Klaag hier over het weer

Bezorgen nu lijkt me ook geen pretje! Ik zat ook al klaar met een flesje water voor de pakketjesbezorger. Maar pakket was al door de brievenbus.

1 like

Ah das lief!

1 like

Mijn man wil lasagne maken in deze hitte…
How about no?! :thinking:

6 likes

Ja ik wou deze week ook een pizza in de oven schuiven en realiseerde me net op tijd dat dat betekent dat mijn keuken van 35 graden op zou warmen naar 40+ en dacht EUUUUUHHH NEE.

2 likes

Ook niet aan te raden: een was op 90 graden draaien als je wasmachine in dezelfde ruimte staat als waar jij verblijft. Maarja, ik heb wel schone handdoeken nu, ook belangrijk!

3 likes

Lievelingslied

2 likes

Die van mij ‘wespen op de appeltaart’, ook wel toepasselijk.

1 like

Ik dacht dat het slim was om ‘lekker makkelijk’ soep te maken met stokbrood als avondeten.
stokbrood net uit de oven dus lekker heet
en iets teveel curry en pepertjes in de soep gegooid want dat vind ik altijd zo lekker.

Slechtste idee ooit. :hot_face::hot_face::hot_face:

Tip voor de thuiswerkers: met je voeten in een emmer koud water achter je bureau of onder de tafel. Dat werkt wel super verkoelend. en 100 ventilatoren.

3 likes

Lief! Ik had helaas niets voor de AH-bezorger :frowning: Ik had in mijn postwijk trouwens niemand die me wat aanbood, vond ik jammer. In mijn oude wijk had ik altijd wel een paar mensen.

Kan niet wachten op morgen! 23 graden. :heart_eyes:

2 likes

Ah jaloers, bij mij overal minstens 2 graden hoger dan daar.

Ja dit vooruitzicht maakt de warmte nu echt 100x beter. Over een uur is het hier nog maar 22 graden, nu al zin in op m’n raam wagenwijd open te zetten en koele lucht te voelen.

4 likes

Bij mij staat morgen nog 29 :frowning:

2 likes

Ohh hier morgen nog 33 graden :weary:

1 like

Hier morgen nog 29 en zaterdag weer 34 :weary: maar dan ga ik zwemmen dus dat scheelt

1 like

Ja, de wind draait en komt vannacht vanaf de zee en neemt koele lucht mee. Maar die wind gaat blijkbaar maar over de helft van Nederland, waardoor het dus op sommige plaatsen nog heel warm blijft.
Ik woon helaas ook in het warme deel, maar 28 is toch nog minder erg dan 34.

Mijn grootste ergernis is nu dat het bloedheet in huis is en we hadden een tweede ventilator besteld zondag, maar die komt pas morgen ipv vandaag. Nu slaapt een van ons zonder en dat is gewoon kut.

Ik moest met de tram naar huis en de halte was in de volle zon en er viel er 1 uit. Ik moet een lange broek en dichte schoenen aan. Geen wind op het perron en de tram heeft geen airco. Ik denk dan soms echt dat ik ter plekke sterf, zo warmmm!

2 likes

Het is buiten nog steeds 30 graden. :cry: Ik voorspel weer een slapeloze nacht.

Hier de komende twee dagen 21 graden :dancingbanana:

Zaterdag nog wel even warm, maar de ergste gekkigheid is over. Ik ben ook zo blij dat de verwachting die ik vorige week zag niet blijkt te kloppen. Toen voorspelden ze voor mijn woonplaats ruim een week rond de 30 graden.

4 likes

Ik ben het echt een beetje zat. Heb van ellende zelfs mijn avondeten overgeslagen. En volgens mij hebben zelfs mijn naaktkatten het warm