Klaag hier over het weer

Herkenbaar!

Ok ik ga alvast huilen in een hoekje.

3 likes

Oh ik ben er vet blij mee! Ik ben jarig die week en vier het ook elke dag wel met een vriendin (echte feestje is pas later) en mn bff is ook jarig. Dus dat wordt lekker buiten eten en feesten :smiley::raised_hands:

2 likes

Heb je de titel van dit topic gezien? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Haha ohja sorry. Ik dacht ik laat even een tegengeluid horen :sweat_smile: zal ik dan nu maar klagen dat het de afgelopen dagen zo lekker zonnig was waardoor ik niet goed op mā€™n scriptie kon focussen?

Ik wilde net klagen over dit herfstweer?! Waar wooon jij in vredesnaam? Hier wordt 14 graden met regen voorspeld voor de rest vd week

In het zuidoosten :pensive:

Ik wil echt 100000% ruilen :sob:

Ik voel een woningruil aan komen

2 likes

Maar zij zegt ook OVER een dikke week en jij hebt t over komende week. Want komende week wordt volgens mij overal wel wisselvallig, max 20 graden oid., maar vanaf volgend weekend gaat t overal omhoog. Aan de andere kant, is nog best ver weg dus eerst zien dan gelovenā€¦
Van mij mag het gerust 25 graden worden overigens maar daarvoor is dit niet t topic denk ik :zipper_mouth_face:

Haha ja dit topic is vorige zomer ontstaan, omdat de meerderheid van onze bevolking toch wel erg blij is met ieder straaltje zon en altijd moet benadrukken ā€œdat het zulk mooi weer is!!!ā€ bij 25+ graden. Als je dan, zoals ik, niet graag in de zon zit moet je je verantwoorden. Als je een lange broek draagt moet je je verantwoorden. Als je niet naar buiten wilt moet je je verantwoorderen. Niks moet natuurlijk - maar you get it. Een klein aantal mensen, waaronder ik weer, heeft echt een hekel aan de zon en toen tijdens die extreeeeem lange warme zomer ontstond de behoefte om te klagen. En zo geschiedde :upside_down_face: dus fijn om inderdaad te gebruiken als klaagmuur want in ā€œde echte wereldā€ wordt er al zo vaak verontwaardig gereageerd op mensen die geen zin hebben in zon.

Niet dat het nu over die paar comments hier boven gaat hoor, maar gewoon over wat gaat volgen deze zomer :yum:

12 likes

Ik zag het vanmiddag ook (vanaf 2 juni hier ook al minstens 5 dagen 26-27Ā°), mijn eerste gedachte: shit. Mijn tweede gedachte: ahhh boemboem zal dit ook wel kut vinden.

1 like

i feel you :heart:

:raising_hand_woman:t4:

Hier moet ik me mentaal op voorbereiden :cry::sob:

Iedereen is zo enthousiast over dat het komende zondag 30 graden gaat worden, maar ik vind dat zoo kutttt. Ik heb nog liever regen

13 likes

Tis weer lekker deprimerend vandaag zeg

Huhh ik vind dit zo raar, opeens 2 dagen 10 graden erbij? Het wordt bewolkt zie ik, dus dan wordt het echt zoā€™n vieze warme dag en heb je alsnog niks aan een warme temperatuur (wat ik wel vind te hebben als de zon zou schijnen).

2 likes

Ja t wordt denk ik zo benauwd onweer achtig warm!

Hopelijk gaat het ook superhard onweren :heart_eyes:

4 likes