Klaag hier over het weer

k zag net op het nieuws ( NOS) dat het vanaf woensdag weer 25 graden wordt ( gelukkig) ik ga anders half dood op mn werk, het is daar zo bloedheet en de warmte blijft heel lang hangen. gelukkig ben ik morgen nog vrij want het schijnt morgen nog wel 35 graden te worden. pffff ben blij als het voorbij is. tot 25 graden vind ik het prima, daarna niet meer :hot_face:

ben ook nog een beetje grieperig op dit moment en dan kan ik die warmte dus echt niet verdragen :sneezing_face: :expressionless:

Ja dit zag ik idd ook voorbijkomen! Wel gek dat de programmering dan niet een beetje opgeschroefd is, er draaide nauwelijks wat in de middag vandaag

Ik kijk echt op tegen morgen, weer zo’n warme dag en dan moet ik ook nog eens werken… Geen idee wat ik aan moet.
Verder ben ik wel super blij dat ik aan de kust woon, woensdag 22 graden :heart:

4 likes

Ik ben morgen vrij en ga denk ik in de bieb bivakkeren met mn laptop want daar schijnt airco te zijn. Bid ff mee dat dat klopt

3 likes

:sweat_smile::joy: er is morgen een bezichtiging voor ons huis wat dus betekend dat ik met 35+ graden het huis van top tot teen spik en span moet hebben :sob::sob::sob: en dan misschien ook nog voor jan lul (hoooop het niet​:crossed_fingers:t3:)

Volgende week wordt het weer rond de 20 graden, zin in

4 likes

In de bieb van mijn universiteit long time ago was het gewoon koud <3 dat was totaal geen straf om te studeren met deze temperaturen.

Oei succes! Lekker vroeg beginnen zodat het nog niet zo heet is. Ik duim voor je dat de bezichtiging wat word.

1 like

Hallo zeg, het is half 11 geweest en gewoon nog steeds 27 graden buiten, doe eens normaal :triumph:

1 like

Dank! Dat is een goed idee, iig als het nog wat afkoelt

1 like

Ja theoretisch was het een beter idee dan in de praktijk zie ik. Het word bij mij niet koeler dan 22 graden helaas. Maar dat is wel beter dan 30+

1 like

Das ook waar. Maar het kutst is dat als ik de douche schoonmaak, ik zelf niet meer kan douchen hahaha fuckkkk. First world problems :sweat_smile::joy:

1 like

Echt haat aan de warmte, niet te doen. En dan was ik nog vrij vandaag. Morgen middag wel paar uur werken. Kijk er zo tegen op omdat de klimaatcontrol niet naar behoren werkt, en er maar 2 raampjes open kunnen in kantoor. Oh en van de warmte een dikke koortsblaar op mn bovenlip.

Dit heb ik ook! Wordt ook helemaal rood en gaat zeer doen. Echt irritant, heb er elke keer als het boven de 25 graden wordt er last van, en niks helpt. Krijg het zelfs als ik gewoon een broek aan heb met dit weer.

Ah, hier ben ik ook zo bang voor, elke keer weer als ik te veel zon erop krijg. En ik begin volgende week met een nieuwe baan, wil daar niet meteen met zo’n dikke lip binnenkomen :disappointed: Hopelijk blijft hij dus mooi weg deze keer, ben iig goed aan het smeren met SPF, fingers crossed dat dat werkt.

@littlenumbers @OITNB Ik heb dat dit jaar voor het eerst, kreeg van een vriendin de tip om stick-deo erop te smeren, heb dat vandaag geprobeerd omdat ik voor het eerst in een rok naar buiten ging, heb denk ik zo’n anderhalf uur rondgelopen en het leek echt te helpen!

1 like

Ja echt kut gewoon en deze doet zoveel pijn. Hoop dat het smeren met spf helpt en je geen koortsblaar krijgt. En gefeliciteerd met je nieuwe baan.

1 like

Dankje! Hoop dat hij bij jou snel wegtrekt.

Oh dat is wel beter! Ik doe ook altijd voor ik naar bed ga wat vette crème erop. Heb dan toch het idee dat het dan weer sneller weg trekt

Mijn God, wat een doffe ellende. Dat het nou ‘s middags om 15.00 boven de dertig graden is, ok, maar moet dat tot in de nacht duren?
Ik voel me nu na het opstaan alsof iemand een kilo watten in mij hoofd heeft gepropt via mijn oogkassen, mijn darmen zijn helemaal van slag en ik ben geen flintertje uitgeruster dan gisteravond.
Hoe functioneren mensen nog?!
Op naar het werkzame leven, waar zongebronsde collega’s in linnen overhemden zeggen: ‘joh, het is gewoon hartstikke lekker weer, joh.’
NEE, JOH

15 likes