Klaag hier over het weer

bios ja, beste hitte tip ever!

1 like

Haha daar zijn ze zich bewust van

29 likes

Haha ja ik besteed ook heel veel tijd in de bios als het zo warm is. Vind alleen dat er niet zoveel leuke films zijn nu.

Ik ga zo naar de bibliotheek daar is het altijd lekker fris. Ik ga daar maar wat tijdschriften lezen, een boek en een beetje Harry Potter spelen. :joy:

1 like

Ik ging ook altijd naar de bios met dit weer, al was de rit ernaartoe wel megawarm. Onze bieb heeft geen airco trouwens, zo balen.

11 likes

Nou ja voorlopig? Zaterdag wordt hier 31 graden verwacht.

1 like

T is zooo heet op mā€™n werk. Nergens airco of iets. Ik reageer echt een stuk trager dan gewoonlijk en het is gewoon zo zwaar allemaal :sob::cry:

Mā€™n gedachten gaan verder ook uit naar de bouwvakkers die ik onderweg tegenkwam. ƉƩn van hen was onder een parapluutje aan het schuilen voor de zon :broken_heart:

1 like

Ik heb het vandaag overleefd, het was bloedheet op mijn werk en al helemaal niet te doen in de auto maar voordeel is dat het nu thuis in vergelijking daarmee redelijk koel aanvoelt. Ik heb net een halve zak naturelchips leeggegeten en ben nu weer okƩ. Sterkte iedereen die nog aan het werk is.

2 likes

Haha hier hetzelfde alleen dan met Chio paprika hashtag chips. Had even wat zouts nodig, ben zowat gesmolten in de auto.

2 likes

Ik lig al de hele dag heel stil op bed en dan is het best goed te doen haha. Beetje boekje lezen, af en toe val ik in slaap. Ik wilde verhuisdozen inpakken maar ik denk dat ik dat vannacht dan maar ga doen :ā€™)

2 likes

Helemaal dood van een dag werken.
Zweet droop van me af en dan nog mensen moeten wassen.
Morgen gelukkig vrij

Het is zo warm, ik kan echt niet wachten tot het weer woensdag is. Op mn werk is het redelijk, dat scheelt een hoop. Heb wel echt constant hoofdpijn.

1 like

oh meh hier zaterdagšŸ™ˆ

scheelt gelukkig wel 10 graden met de ā€œvoorspeldeā€ 41 gradenšŸ™ƒ

2 likes

God ik zat de hele dag op kantoor en daar was het prima uit te houden, ben 10 min buiten en ik ga weer helemaal slecht :weary:

Ik ben nog in nimma! Maar niet meer lang. Ben je id buurt?

Nee ben nog in Arnhem!

Ik heb net motorrijles gehad, ben echt doorgekookt :woozy_face:

Ging nog net niet dood in mijn auto die tijdens werk in de volle zon had gestaan.
Ben blij dat ie nu beneden in de garage staat, is het een stuk koeler en word ik morgen niet weer gekookt als ik richting mā€™n werk ga

Mn bovenbenen plakken ook weer zo en schuren langs elkaar :weary:
Moet denk ik wel aangekomen zijn ofzo want ik had de laatste tijd niet echt last ervan