Klaag hier over het weer

Ah, Google heeft de temperatuursvoorspelling voor mijn stad aangepast, inmiddels staat er 41 graden voor morgen. Ik moet ook nog op het heetst van de dag (2 uur 's middags) naar een afspraak fietsen. Is gelukkig maar 5 minuutjes fietsen maar zie er nu al tegenop.
Ben zo blij wel met dit appartement waar een soort koelinstallaties in zit die met grondwater de vloeren koelt. Ik houd alsnog alles dicht om de zon buiten te houden, maar het wordt hier normaal nooit warmer dan 25 graden binnen (nu 24.4). Hoop echt dat hij dat met deze hitte ook volhoudt.

Haha dat is best slim eigenlijk, ben alleen bang dat mijn vriend (die gaat mee) dan 10 meter achter me wil fietsen :joy: Maar schijt aan hem, misschien doe ik dat wel!

Ik werk deze vakantie op een kinderboederij inclusief een lange, donkere broek als werk-outfit :confounded:

Ik schaam me zo. Ergens binnenkomen en dan een zweetaanval krijgen. Mijn hele kop is nat en mijn shirt doorweekt. Heb nu watervlekken in mijn top van zweet dat opgedroogd is.
En jaja iedereen zweet met dit weer, maar ik kijk om me heen en zie niemand zo gutsen als ik doe. Mijn onderbroek is nat, mijn buik, mijn hele rug en de achterkant van mijn haar. Ik zie mensen in katoenen of jersey jurkjes zonder een vlekje zweet. Hoe dan?
Mijn warmteregulatie mag dan goed werken, ik had graag iets minder zweet gehad.

3 likes

Vriendin van me blijft maar vragen hoe laat we vandaag naar het terras gaan en naar de kermis. Die gaat gerust met 40 graden in haar tuin liggen zonnen. HOE?! :hot_face:
Ik heb geen airco in de auto en hij staat vol in de zon geparkeerd zie ik. Moet zo naar een klant rijden, wil het liefste lekker op kantoor blijven met de airco. Als je naar buiten loopt is het precies zo’n hete fohn.

Ik stapte gister in mijn auto, had hem al 5 minuten laten luchten, was het gewoon 47 graden!!! Daarna stond ik nog een uur in de file. Toen ik thuis kwam was echt alles doorweekt, mijn broek, mijn shirt en zelfs mijn bh was zeiknat. Ik haat dit zo

Ik ben ook grieperig sinds eergisteren. Momenteel zijn we op de terugreis van vakantie maar de airco in de auto is stuk gegaan (natuurlijk). Heel Duitsland door zonder airco en koorts, hoera!

1 like

Klagen over 40? Mijn app doet gewoon 41.

1 like

Dit weer haat ik niet perse, maar wel ons huis… 4 hoog, ggeen lift, plat dak. Dus het is binnen gewoon 32 graden, ook snachts. Zal zo blij zijn hier weg te kunnen ooit.

sorry maar echt haat aan mensen die met dit weer niet rustig kunnen doen tegen personeel van wat voor winkel/restaurant/café dan ook!

1 like

Echt een smiechterige app is dat, steeds stiekem de temperatuur aanpassen, zo kan ik 't ook :massage_woman:

2 likes

Die wilde mijn moeder ook meenemen voor op dr scootmobiel. Zo eens vragen of ze dat ook gedaan heeft.

Nou, vandaag werken overleefd. Weer 1 minder. Morgen gaat wel de plantenspuit mee, dan is t hopelijk beetje te doen.

Ik had net twee ventilatoren aan trouwens en toen had ik het echt fris :thinking:

1 like

Ik moet om half 7 ergens zijn en ik mag of een half uur met de bus of 9 km fietsen lol
Of met de uber… hahaahah

Meer dan 30° op kantoor hier, al mijn collega’s lijken nog productief en ik kan alleen maar denken ‘laat het stoppen!’. Gelukkig is het relatief rustig en kan ik beetje doen alsof ik ook productief ben :smile:

Mijn collega (ze is iets van 56 denk ik?) zegt dat ze baalt dat ze moet werken want ze had heel graag een uur in de felle zon gaan zitten om te bruinen met 38 graden. Ze smeert zich trouwens ook nooit in. :clown_face:

1 like

Als je kan zou ik zeker de uber doen. Meer kans op airco dan in de bus en bus of fiets betekend waarschijnlijk mega zweet. Het is hier om 18u nog 38 graden.

Ik was 15 min gaan lopen naar t station en ik voel nu de zweetdruppels langs mijn benen naar beneden lopen. Helpt ook niet dat ik geen ondergoed aan heb om extra vocht te absorberen.

Misschien moet ik stoppen met jynxen?

1 like

41, dit is toch niet gezond meer. Het lijkt potverdorie Tunesië wel.
Ik ben ook echt bang dat dit het nieuwe normaal wordt in Nederland.

2 likes

Ja het is wel weer 20 euro en dan voel ik me zo kut en luxe. Maar ik kan het wel missen

1 like