Klaag hier over het weer

Het was toen ik vanochtend opstond alweer 24 graden. Stop ittttt

Gisteren vroeg een collega mij of ik mee ging lopen buiten, want het is zulk lekker weer. :woman_shrugging:

1 like

We hebben geen enkele vorm van koeling op kantoor, maar de baas vindt het te duur om voor iedere kamer een ventilator aan te schaffen :roll_eyes:
Het gaat ook echt maar om 12 ventilatoren, dus dat lijkt me toch niet zo’n enorm bedrag?

Nee. Ik doe o.a. de inkoop voor mijn afdeling en als je een paar ventilatoren koopt bij Manutan ben je echt geen godsvermogen kwijt.

1 like

Wat is er mis met een ventilator van de blokker oid. Bij manutan vind ik alles duur. Snap dat het voordeel van daar kopen niet. (en ben ook ondernemer)

1 like

Zelf 1 kopen? Stom natuurlijk dat dat moet maar ik heb dat ook gedaan met mijn kamergenoten en vind het het geld echt waard.

Ik werk voor een groot bedrijf dat inkoopcontracten heeft met o.a. Manutan. Je mag als inkoper kiezen uit een aantal webshops, Blokker hoort daar niet bij helaas.
Overigens krijg je als bedrijf wel fikse korting hoor.

Vorig jaar hebben ze op mijn stage een recordtemperatuur van 48 graden gemeten tijdens de hittegolf in de behandelkamers :slightly_smiling_face: nu al zin in

Al kochten we er een paar bij action. Alles is beter dan niets. Het gaat ook helemaal niet om het geld denk ik.

——————

Zit nu in een bloedhete vergaderkamer voor een cursus. Voel me helemaal flauw van de hitte :confounded:

Mijn kamer heeft er gelukkig eentje. Maar vind het gewoon stom dat de baas er zo moeilijk over doet. Alles waar hij zelf geen last van heeft is geen probleem.

Het is 11:00 en nu al 30 graden, het wordt vandaag 35 graden…

Ik word er zo chago van, hier ook slecht geslapen. Had het erover met collega’s maar iedereen heeft airco of “nee hoor, nergens last van gehad, vind het zo fijn dat lekkere weer!”

En ik heb het gevoel dat ik gesmolten ben vannacht :woman_shrugging:t2:

Ik zei ook dat ik bang was voor zo’n hittegolf als vorig jaar “ja maar dat was toch heerlijk??”
Ja man, fantastisch, het gras was zelfs geel, zo mooi en leuk allemaal :sob:

8 likes

Ik ging net wat schrijven en toen begon ik al te zweten

Ik moet altijd poepen van dit weer

7 likes

Heb ik ook. Normaal 1 x per dag en ben gister echt 5 x geweest ofzo. Dacht dat er geen eind aan kwam, haha.

1 like

Kun je je niet op locatie omkleden? En zou lekker vroeg gaan, zodat je af bent gekoeld voor je je gesprek in gaat. Succes!!

Ik heb eigenlijk niks te klagen, het is hier nog goed uit te houden. Begint nu wel warmer te worden, maar zit in een deel vh gebouw dat sowieso koeler is dan de rest.

Vanwege veiligheid? Op sommige locaties mag je alleen lange broeken/mouwen aan en moeten je schoenen dicht zijn. Als je je rustig voortbeweegt vind ik een lange broek en dichte schoenen wel ok. Heb eigenlijk zelf altijd dichte schoenen aan.

Ik ben rond 12 naar een cafe gegaan met goede airco en zit hier nu heel chill te werken. Echt nergens last van. Heb zelfs m’n e-reader bij me, als ik straks klaar ben met werken plof ik in een bank. Misschien ga ik hier ook wel avondeten hahaha. Echt een schuiladres zo.

4 likes

Het lukt me echt niet om sociaal en gezellig te doen vandaag. Ben chagrijnig en moe, alles plakt en heb hoofdpijn. Ik wil alleen maar zwemmen.

Ik vind het heel vervelend voor iedereen maar ik ben blij dat meer van jullie zo ontzettend last hebben van dit weer. Om me heen hoor ik alleen maar “yesss eindelijk zomer! genieten he!!!”

terwijl ik alleen maar denk waar is de airco, geef me 20 graden en geen 35.

dus iedereen: zet hem op!

8 likes