Dat lijkt mij zwaar onverantwoord. Neemt je werk geen verantwoordelijkheid?
Maar ook echt. Mag 40 uur werken (in de zorg) deze week ook nog. En bij ons op werk is het zo snel zo benauwd.
Hoop ook echt dat ik de hitte uit mn huis er een beetje uit kan houden.
25 graden ofzo vind ik nog wel lekker, maar boven de 30 hoeft van mij echt niet zo.
Dat klinkt echt niet gezond
Weet je wat de reden is dat je niet eens een pet op mag?
Zo idd @boemboem dat klinkt niet goed hoor. Hopelijk krijg je wel de mogelijkheid om verkoeling te zoeken.
Vandaag vond ik het weer prima, ondanks het feit dat ik een heetweerhater ben. Maar op een vrije zondag is het gewoon minder erg. Ben gaan lunchen met vriendinnen. We zaten in de schaduw en het waaide een klein beetje, was prima. Maar de komende dagen worden een hel vrees ik…
dit ja. zo lang ik mezelf niet in een hete, volle bus hoef te proppen en thuis gewoon kan zeesterren is het prima.
Vanmorgen een kwartier gefietst naar het station en ik kwam redelijk bezweet aan
. Ik heb gister ook mijn airco geinstalleerd en ga hem vanmiddag uitproberen. Ben benieuwd
Naast dat ik wel kan genieten van dit weer is het bij ons op het werk 45+ graden (keuken). Dat is echt helemaal kut. We zitten eraan te denken om een tropenrooster in het restaurant te hanteren (vroeg aan tafel) zodat die jongens en wij in de keuken wat eerder uit die bloedhitte kunnen.
Zooo. Het is hier nu al 26 graden. Gelukkig vandaag niet werken, wel verhuisdozen inpakken
. Moet dit weekend waarschijnlijk tennissen, kan ik nu al tegenop zien.
@Chicago Jeetje wat warm, succes!!
ok ik ga verder niet meer naar voorspellingen kijken. dit plaatje geeft hoop
Vind ik ook belachelijk. Ik moet dus ook gewoon buiten werken in vooral de zon en mijn werkgever zegt alleen: drink genoeg, smeer jezelf in en draag een hoed/zonnebril (goddank mogen wij dat wel). Dat is het. Met code geel/oranje (bv als er buien komen) doen ze trouwens net zo.
@boemboem sterkte!
Ik werk bij een bedrijf dat geen airco heeft en onder een plat dak zit, en mijn huis is zo ruk geïsoleerd dat het er binnen warmer is dan buiten. Ik maak me alvast klaar voor de dood 

Jaaaaa bios beste hittetip!! Dit was de hele reden dat ik vorige zomer Pathe Unlimitef had.
Ik zoek voor morgen nog een aircoplek voor mijzelf en mijn laptop. Bieb is wel een goede optie!
bios ja, beste hitte tip ever!
Haha ja ik besteed ook heel veel tijd in de bios als het zo warm is. Vind alleen dat er niet zoveel leuke films zijn nu.
Ik ga zo naar de bibliotheek daar is het altijd lekker fris. Ik ga daar maar wat tijdschriften lezen, een boek en een beetje Harry Potter spelen. 
Ik ging ook altijd naar de bios met dit weer, al was de rit ernaartoe wel megawarm. Onze bieb heeft geen airco trouwens, zo balen.
Nou ja voorlopig? Zaterdag wordt hier 31 graden verwacht.
T is zooo heet op m’n werk. Nergens airco of iets. Ik reageer echt een stuk trager dan gewoonlijk en het is gewoon zo zwaar allemaal 

M’n gedachten gaan verder ook uit naar de bouwvakkers die ik onderweg tegenkwam. Één van hen was onder een parapluutje aan het schuilen voor de zon 
Ik heb het vandaag overleefd, het was bloedheet op mijn werk en al helemaal niet te doen in de auto maar voordeel is dat het nu thuis in vergelijking daarmee redelijk koel aanvoelt. Ik heb net een halve zak naturelchips leeggegeten en ben nu weer oké. Sterkte iedereen die nog aan het werk is.