Zo irritant dat ik me elke ochtend kleed op een frisse dag, en het dan ineens rond 5 uur weer warm en zonnig wordt en ik zit te zweten in mijn trui en lange broek.
Bij mij op m’n werk (zorg) is het vooral vies benauwd. En die oudjes maar klagen dat ze het koud hebben.
Dus ik moet een jas aan omdat het miessert. Maar het is vies klam. Bah bah
Ja, mijn moeder zit ook steeds dat ze het koud heeft. Ik werk buiten, dus bij mij is t nu ook vies benauwd haha
Ik wil dat het droog word. Ik wil hardlopen.
Ik heb een soort herfstdip voor mijn gevoel. Het is al dagen zo bewolkt en somber buiten en ik ben alleen maar moe. Kan ook zijn dat ik gewoon toe ben aan vakantie maar wil gewoon lekker weer pff
Ja, dat had ik afgelopen week ook. Gewoon de hele tijd bewolkt
Gelukkig wordt het volgende week wel weer wat beter!
Gadver, nou wordt het volgende week al 34 graden
Hier 36. Ik dacht juist terug aan vorig jaar met het idee van “zoooo chill dat het de hele maand juli rond de 20 graden is, i.p.v. 30+”. Ai ai ai wishful thinking.
Het is wel beter uit te houden als het telkens maar een week zo warm is. Mijn huis is iig wel weer redelijk koel.
Maar ik ben ook telkens zo bang dat het weer zo lang heet blijft als vorig jaar.
Helemaal waar. Het ziet er nog niet zo dramatisch uit. Maar toch ben ik er redelijk pessimistisch in, waardoor ik het er nu al warm van heb, van enkel het idee van een week hitte haha. Ik vergeet ook steeds dat we verhuisd zijn van broeikas naar grot
Ik wil zon en niet grauwe lucht maar wel 50 grden klamheid.
Ik word helemaal naar als ik aan die hitte van komende week denk. Bahhhhh
Ja! hate it!!
Wtf woensdag 36 graden
Overigens lijkt het er wel op dat het het weekend erna (dus volgend weekend) weer koeler wordt, die zondag staat er alweer 25. Laten we het hopen.
Nooo net op die dag werk ik op een locatie zonder airco en mijn kamer daar volop in de zon
Bij 29 graden zeg je gewoon toedels!!! Mag niet van de arbo. Ik ga naar het zwembad
Wow, vergeleken bij jou mag ik niet zeuren:
Maar goed 32 vind ik al heeeel shit.
Ik ben juist wel blij dat het tijdens de werkweek zo ontzettend warm zal zijn. Lekker koel op kantoor zitten. Thuis zou ik al helemaal niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten.
Precies dit!