Klaag hier over het weer

Ik snap ook oprecht niet dat mensen kunnen genieten van dit idioot hete weer.
25 Max vind ik leuk. Dit vind ik pure horror.

6 likes

Ik doe dit ook, omdat ik normaal vaak vanuit huis werk en het hier binnen 30 graden is.
Echter is dat in een 'dorp’echt heel gek om in een cafe te gaan zitten werken. Dus niemand snapte het. Maar dat is meer iets voor in het irritatie topic.

Ohh wat stom? Haha ik ben blij dat ik hier tussen de millennials zit met hun laptopjes. Het is hier elke dag zo haha, 30 of 15 graden. Maar gewoon schijt aan hebben hoor!

1 like

Oké, ik mag van mezelf toch wel klagen over het weer. Hoe erg ik ook uitkeek naar de zomer, afgelopen dagen vielen me zwaar haha. Ik ben ongesteld en dat is nu dus 10x erger met dit weer. En kantoor is te heet, echt ondragelijk gewoon. Dus ik ben thuis aan het werk en hoewel ik hier onder de veranda in de schaduw zit, zweet ik me nog de pleuris. En het enige waar ik ook aan kan denken is die bloedhitte. Mijn hersens werken ook gewoon niet meer, die zijn echt oververhit. En dan heb je van die mensen op kantoor die zeiden: oh, ik heb nooit zo;n last van de warmte. HOE KUN JE HIER GEEN LAST VAN HEBBEN? Of: Ja gewoon rustig blijven, dan valt het wel mee. NEE, HET VALT NIET MEE, KIJK MAAR NAAR DIE WATERVAL IN MIJN DECOLLETÉ!

Oké, ik wind me misschien wat teveel op, maar ik functioneer gewoon niet en voel me daar kut door want ik moet gewoon werken maar dat lukt niet nu.

2 likes

Het was vanochtend om half tien al 31 graden in mijn huis :sob: :sob:

Ik had een afspraak voor een interview in een ziekenhuis en daarna ben ik in de bieb hier gaan zitten, want die was langer open dan in mijn eigen stad. Ik denk dat ik me straks onder de boekenrekken verstop en hier blijf slapen. Dat valt vast niemand op.

3 likes

holy fuck ik zit nu in de bus, NIET te doen. ik zweet echt op plekken die ik niet kende

en echt zoveel respect voor de mensen die geen keuze hebben en vandaag in een uniform of andere werkkleding buiten moeten werken!

3 likes

Het is nu op mijn werk 33 graden (makelaarskantoor), ik hoop niet dat ze denken dat ik ook echt wat uit mijn handen krijg.

2 likes

Dit weer is echt niet te harden. Ben tijdens mijn werk bijna 2 keer flauwgevallen :frowning: Collega is dus wel flauwgevallen. En mijn werk was vandaag ook nog extra zwaar.

Mensen die zeggen dat we ons niet aan moeten stellen, dat we nu eindelijk lekker weer hebben.

:exploding_head:

2 likes

Jeetje, wat voor werk doe je?? Dat is echt niet goed hoor! Kun je niet alternatief werk doen/ergens anders werken?


Verder kan ik dit allemaal niet aan hoor. Ik ben net in slakkentempo naar huis gefietst uit mijn werk en daar zit ik nu al een half uur van bij te komen. Ik schrok ook echt toen ik mijn hoofd in de spiegel zag toen ik binnenkwam. Dat was niet eens meer rood te noemen, eerder paars :redface:

En straks moet ik nog met de trein, ik neem iedere week dezelfde trein en meestal is het behoorlijk druk. Lekker in de warmte tussen de zwetende, stinkende mensen :sob:

2 likes

Post bezorgen, dus helaas. Ook nog een deel op het warmste van de dag. :pensive: Post kwam eerst altijd rond half 12, nu half 10 - 10 uur (maar da’s geen zomeraanpassing ofzo).

2 likes

Ohhh, dat kun je inderdaad niet ergens anders doen haha. Wat shit zeg! Ik ben ook een tijdje postbezorger geweest en weet nog hoe dat zwoegen was in de hitte. Hopelijk is de ergste hitte achter de rug!

Ja, hoop ik ook! Is niet mijn eerste zomer, maar blijft kut, haha. Ik vind dee zomer toch al helemaal niets. :joy: Al was het vorig jaar wel echt de hel gewoon.

2 likes

Bezorgen nu lijkt me ook geen pretje! Ik zat ook al klaar met een flesje water voor de pakketjesbezorger. Maar pakket was al door de brievenbus.

1 like

Ah das lief!

1 like

Mijn man wil lasagne maken in deze hitte…
How about no?! :thinking:

6 likes

Ja ik wou deze week ook een pizza in de oven schuiven en realiseerde me net op tijd dat dat betekent dat mijn keuken van 35 graden op zou warmen naar 40+ en dacht EUUUUUHHH NEE.

2 likes

Ook niet aan te raden: een was op 90 graden draaien als je wasmachine in dezelfde ruimte staat als waar jij verblijft. Maarja, ik heb wel schone handdoeken nu, ook belangrijk!

3 likes

Lievelingslied

2 likes