Dat is ook mijn enige hoop voor volgende week! Is het ineens niet meer erg om in de zomer hele dagen op kantoor te zitten, vorig jaar ook zo van genoten!
Goed zo, maƱana maƱana!
Oh nee ik dacht dat het maar een paar dagen warm zou worden, maar nu voorspellen ze al 1,5 week en meerdere dagen 37.
Zijn er echt mensen die daar blij van worden!?
Ja Nederland en niet eens Limburg, daar wordt het 38! en het zakt bij mij ook wel donderdag, maar dan nog steeds 32/31 tot die woensdag daarna.
Hopelijk verandert het dan nog.
Volgens mij een beetje een onpopulaire mening hier, maar ik word er blij van haha. Maar ik kan ook gewoon heel goed tegen warmte. Slaap zelf op zolder waar het rustig 40+ graden is dan, maar kan prima slapen. Kou en winter daarentegen⦠Ik wil echt nu al huilen als ik denk aan dat het ooit weer gaat vriezen.
Wow in 40+ slapen! Haha maar wel handig dat je er zo goed tegen kan.
Mijn collega was er ook blij mee want dat was perfect weer om op zijn dak iets te repareren!?
Als je vrij bent, kan ik het nog begrijpen dat iemand het fijn vindt, maar jij dus ook bij gewone werkzaamheden?
Haha het dak repareren ook echt, dat zou ik dan weer niet doen! Moet wel zeggen dat ik nog studeer dus met dit soort temperaturen meestal vrij ben en dan vind ik het echt heerlijk. Maar als ik dan toch weg moet vind ik het niet zo erg. Liever 38 dan onder de 20. Ik heb het niet snel warm en zweet eigenlijk ook niet echt. Maar heb het wel heel erg snel koud.
Gadverdamme wat is het ranzig benauwd momenteel! Dat het ff gaat regenen ofzo
Nou hier is het einde der tijden aangebroken hoor, het plenst ZO hard, supergrote hagelstenen, bliksem, alles. De hele straat staat blank.
Nou aankomende week wordt het weer pure horror wat het weer betreft. En wie mag er 5 dagen werken op een snikhete verpleegafdeling
Ik heb het al dagen bloedje heet / benauwd en donderdag wordt het hier 39 graden
ik ga gewoon 4 dagen naar kantoor deze week (want airco), ik kan écht niet tegen die hitte⦠Heb net alweer alle ramen op de bovenverdieping afgeplakt met alufolie, niet dat dit helpt maar misschien een placebo effect oid
Komende week heel de week mega warm en droog, staat er precies op zaterdag regen. Really? Weet dat āt nog makkelijk kan veranderen, dus hoop dat toch maar. Maar ben een pessimist dus zie dat nu al somber in hehe
Ik ben echt klaar met die hitte en de zon, had eerder gehoopt op zoān zomer waar het mega veel regent maar dat is al heel lang geleden.
39 graden donderdag hier. Ik huil nu alvast want donderdag ben ik waarschijnlijk uitgedroogd en heb ik geen tranen meer
Ik ben nu blij dat ik donderdag extra moet werken. Beter op kantoor dan thuis zitten met 37 graden
Kan nie wachten tot het weer herfst wordt met normale temperaturen. Echt geen zin in die hitte
Nu al zin in mijn werk aankomende week. Vond het afgelopen weken al best warm, dus kun je nagaan.
ben er gewoon chaggerijnig van, kijk er zooo tegen op.
grafhitte