Klaag hier over het weer

Het waait zo haaaaard.

1 like

ik werd gister echt chaggerijnig van de warmte, ik kan ook helemaal niks doen als het zo warm is

1 like

Ik voel me vandaag echt een vaatdoek omdat het vannacht maar niet wilde afkoelen :weary:

2 likes

Ik kon voor het eerst echt niet lekker slapen door het weer. En nu is het hier koeler dan het de hele nacht is geweest :woman_facepalming:t3:

Jaa het heeft eindelijk een beetje gewaaid en nu is het goed uit te houden in mn slaapkamer. Maar ja nu moet ik andere dingen doen :mad:

1 like

Het blijft warm hier, we hebben 1 klein ventilatortje en die sleep ik steeds mee van boven naar beneden.

Ik vind het maar koud vandaag

:scream:
Hoeveel graden was het bij jou dan?

Mn voeten zijn echt opgezet???

Het is nu wel warm maar eerder vandaag was het fris, ik weet niet hoeveel graden het precies is :scream:

https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen

Wat is dit voor ‘zomer’ :unamused: ? De kachel sloeg hier zonet zelfs aan. Blehh.

2 likes

Ik vind dit ook echt schijt-weer. En de vooruitzichten zijn totaal niet veelbelovend. Ik wil 25 graden en zon!

5 likes

oh ik vind dit best lekker, kan nu tenminste iets doen. :sweat_smile: zo ff lekker sporten, dat vind ik nu wel te doen

5 likes

#fitgirl

1 like

hahahaha ja echt wel, wordt wel weer eens tijd na al die warmte excuusjes. :relieved:

ik word echt zo lui en ook echt moe van warmte, dan is het al teveel om mn huis te stofzuigen. Heb nu in 2 dagen al meer gedaan dan in die 2 weken warmte. :grimacing:

3 likes

Vooral met raam open slapen + geen muggen is echt geweldig

2 likes

Ik zit nu anders heerlijk in de tuin. Het leek wel heel troosteloos vanmorgen maar nu is het wel beter toch?

1 like

Ik kan die regen nog slechter hebben dan die warmte. De hele dag regen! Het is geen herfst!
Echt dat je ergens heen moet en dat je broek doorweekt is, mijn capuchon waait van mijn kop en het fietst irritant zo die regen in je ogen. En dan ben je op je afspraak net wat opgedroogd, en mag je weer de regen in. :tada:
Ik had mijn haar gewassen, maar had ik ook wel achterwege kunnen laten.
De herfst mag in de herfst blijven, thanks.

2 likes