Klaag hier over het weer

Ja hier ook helaas! Maar heb het een paar graden koeler gekregen, hopelijk vanavond nog meer.

We hebben de temperatuur in de woonkamer met heel goed luchten vanaf 5 uur van 27,5 naar 24 gekregen. Bizar hoe veel lekkerder dat voelt. Mijn ideale woonkamertemperatuur is 18 of 19 graden, hopelijk krijg ik het snel nog lager.

2 likes

Het is hier nog super warm. Ventilator maar aangedaan. Naar de wc gaan is ook benauwd dus deur lekker open.
Gelukkig alleen thuis.

Heb ik ook ja. Zodra alles weer dicht is, is het al snel weer net zo warm.
Heerlijk lage stookkosten in de winter, maar in de zomer soms beetje vervelend als het zo goed geĆÆsoleerd is.

Max 23 graden vandaag volgens de weerapp. Laten we het hopen!

Was net buiten en het is heerlijk en redelijk koel. Nu binnen nog haha

Ik werk met een collega bij mij thuis want hier is het onder de veranda lekker koel. Maar we zijn net maar naar binnen verhuisd want we hadden het gewoon koud! Hallo, waar is die ideale zomerse dag van 25 graden met een klein zuchtje wind? Het is hier nu gewoon bewolkt!

1 like

Het is hier echt warm zowel binnen als buiten.
Kan ook niet in mijn zwembadje gaan liggen want moet nog 2 afspraken afgaan. En dan nog boodschappen en pakketje ophalen.

In utrecht is het genieten, geen zon te bekennen hier

2 likes

Maar eerlijk. Ging net boodschappen doen en het waaide zo hard dat ik het bijna koud had. Het is ook nooit goed, hahahaha

2 likes

Hier is het inmiddels wel behoorlijk warm en beetje broeierig, maar vergeleken met gisteren is het goed te doen.

Het is buiten heel aangenaam nu, maar in mijn huis blijft het warm/benauwd. Terwijl bijna alle ramen open zijnā€¦

Heeft er iemand hier wel eens zonwerend raamfolie geprobeerd? Ik heb net als velen een bloedhete woning en wil het wel proberen maar het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Of is dit te veel off topic?

Ik kom weer even met mijn reddingsdekenverhaal (sorry voor de mensen die dit al 100 keer hebben moeten lezen :joy:): ik heb vorig jaar in mijn bloedhete huis (tikte de 37 graden aan) van die goudzilveren reddingsdekens voor mijn raam gehangen. Die gaan er niet voor zorgen dat het superkoel wordt, maar het scheelde zeker wel wat. Ik verwacht dat zonwerend raamfolie dan beter werkt, maar daar heb ik geen ervaring mee (kon ik toen niet meer voor een normale prijs krijgen)

2 likes

Zon werende folie werkt goed. Ik had het in mijn vorige huis en vo bv het fijn. Scheelde en aantal graden.

1 like

Ah mooi, bedankt voor de reacties allemaal! Ga straks ff klooien met folie.

Moet die folie aan de binnen of buitenkant van het raam? Ik ben bang dat de boel in de fik gaat vliegen :open_mouth:

Ja hebben wij vorig jaar geplaatst en het scheelt echt! Wij hebben boven van die spiegelfolie aan de buitenkant.

Nouu over de oven temperatuur hebben we het maar niet, die loopt op tot de 1100 graden :joy:

5 likes

Zelfs in oktober was het nog een week 25+
Dus wel goed dat het dit jaar bijna 2 maanden later pas begon. Maar het kan dus nog 4 maanden aanhouden.