Klaag hier over het weer

Wat is dit voor ‘zomer’ :unamused: ? De kachel sloeg hier zonet zelfs aan. Blehh.

2 likes

oh ik vind dit best lekker, kan nu tenminste iets doen. :sweat_smile: zo ff lekker sporten, dat vind ik nu wel te doen

5 likes

hahahaha ja echt wel, wordt wel weer eens tijd na al die warmte excuusjes. :relieved:

ik word echt zo lui en ook echt moe van warmte, dan is het al teveel om mn huis te stofzuigen. Heb nu in 2 dagen al meer gedaan dan in die 2 weken warmte. :grimacing:

3 likes

Vooral met raam open slapen + geen muggen is echt geweldig

2 likes

Ik zit nu anders heerlijk in de tuin. Het leek wel heel troosteloos vanmorgen maar nu is het wel beter toch?

1 like

Ik kan die regen nog slechter hebben dan die warmte. De hele dag regen! Het is geen herfst!
Echt dat je ergens heen moet en dat je broek doorweekt is, mijn capuchon waait van mijn kop en het fietst irritant zo die regen in je ogen. En dan ben je op je afspraak net wat opgedroogd, en mag je weer de regen in. :tada:
Ik had mijn haar gewassen, maar had ik ook wel achterwege kunnen laten.
De herfst mag in de herfst blijven, thanks.

2 likes

Nou maar echt. Het is ook weer alles of niks hier in Nederland. Of 35 graden, of 15 graden met regen en harde wind. Alles daar tussen in bestaat hier niet ofzo

2 likes

Zo nattttttt

Zo kouuuuud

1 like

Het is zo koud de afgelopen 2 dagen. Heb gewoon weer mn tussen jas aangehad, die ik normaal in de herfst draag.

Wil mijn mooie nieuwe zomerjurk aan :cry:

Hoi herfst :roll_eyes:

Edit: en onweer.

Bless mijn plantjes :heart:

1 like

HAAT REGEN. IK WIL ZON!!

Wat een ellende die regen. En dan in september als ik weer hard moet werken een hittegolf.

Ik heb het koud. Draag gewoon een lange broek, shirtje en leren jasje? Ik wil zomer.

1 like

Ik loop juist in een rokje met blote benen en een t-shirt. HIer was het best lekker weer vandaag. Op gegeven moment hoorde ik het af en aan rommelen maar kwam het niet dichterbij en dus ook geen regen. Gek hoe dat zo kan verschillen eigenlijk.

De verschillen de laatste tijd zijn sowieso erg groot! Ik vertrek om 6.30 in Rotterdam en dan is t de laatste dagen amper 10 graden, en stap weer naar buiten vanaf werk om 17 uur in Eindhoven en daar is t gerust 25 of meer
So confused, ben constant verkeerd gekleed voor m’n gevoel

Het mag wel iets minder klef de laatste dagen, maar verder vind ik dit totnutoe een prima zomer <3 Niet te warm vooral ook.

1 like