Klaag hier over het weer

Ik ga gezellig solliciteren/kennismaken bij 39°C met 2,5 uur reistijd! Ik heb gelezen dat sandalen niet OK zijn voor zoiets, dus ik moet m’n blarenloafers aan :cry:

En ik mag ook geen top aan blijkbaar. Dus qua ‘nette’ t-shirts blijft nu een smoezelig zwart shirt met hondenharen over of een dik 100% polyester shirt :cry:
Zo veel gekocht de afgelopen tijd (waaronder een t-shirt met een grote afb van E.T. erop, why?!) en niet eens een fatsoenlijk t-shirt…

1 like

Heb je geen ‘wat degelijker jurkje dan een strand’ jurkje?

Oja, helemaal niet aan gedacht! Ik voel me iets minder prettig in een jurk, maar ik zal het overwegen.

Dat kan ik mij wel voorstellen, maar denk dat dat wel wat fijner is dan dikke shirts met deze hitte.

1 like

Kan je geen tas meenemen waar je ook slippers/sandalen in kan doen? En dan gewoon net voor de deur die loafers aantrekken. Op blaren zit je ook echt niet te wachten.

Bedankt voor de tip!

@ellegirltalk overmorgen al, blijkbaar in de warmste regio van NL. Even kijken wat ik voor die tijd kan regelen, anders misschien toch een jurk…

Hier ook, Google geeft ineens 39 graden aan. Ik word echt depressief van dit weer.

1 like

Ben gewoon een soort zenuwachtig door het weer? Bang om oververhit te raken ofzo. Altijd ook last van weinig trek, vol gevoel, last van mn darmen. Meh. Vind dit weer op zich prima maar dan graag als ik vrij ben en de hele dag onder een parasol kan liggen niks doen🤣

1 like

Ik heb het gewoon nu al snikheet. En dan moet ik zo een paar uur werken in die hitte. :hot_face: Nou ja, ik neem in elk geval 4.5 L water mee en kan als het moet tussendoor even thuis bij komem.

1 like

:sob::sob::sob: ik maak me ook echt zorgen om mijn kat. Kunnen dieren dit wel aan? Ik woon in een bloedheet appartement wat vol in de zon staat de hele dag :sob:

2 likes

Gordijnen dichtdoen, natte handdoeken neerleggen en zodra je thuis bent de ventilator aanzetten!

3 likes

WaT WorDt HeT HeErLiJk WeEr DeZe WEeK!!!
mocking-spongebob-1556133078

:fu:t2::fu:t2::fu:t2:

32 likes

Katten kunnen wel redelijk goed tegen warmte hoor en anders voor een keer toe laten dat hij in de badkamer mag want daar is de vloer vaak wat koeler.

2 likes

Sterkte deze week!

1 like

Mijn katten zoeken zelf wel hun koele plekjes. Ze blijven overigens wel binnen zolang de zon op het balkon staat en mogen ook niet in de zon :slight_smile:

1 like

Ik kan het ook gewoon niet geloven dat mensen 38-40 graden heerlijk vinden. Vanaf 30+ vind ik het al terror maar over begin 30 kan ik me nog wel voorstellen dat iemand het chill vindt, maar hooeee bij de woestijntemperaturen :thinking:

7 likes

Ik ga nu al dood :sob: zometeen naar het ziekenhuis (hopelijk airco) en dan naar mijn werk (sowieso geen airco). Echt kill me. Morgen in de avond werken, als het gebouw de hele dag de hitte heeft kunnen opzuigen.

Mijn werk (veel ramen, geen zonnewering en airco) heeft eindelijk een hitteplan! We werken vanaf morgen de rest van de week tot 12 uur. Ben echt blij, thuis is het toch iets minder warm dan op kantoor.

12 likes

Thuis is het nu al 29 graden binnen. Op mijn kantoor 20 ofzo echt heerlijk met de airco. Ik denk dat ik zelfs in mijn vrije tijd erheen ga. (eigen kantoor dus ik ga gewoon met de laptop chillen of serie kijken denk ik)

1 like

thuis kun je ook een minder kleding lopen, op kantoor mag dat vaak niet.

3 likes