ECHT IS
Gelukkig woon ik tegenwoordig in een stad waar het vergeleken met de rest van Nederland iets koeler is, maar alsnog volgende week zes dagen boven de 25 graden, waarvan vier boven de 30 
Ik kan deze narigheid echt niet aan jongens 
Zou hier bijna voor naar Den Helder willen verhuizen
Dit stuurde een vriendin net.
Ik denk dat je het verschil tussen 34 en 37 niet voelt hoor 
Trek ‘t nu al niet meer.
Ik klaag echt weinig maar ik moet morgen buiten werken in bepaalde kleding en het wordt 34 graden. Ik doe die kleren sowieso niet aan, maar ik heb geen idee wat ik verder nog kan doen 

Ik nu dus ook, buiten op een open veld zonder schaduw werken. Niet te doen.
Ja jezus ik vind het eigenlijk ook niet kunnen… straks krijg je een zonnesteek ofzo?
Ja wij mogen ook geen pet/hoed of zonnebril op. Ik heb vorig jaar ook 1 dag van 11-18 gewerkt in 30+ graden daar en toen ben ik oprecht een aantal dagen ziek geweest. Mijn huid bleef gloeien en ik had knallende hoofdpijn en wazig zicht. Geen idee of dat een zonnesteek is maar kwam zeker door de zon haha.