Klaag hier over het weer

Ik vind het zo irritant dat er een minimum temperatuur bijstaat op weeronline (19 graden vandaag) maar dat is dan om 4 uur 's ochtends. In mijn hoofd gaat het dan zo van “oh voor het slapen alles open zetten” maar dan is het dus nog 26 graden.

O mijn God. Ik ben echt helemaal opgezwollen. M’n sandalen zitten strak, m’n horloge zit strak, m’n handen voelen strak. :’)

What. The actual. Fuck.

1 like

Werk vandaag en morgen thuis, want op kantoor was het gewoon niet te doen in zakelijke kleding. Hier thuis is ook niet veel beter pff

Same. Was 4 weken terug ook warm en ongesteld en nu weer… feestje!

Ik probeer maar te denk dat je het verschil tussen 37 en 40 toch niet voelt (al wordt het bij mij maar 39 graden :crazy_face: )

Ik doe even een klaag over mijn leven icm met het weer :joy:

Moet zo het hele huis van top tot teen schoonmaken voor een bezichtiging :sob: daarna plafonds sauzen in het nieuwe huis. Daarna werken en zeurende mensen bedienen die -al zittend met een verkoelend drankje (of nog erger met een cappucino)- zeuren dat het zo warm is en dat het allemaal zooooo lang duurt (terwijl de jongens in de keuken staan te buffelen met 50 graden).

En precies deze dag herhaalt zich vrijdag wanneer het nog zo bloedverziekend heet is. Fuck my life.

Ja er zijn ergere dingen maar dat maakt dit niet minder kut :sob:

2 likes

Oftewel love dit weer zolang je niet het normale leven hoeft te leiden en alleen maar op het strand kunt zitten met wijntjes.

Eens :joy:

2 likes

Man man man zo’n meisje op instagram wat dan in dr story zet dat we niet zo moeten zeuren over het weer, want dat verandert niks. En dat we vooral moeten genieten van de mooie zomer die ons land aandoet.
Flikker toch op :raising_hand_woman:t2:

10 likes

Godver, hier ook ja… ik ga kapot.

2 likes

Nou voor mij helpt het wel.
Ik heb altijd gedacht dat de meeste mensen warm / heet weer lekker vinden, en dat er slechts een hele kleine minderheid niet van hield. O.a. door dit topic weet ik dat er meer heet-weer-haters zijn die ook uitzien naar herfstweer, thee, dikke vesten en dekentjes op de bank. En dat voelt dan toch fijn op de één of andere manier. :blush:

11 likes

Het is pas 11 uur en nu al warm op m’n kamer. Zometeen maar wat eten en dan ergens naartoe waar het uit te houden is. Ik wil 25 graden… dit vind ik echt niks

2 likes

De enige koele plek in huis is mn badkamervloer, maar de badkamer is te klein om daar te gaan chillen :thumbsdown:

Ah, Google heeft de temperatuursvoorspelling voor mijn stad aangepast, inmiddels staat er 41 graden voor morgen. Ik moet ook nog op het heetst van de dag (2 uur 's middags) naar een afspraak fietsen. Is gelukkig maar 5 minuutjes fietsen maar zie er nu al tegenop.
Ben zo blij wel met dit appartement waar een soort koelinstallaties in zit die met grondwater de vloeren koelt. Ik houd alsnog alles dicht om de zon buiten te houden, maar het wordt hier normaal nooit warmer dan 25 graden binnen (nu 24.4). Hoop echt dat hij dat met deze hitte ook volhoudt.

Haha dat is best slim eigenlijk, ben alleen bang dat mijn vriend (die gaat mee) dan 10 meter achter me wil fietsen :joy: Maar schijt aan hem, misschien doe ik dat wel!

Ik werk deze vakantie op een kinderboederij inclusief een lange, donkere broek als werk-outfit :confounded:

Ik schaam me zo. Ergens binnenkomen en dan een zweetaanval krijgen. Mijn hele kop is nat en mijn shirt doorweekt. Heb nu watervlekken in mijn top van zweet dat opgedroogd is.
En jaja iedereen zweet met dit weer, maar ik kijk om me heen en zie niemand zo gutsen als ik doe. Mijn onderbroek is nat, mijn buik, mijn hele rug en de achterkant van mijn haar. Ik zie mensen in katoenen of jersey jurkjes zonder een vlekje zweet. Hoe dan?
Mijn warmteregulatie mag dan goed werken, ik had graag iets minder zweet gehad.

3 likes

Vriendin van me blijft maar vragen hoe laat we vandaag naar het terras gaan en naar de kermis. Die gaat gerust met 40 graden in haar tuin liggen zonnen. HOE?! :hot_face:
Ik heb geen airco in de auto en hij staat vol in de zon geparkeerd zie ik. Moet zo naar een klant rijden, wil het liefste lekker op kantoor blijven met de airco. Als je naar buiten loopt is het precies zo’n hete fohn.

Ik stapte gister in mijn auto, had hem al 5 minuten laten luchten, was het gewoon 47 graden!!! Daarna stond ik nog een uur in de file. Toen ik thuis kwam was echt alles doorweekt, mijn broek, mijn shirt en zelfs mijn bh was zeiknat. Ik haat dit zo

Ik ben ook grieperig sinds eergisteren. Momenteel zijn we op de terugreis van vakantie maar de airco in de auto is stuk gegaan (natuurlijk). Heel Duitsland door zonder airco en koorts, hoera!

1 like