Ik wil zon en niet grauwe lucht maar wel 50 grden klamheid.
Ik word helemaal naar als ik aan die hitte van komende week denk. Bahhhhh
Ja!
hate it!!
Wtf woensdag 36 graden 

Overigens lijkt het er wel op dat het het weekend erna (dus volgend weekend) weer koeler wordt, die zondag staat er alweer 25. Laten we het hopen.
Nooo net op die dag werk ik op een locatie zonder airco en mijn kamer daar volop in de zon
Bij 29 graden zeg je gewoon toedels!!! Mag niet van de arbo. Ik ga naar het zwembad
Wow, vergeleken bij jou mag ik niet zeuren:

Maar goed 32 vind ik al heeeel shit.
Ik ben juist wel blij dat het tijdens de werkweek zo ontzettend warm zal zijn. Lekker koel op kantoor zitten. Thuis zou ik al helemaal niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten.
Precies dit!
Dat is ook mijn enige hoop voor volgende week! Is het ineens niet meer erg om in de zomer hele dagen op kantoor te zitten, vorig jaar ook zo van genoten!
Goed zo, maƱana maƱana!
Oh nee ik dacht dat het maar een paar dagen warm zou worden, maar nu voorspellen ze al 1,5 week en meerdere dagen 37.
Zijn er echt mensen die daar blij van worden!?
Ja Nederland en niet eens Limburg, daar wordt het 38! en het zakt bij mij ook wel donderdag, maar dan nog steeds 32/31 tot die woensdag daarna.
Hopelijk verandert het dan nog.
Volgens mij een beetje een onpopulaire mening hier, maar ik word er blij van haha. Maar ik kan ook gewoon heel goed tegen warmte. Slaap zelf op zolder waar het rustig 40+ graden is dan, maar kan prima slapen. Kou en winter daarentegen⦠Ik wil echt nu al huilen als ik denk aan dat het ooit weer gaat vriezen.
Wow in 40+ slapen! Haha maar wel handig dat je er zo goed tegen kan.
Mijn collega was er ook blij mee want dat was perfect weer om op zijn dak iets te repareren!?
Als je vrij bent, kan ik het nog begrijpen dat iemand het fijn vindt, maar jij dus ook bij gewone werkzaamheden?
Haha het dak repareren ook echt, dat zou ik dan weer niet doen! Moet wel zeggen dat ik nog studeer dus met dit soort temperaturen meestal vrij ben en dan vind ik het echt heerlijk. Maar als ik dan toch weg moet vind ik het niet zo erg. Liever 38 dan onder de 20. Ik heb het niet snel warm en zweet eigenlijk ook niet echt. Maar heb het wel heel erg snel koud.
Gadverdamme wat is het ranzig benauwd momenteel! Dat het ff gaat regenen ofzo
Nou hier is het einde der tijden aangebroken hoor, het plenst ZO hard, supergrote hagelstenen, bliksem, alles. De hele straat staat blank.
Nou aankomende week wordt het weer pure horror wat het weer betreft. En wie mag er 5 dagen werken op een snikhete verpleegafdeling 

Ik heb het al dagen bloedje heet / benauwd en donderdag wordt het hier 39 graden