Ik ben ook al bij voorbaat in paniek
Ik wil echt niet aankomende week. Ik vrees zo voor werk. Vorige keer toen het zo warm was, was ik op vakantie dus toen heb ik het kunnen vermijden gelukkig maar nu kan ik er niet om heen.
Ik werk de laatste tijd vooral thuis, maar donderdag ga ik speciaal weer eens naar kantoor (2-3 uur verderop, kan wel in de buurt slapen). Mijn moeder vroeg of ik dat wel moet doen nu het zo warm wordt. Júist nu vind ik het een goed idee. Kantoor is zoveel beter dan mijn warme appartement.
ik vind een linnen broek vaak chiller dan blote benen met die warmte op het werk, voelt veel koeler aan ofzo, plakt minder.
my god ik zag net dat het donderdag 38 graden wordt waar ik woon, ik kan dit niet aan hoor.
Overdag overleef ik deze week wel, gelukkig airco op kantoor. Maar slapen wordt echt de hel.
Ik doe:
- Een kruik in de vriezer om in bed te leggen
- Ventilator naast bed op nachtstand
- Zo’n oog/gelmasker in de vriezer
Heel veel succes deze week! Ik loop zelf niet meer maar vooral donderdag lijkt me echt niet veilig meer.
ik kan ook gewoon echt niet naar het weer op tv kijken, ik zap nu echt weg als ik de weerman of vrouw in beeld zie komen.
Nou ja, toen het een aantal weken geleden zo warm was, moesten we ook gewoon. Collega van me is toen ook flauwgevallen. Godzijdank kan ik tussen 9:20 - 10:00 meestal wel beginnen, maar in de meeste regio’s kan dat niet.
Ik heb precies donderdag gepland om te gaan kanoën
Holyshit donderdag 40 graden het blijft precies oplopen. Ik ben deze week thuis en heb vakantie. Voelt echt als tijd en levensverspilling.
Ja inderdaad, ben net thuis van mijn werk en nu al heet hier. En dan wordt het nog warmer…
Doet een plantenspuit ook niet het werk?
Ik heb donderdagmiddag een buitenactiviteit. Sowieso verbrand ik levendig dan. Ik ben spontaan ziek op dat moment en ga lekker binnen zitten
Ik word echt zo agressief van hysterisch blije weermannen en -vrouwen die willen dat het warmterecord sneuvelt.
Hehe ik moest een beetje grinniken om ‘levendig’ verbranden
en het feit dat het weer dan een 9 krijgt.
edit: lees nu een krantenkop over “de magische 40”.
echt ga weg! en neem dat hellevuur met je mee.
Ja maar alleen woensdag hè, donderdag kan er een wolkje zijn dus dan krijgt het al weer een 8
In huis is het ook zo warm, oud huis dus niet super geisoleerd en kan geen raam open. Alleen tuindeur en voordeur.
Ja gefeliciteerd iedereen met dat de hele wereld naar de tyfus gaat. Hopelijk is het over een paar jaar altijd zomer, heerlijk toch, die klimaatverandering!