Klaag hier over het weer

Ja, lekker in mijn ondergoed voor de ventilator!

4 likes

Ik kom in jouw tuin zitten :laughing:

Ik vond het op zich nog best te doen tijdens mijn werk, maar zit nu op een snikhete zolder onder het raam en hier is het echt wel flink warm.

1 like

Fuck my life, deze week klussen, huis leeghalen en verhuizen. En het is binnen nu al 30,5 graden. Echt, dit ga ik niet trekken man.

1 like

Wat mooi met al die bloemen!
Is dat trompetbloem? En hoelang bloeien ze en groeien ze snel?
Haha ik wil ze nu ook!

1 like

Wat gezellig!!

1 like

Wat een super mooi en knus tuintje :heart_eyes:

1 like

Heel leuk zo met die twee kleuren!
Klinkt als een perfecte plant. Ik heb zelf passiebloem als klimplant.

Zijn ook mooie bloemen, maar vallen echt amper op door de kleuren. Dus ik denk dat ik deze er dan doorheen of naast ga proberen te laten groeien.
En juist leuk dat het ook nog goed is voor de bijen!

7 likes

wat een geweldige tuin en nog een mooie bijdrage aan de bijen :heart:

1 like

Ja ik vind het op de foto’s helemaal niet klein lijken. Echt een tropisch sfeertje!
Mijn passiebloem heb ik niet zelf geplant, dus ik weet niet hoe moeilijk dat is, heb hem wel zelf langs de vijver door laten groeien. Er komen zelfs passievruchten aan, helaas niet eetbaar.
Ik ben ook een grote voorstander van wilde tuinen! Mijn buren helaas niet, die hebben alleen tegels. Ze hebben wel een bladblazer, voor mijn bomen haha

Is er trouwens een tuin topic? Kan nog wel meer tuin inspiratie gebruiken.

1 like

Godverdomme ik voel me echt een gevangene in huis. Mijn bloeddruk is te laag dus mijn huisarts heeft me een week (!!! doet ie NOOIT) vrij van werk gegeven, mede omdat het zo fucking warm is natuurlijk.

En ik woon op 3 hoog zonder lift en aangezien rechtop zitten en rechtstaan al een hele onderneming is durf ik niet goed naar beneden. (Want hoe ga ik weer boven geraken???)

Gisteren en vandaag was mijn vriend thuis maar de komende dagen ga ik het toch maar alleen moeten redden. Pffff dit moet toch absolute ellende zijn voor oudjes en minder mobiele mensen?

1 like

Oke ik heb tot nu toe volgehouden dat dit weer top is als ik vrij ben. Ik neem dat terug. Ben er al helemaal klaar mee. Op het werk was het al boven de 30 graden en nu is het in huis 26,5. Ik zit gewoon zwetend op de bank. En dan moet het ergste nog komen.

3 likes

Hahaha, ik zie het nu pas :joy:

Ik heb helemaal hoofdpijn van de warmte. Terwijl ik echt genoeg drink de hele dag door.

1 like

Boodschappen bestellen is wel een goeie ja! In normale omstandigheden zou ik echt genieten van een weekje thuis maar het is hier nu al ruim 30 graden binnen dus ik weet niet goed waar ik moet kruipen om verkoeling te vinden.

Ik overweeg serieus een hotelkamer te boeken waar ik de airco op 20° kan zetten en de hele dag de Sims kan spelen.

10 likes

als je de financiele middelen hebt, doen!!

1 like

Het is gewoon nog 33 graden buiten nu :expressionless:

Ben eigenlijk best blij dat ik gewoon werk deze week. Op kantoor was het vandaag iig heerlijk wel. Alleen vrijdag wordt sowieso al weg zweten, maar goed dat zien we dan wel weer (andere locatie)

OMG ik zie dat de teller nu 40 aantikt op weeronline in de plaats waar ik woon. :hot_face:
2019-07-23%2020_32_43-Window

Ja ik ook, heb eigenlijk donderdag mijn vrije dag maar werk extra en dat komt nu heel goed uit. Thuis smelt ik weg.

1 like

Wat afschuwelijk!
Bij mij 36 donderdag. Keek net op Weeronline en daar stond zo heel blij “Het is droog!”
Ik denk alleen maar: laat het hozen!! :umbrella:

2 likes