Klaag hier over het weer

Het is buiten nog steeds 30 graden. :cry: Ik voorspel weer een slapeloze nacht.

Hier de komende twee dagen 21 graden :dancingbanana:

Zaterdag nog wel even warm, maar de ergste gekkigheid is over. Ik ben ook zo blij dat de verwachting die ik vorige week zag niet blijkt te kloppen. Toen voorspelden ze voor mijn woonplaats ruim een week rond de 30 graden.

4 likes

Ik ben het echt een beetje zat. Heb van ellende zelfs mijn avondeten overgeslagen. En volgens mij hebben zelfs mijn naaktkatten het warm

Iemand introduceerde van de week hier op ‘t forum de term bloedhoerenheet. Maar een van m’n collega’s vroeg: hoe heet is een bloedhoer dan? :thinking: valide vraag wel

3 likes

Nog steeds 30 graden hier. Is toch niet meer te doen zo.

Het zou tegen 2 uur afkoelen naar 21 gr, maar ik merk er niks van :face_with_symbols_over_mouth:

Kan me helemaal niet meer voorstellen dat het vorig jaar steeds zo heet was. Hoe heb ik dat overleefd?

Vorig jaar was het toch al veel vroeger en langere periode heet? Nu lijkt het telkens maar een paar dagen te zijn.
Ik had het net zelfs koud buiten!
Hopelijk koelt het bij iedereen vandaag een beetje af!

1 like

Yessssss het is buiten koeler dus alles is nu open om mn huis af te koelen :partying_face:

1 like

Hier ook maar dat duurt helaas lang (isolatie van het huis is iets te goed).

1 like

Ik moet zo gaan werken, en het is fucking 38,5 graden in de ruimte waar ik werk :face_with_symbols_over_mouth:

Ja hier ook helaas! Maar heb het een paar graden koeler gekregen, hopelijk vanavond nog meer.

We hebben de temperatuur in de woonkamer met heel goed luchten vanaf 5 uur van 27,5 naar 24 gekregen. Bizar hoe veel lekkerder dat voelt. Mijn ideale woonkamertemperatuur is 18 of 19 graden, hopelijk krijg ik het snel nog lager.

2 likes

Het is hier nog super warm. Ventilator maar aangedaan. Naar de wc gaan is ook benauwd dus deur lekker open.
Gelukkig alleen thuis.

Heb ik ook ja. Zodra alles weer dicht is, is het al snel weer net zo warm.
Heerlijk lage stookkosten in de winter, maar in de zomer soms beetje vervelend als het zo goed geïsoleerd is.

Max 23 graden vandaag volgens de weerapp. Laten we het hopen!

Was net buiten en het is heerlijk en redelijk koel. Nu binnen nog haha

Het is hier echt warm zowel binnen als buiten.
Kan ook niet in mijn zwembadje gaan liggen want moet nog 2 afspraken afgaan. En dan nog boodschappen en pakketje ophalen.

In utrecht is het genieten, geen zon te bekennen hier

2 likes

Maar eerlijk. Ging net boodschappen doen en het waaide zo hard dat ik het bijna koud had. Het is ook nooit goed, hahahaha

2 likes

Hier is het inmiddels wel behoorlijk warm en beetje broeierig, maar vergeleken met gisteren is het goed te doen.