Klaag hier over het weer

Ik wen veel te snel aan die hitte, ik vond het gisteravond alweer koud en ben weer onder mijn winterdeken gaan slapen.

2 likes

Het is benauwd op kantoor. Terwijl we airco hebben.

Ja ik ook, lag daarna gelukzalig onder een dekentje :smile:

1 like

Alle chocolade is zo zacht geworden

Zat net in een trein zonder airco en nu ben ik gelukkig overgestapt naar een trein met airco, maar zit er iemand naast me met enorme zweetlucht :nauseated_face:

Ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden op nog één bloedjehete dag, echt lieve God geef mij kracht

4 likes

Mijn chocoladereep is gesmolten :sob:

Ik werk in een trampolinepark en het is hier nog gemiddeld 5-10 graden warmer dan buiten en snap niet dat mensen vrijwillig komen springen met dit weer. Ik zit al kapot te gaan, terwijl ik gewoon stil zit.

1 like

Ik heb er echt genoeg van jezus ik heb de hele dag geslapen omdat ik letterlijk niks anders kon vandaag.

1 like

Het waait zo haaaaard.

1 like

ik werd gister echt chaggerijnig van de warmte, ik kan ook helemaal niks doen als het zo warm is

1 like

Ik voel me vandaag echt een vaatdoek omdat het vannacht maar niet wilde afkoelen :weary:

2 likes

Ik kon voor het eerst echt niet lekker slapen door het weer. En nu is het hier koeler dan het de hele nacht is geweest :woman_facepalming:t3:

Jaa het heeft eindelijk een beetje gewaaid en nu is het goed uit te houden in mn slaapkamer. Maar ja nu moet ik andere dingen doen :mad:

1 like

Het blijft warm hier, we hebben 1 klein ventilatortje en die sleep ik steeds mee van boven naar beneden.

Ik vind het maar koud vandaag

:scream:
Hoeveel graden was het bij jou dan?

Mn voeten zijn echt opgezet???

Het is nu wel warm maar eerder vandaag was het fris, ik weet niet hoeveel graden het precies is :scream:

https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen