Klaag hier over het weer

let it snow :snowflake:

7 likes

I like the way you think :heart:

1 like

Ik voel me echt een dikke pad met dit weer.

7 likes

Het zou hier eerst maar 33 graden worden, nu staat er al 36 op de planning. Beetje jammer

Ik hoop zo ontzettend hard dat de airco in de trein het vrijdag doet, met een reis van 7u voor de boeg. Verder ben ik dolgelukkig dat ik weer aan het werk ben, want airco op kantoor :raised_hands:t3: (ik had vandaag zelfs een dun jasje aan op kantoor omdat het wat fris was binnen!) Alleen dat sporten met collega’s na het werk morgen, daar kijk ik wel wat tegenop…

Het is al vaker gepost hier geloof ik, maar ik word echt gewoon een beetje boos van die cijfers die weeronline geeft. Morgen en overmorgen een 8 met bijna 40 graden? NORMAAL. DOEN.

9 likes

Haha ik heb een ventilator hoor, maar die blaast natuurlijk alleen warme lucht rond. Ik denk dat ik deze week maar nachtbraker word.

Ik zit op mijn balkon en ik overweeg om mijn slaapzak hier uit te rollen want hier is het tenminste nog een beetje uit te houden.

1 like

Mijn eerste post hier en ik ga direct lekker klagen over het weer. Maar ik vind dit weer echt verschrikkelijk en ik zie best wel op tegen de komende dagen, “gelukkig” zie ik dat meer er zo over denken. Ik vraag mij ook altijd af of er mensen zijn die dit wel lekker vinden, kan het mij bijna niet voorstellen. Ik had ook nooit van mezelf verwacht dat ik zou denken bij 27 graden, dat wordt het hier a.s. maandag, “oh gelukkig het wordt weer koeler.” :sweat_smile:

7 likes

Wat een kut weer.
Ik moet nu 3 dagen lang allemaal mensen afzeggen (ik ben personal trainer) omdat we ruimte niet goed koel te krijgen is. Dus ik loop geld mis en het is vet veel geregel met opnieuw inplannen enzo :expressionless: en m’n enige collega is op vakantie dus ik had het nog niet druk genoeg ofzoooooooo.

Vandaag op werk aardig overleefd maar nu heb ik het wel erg warm. Ben ook opeens verkouden??? Morgen wordt wel zwaar ben ik bang :frowning:

Het is 29 graden hier binnen. Ik smelt langzaam weg…

Hier ook sinds gisteren enorm verkouden, keelpijn en rillerig. Man inmiddels ook. Op werk paar andere ook. Echt van hoe is dit mogelijk?

Dit kan juist makkelijk gebeuren als je steeds in en uit de airco gaat (weet natuurlijk niet of jullie dat hebben gedaan).
Het is elke keer een behoorlijke klap voor je lichaam als je van 35 naar 20 graden stapt en andersom.
Ik probeer er zelf rekening mee te houden door in deze hitte bijvoorbeeld de airco in de auto niet op 18 graden, maar op 26 te zetten. Is nog steeds een stuk koeler dan buiten en droge lucht, dus veel minder benauwd, maar dan hou je het temperatuurverschil wat kleiner.
Helaas wordt hier in de meeste winkels/kantoren geen rekening mee gehouden, dus dan heb je al snel een veel te groot verschil met buiten.

Ik hoop dat jullie snel opknappen, want ziek zijn met dit weer lijkt me helemaal de hel. Beterschap!

Ik zweet nu al het is pas 7 uur

1 like

Je word niet ziek van temperatuurverschillen

6 likes

Ik ben blij dat ik de auto hier op mijn werk in de schaduw kan parkeren. Scheelde heel veel gisteren.

En ik was blij dat ik om de file heen was gereden, het stond namelijk stil.

2 dagen 40 graden. Help.

1 like

Gave tuin! Looks good :heart_eyes:

1 like

Sterkte! Dan mag ik niet klagen met “maar” 36 graden :sunny:

1 like