Doet een plantenspuit ook niet het werk?
Ik heb donderdagmiddag een buitenactiviteit. Sowieso verbrand ik levendig dan. Ik ben spontaan ziek op dat moment en ga lekker binnen zitten 
Ik word echt zo agressief van hysterisch blije weermannen en -vrouwen die willen dat het warmterecord sneuvelt. 
Hehe ik moest een beetje grinniken om ālevendigā verbranden 
en het feit dat het weer dan een 9 krijgt.
edit: lees nu een krantenkop over āde magische 40ā.
echt ga weg! en neem dat hellevuur met je mee.
Ja maar alleen woensdag hĆØ, donderdag kan er een wolkje zijn dus dan krijgt het al weer een 8 

In huis is het ook zo warm, oud huis dus niet super geisoleerd en kan geen raam open. Alleen tuindeur en voordeur.
Ik ga gezellig solliciteren/kennismaken bij 39°C met 2,5 uur reistijd! Ik heb gelezen dat sandalen niet OK zijn voor zoiets, dus ik moet mān blarenloafers aan 
En ik mag ook geen top aan blijkbaar. Dus qua ānetteā t-shirts blijft nu een smoezelig zwart shirt met hondenharen over of een dik 100% polyester shirt 
Zo veel gekocht de afgelopen tijd (waaronder een t-shirt met een grote afb van E.T. erop, why?!) en niet eens een fatsoenlijk t-shirtā¦
Heb je geen āwat degelijker jurkje dan een strandā jurkje?
Oja, helemaal niet aan gedacht! Ik voel me iets minder prettig in een jurk, maar ik zal het overwegen.
Dat kan ik mij wel voorstellen, maar denk dat dat wel wat fijner is dan dikke shirts met deze hitte.
Kan je geen tas meenemen waar je ook slippers/sandalen in kan doen? En dan gewoon net voor de deur die loafers aantrekken. Op blaren zit je ook echt niet te wachten.
Bedankt voor de tip!
@ellegirltalk overmorgen al, blijkbaar in de warmste regio van NL. Even kijken wat ik voor die tijd kan regelen, anders misschien toch een jurkā¦
Hier ook, Google geeft ineens 39 graden aan. Ik word echt depressief van dit weer.
Ben gewoon een soort zenuwachtig door het weer? Bang om oververhit te raken ofzo. Altijd ook last van weinig trek, vol gevoel, last van mn darmen. Meh. Vind dit weer op zich prima maar dan graag als ik vrij ben en de hele dag onder een parasol kan liggen niks doenš¤£
Ik heb het gewoon nu al snikheet. En dan moet ik zo een paar uur werken in die hitte.
Nou ja, ik neem in elk geval 4.5 L water mee en kan als het moet tussendoor even thuis bij komem.

ik maak me ook echt zorgen om mijn kat. Kunnen dieren dit wel aan? Ik woon in een bloedheet appartement wat vol in de zon staat de hele dag
Gordijnen dichtdoen, natte handdoeken neerleggen en zodra je thuis bent de ventilator aanzetten!
WaT WorDt HeT HeErLiJk WeEr DeZe WEeK!!!

Katten kunnen wel redelijk goed tegen warmte hoor en anders voor een keer toe laten dat hij in de badkamer mag want daar is de vloer vaak wat koeler.