Dit kan juist makkelijk gebeuren als je steeds in en uit de airco gaat (weet natuurlijk niet of jullie dat hebben gedaan).
Het is elke keer een behoorlijke klap voor je lichaam als je van 35 naar 20 graden stapt en andersom.
Ik probeer er zelf rekening mee te houden door in deze hitte bijvoorbeeld de airco in de auto niet op 18 graden, maar op 26 te zetten. Is nog steeds een stuk koeler dan buiten en droge lucht, dus veel minder benauwd, maar dan hou je het temperatuurverschil wat kleiner.
Helaas wordt hier in de meeste winkels/kantoren geen rekening mee gehouden, dus dan heb je al snel een veel te groot verschil met buiten.
Ik hoop dat jullie snel opknappen, want ziek zijn met dit weer lijkt me helemaal de hel. Beterschap!

)
daarna plafonds sauzen in het nieuwe huis. Daarna werken en zeurende mensen bedienen die -al zittend met een verkoelend drankje (of nog erger met een cappucino)- zeuren dat het zo warm is en dat het allemaal zooooo lang duurt (terwijl de jongens in de keuken staan te buffelen met 50 graden).