Klaag hier over het weer

Zelfs in oktober was het nog een week 25+
Dus wel goed dat het dit jaar bijna 2 maanden later pas begon. Maar het kan dus nog 4 maanden aanhouden.

Ik heb het koud en i <3 it. Mijn moeder had het zo koud dat ze in bed is gaan liggen. :joy:

1 like

Of misschien duurt deze zomer maar t/m half augustus?

ok… niet erg realistisch maar ik kan het idee nu nog niet aan dat dit gedoe nog lang gaat duren hoor.

5 likes

Het was hier vandaag 37 graden en ik moest voor een paar dingen de deur uit, en nu heb ik knallende koppijn en ben ik misselijk. Morgen gelukkig 10 graden minder, dan kan ik tenminste weer functioneren.

Ja dat zou ik ook perfect vinden!
Het begint in ieder geval al later dan vorig jaar, en ook al die regen laatst. Dus ik heb nog wel hoop!

1 like

wow! waar is hier?

Berlijn. Voor zondag voorspellen ze ook 38 graden, ik ga zorgen dat ik dan niet de deur uit hoef…

holy shit. sterkte

1 like

Ik hoop op 2 maanden 18-25 graden en zo nu en dan een buitje, dan heb ik een topzomer :+1:

15 likes

Ik kwam gisteren om 23 uur thuis na mn werk, denkende dat mn huisgenoot om 18 uur was thuisgekomen zoals altijd en dat ze alles lekker open zou hebben gezet hmmm oooh wat zou mn huis eindelijk koel zijn…

…was ze meteen naar dr vriend gegaan. Alles potdicht sinds 12 uur 's middags. Huis gewoon alsnog 31 graden. Maaarrrr ik heb vannacht alles tegen elkaar open laten staan en vanochtend was het afgekoeld <3 nu duimen dat het vandaag niet te erg weer opwarmt allemaal.

Ik werd vannacht wakker omdat ik het koud had😏. Vond het heeerlijk. Eindelijk wat afgekoeld op de slaapkamer. Geen klacht, maar oke.

3 likes

Hier is veel te koud… :frowning: ben er na een koude dag wel klaar mee.

Ik wen veel te snel aan die hitte, ik vond het gisteravond alweer koud en ben weer onder mijn winterdeken gaan slapen.

2 likes

Het is benauwd op kantoor. Terwijl we airco hebben.

Ja ik ook, lag daarna gelukzalig onder een dekentje :smile:

1 like

Alle chocolade is zo zacht geworden

Zat net in een trein zonder airco en nu ben ik gelukkig overgestapt naar een trein met airco, maar zit er iemand naast me met enorme zweetlucht :nauseated_face:

Ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden op nog één bloedjehete dag, echt lieve God geef mij kracht

4 likes

Mijn chocoladereep is gesmolten :sob:

Ik werk in een trampolinepark en het is hier nog gemiddeld 5-10 graden warmer dan buiten en snap niet dat mensen vrijwillig komen springen met dit weer. Ik zit al kapot te gaan, terwijl ik gewoon stil zit.

1 like