Klaag hier over het weer

Hallo ik wil zomer, ik ben echt klaar met dit weer. (Enige nadeel aan mooi weer zijn allemaal kleine kutvliegjes op de fiets)

1 like

:cold_face:

Jaaaa heerlijk dit!!!

Helemaal als je daarvoor gedoucht hebt en je bed hebt verschoond. Ultiem genieten.

3 likes

Ik heb het vandaag nog niet warm gehad :cry:

Ik krijg alweer bijna een winterdip met dit weer. Had mijn vitamine D al aan de kant geschoven, maar denk dat ik het er maar weer bij ga pakken deze dagen.

1 like

Ik kwam echt niet vooruit langs het kanaal door de wind. Een voordeel: kreeg het niet koud, omdat ik mijzelf moest inspannen.

Voor ik naar buiten ging zag het er nog wel lekker uit, maar het is kouder dan ik dacht!

ik stond op het punt om weg te gaan op de fiets maar het komt hier nu echt met bakken uit de hemel :unamused: ellende

Voor het eerst vind ik dit weer niet erg, omdat ik toch aan m’n scriptie moet werken. Maar vanaf juni mag van mij het zonnetje wel weer terugkomen hoor! Al geloof ik dat het volgende week al beter weer wordt.

Zo koud! Gisteravond verwarming aangehad :/.

Ik heb al de hele week de verwarming aan haha anders is het 14 graden in huis

1 like

Hier ook! Veel te koud nog :frowning:

Ik vind dit weer opzich ook niet heel erg, vind het wel gezellig eigenlijk. Maar alsnog mis ik de kracht van de zon wel en daarbij horende vitamine D. Mei lijkt voorlopig nog niet heel warm te worden.

Brrr heb het weer zo koud
Ben dit nu ook alweer zat :sweat_smile: dat mooie weer van laatst lijkt wel een droom

Ik vond het vandaag heerlijk. Al een beetje aan de warme kant zelfs, vooral tijdens mijn werk. En gelukkig geen regen :heart_eyes:

1 like

Ik heb zo een behoefte aan warmte, zin en blote benen

7 likes

Holy moly wat is het benauwd :flushed:

Allemaal leuk en aardig maar die weer is zo ingewikkeld om je te kleden. Zie ook echt 300 verschillende combinaties als ik om me heen kijk haha

Het wordt over een dikke week weer dagen lang 27 graden en ben al chagrijnig als ik er alleen al aan denk.

8 likes

hel.

2 likes