Ik heb maar een paar uur geslapen omdat het zo warm was binnen en ik de ramen niet open kon doen omdat er verschillende feestjes met muziek waren. Een feest was net om half 8 nog bezig.
Ik voel me echt gaargestoomd.
Vanavond toch maar proberen beneden te slapen. De 26 graden daar voelde heel koel aan.
Omroep Max had wel even na mogen denken over welke herhalingen ze wanneer uitzenden. As we speak staat tv-kok Mounir in een dikke trui met overhemd er onder een witlofgehaktovenschotel klaar te maken. 
ik heb ook zo te doen met alle dieren met deze hitte. zie ik gister om 14u mijn buurvrouw even lekker wandelen met haar puppy. leek me niet het meest verstandige idee.
ja ik vond het ook sneu, ze verliezen toch ook hun warmte via hun pootjes?
zag gelukkig gister op tv martin gaus tips geven voor honden met dit weer, misschien heeft ze gekeken.
Vannacht raam open gehad en de ventilator aangehouden en het is hierbinnen toch afgekoeld van ±31 naar 27 graden. Jammer dat het vanmiddag waarschijnlijk weer richting de 31 gaat haha. 27 is opeens zoān verlichting.
Op kantoor is het 28 graden.
Maar de baas zei dat we niet moeten miepen, want nu is het eindelijk lekker weer. En normaal gaan we daar toch allemaal speciaal voor naar Spanje en Zuid-Frankrijk?! 
waarom lijkt iedereen vakantie te hebben als ik op insta kijk. gelukkig hier nog wat mede-strijders.
al zit ik nu persoonlijk liever op een airco kantoor dan op het strand.
vreselijk die berichten altijd ja. en elke keer weerā¦
Ik vind het voor mezelf ābest ergā dat het zo warm is maar ik vind het voor mijn konijntjes āmega gigantisch ergā en ik voel me zo schuldig en verdrietig omdat ze het zo warm hebben, terwijl ze al mijn airco gebruiken haha
Ik weet niet meer wie ik ben

Ik zag net ook een man fietsen met zijn hond. Niet okƩ!
Ik heb wel heel veel zin in vanavond. Dan ga ik met een vriendin en onze honden lekker de zee in. 
haha love it hoor. maar wel vervelend voor je deze timingā¦
Pff mijn hemel, het blijft vannacht 27 graden!
Wat een stomme opmerking. Je gaat niet naar Spanje om te werken. 
Ja dit zag ik ook net, echt zo hoog, heeft dat te maken met het naderende onweer? Want afgelopen nachten koelde het nog wel enigszins af, naar 20 oid. Met deze temperaturen gaan de ramen in mān slaapkamer natuurlijk niet openā¦
Gefeliciteerd met de verbreking van het hitterecord allemaal! 
Nou wat een feest, wat een feest. Dit vergeet je nooit meer. Waar was jij op dit heugelijke moment? Ik in mijn ondergoed voor een ventilator.
Kan ik een bilnaadverlenging krijgen dan kan ik nog ergens al dat zweet opvangen. 
Het hitterecord van gister is er nu al weer aan. In Deelen (Gelderland) is het volgens cijfers van het KNMI liefst 41,7 graden ! Weerplaza twijfelt nog aan de cijfers, omdat de temperatuur in Deelen wel erg rap opliep: liefst 2 graden in 10 minuten tijd.
wie staat daar met zn fohn bij het weerstation?