Klagen over 40? Mijn app doet gewoon 41.
Dit weer haat ik niet perse, maar wel ons huis… 4 hoog, ggeen lift, plat dak. Dus het is binnen gewoon 32 graden, ook snachts. Zal zo blij zijn hier weg te kunnen ooit.
sorry maar echt haat aan mensen die met dit weer niet rustig kunnen doen tegen personeel van wat voor winkel/restaurant/café dan ook!
Echt een smiechterige app is dat, steeds stiekem de temperatuur aanpassen, zo kan ik 't ook
Die wilde mijn moeder ook meenemen voor op dr scootmobiel. Zo eens vragen of ze dat ook gedaan heeft.
Nou, vandaag werken overleefd. Weer 1 minder. Morgen gaat wel de plantenspuit mee, dan is t hopelijk beetje te doen.
Ik had net twee ventilatoren aan trouwens en toen had ik het echt fris
Ik moet om half 7 ergens zijn en ik mag of een half uur met de bus of 9 km fietsen lol
Of met de uber… hahaahah
Meer dan 30° op kantoor hier, al mijn collega’s lijken nog productief en ik kan alleen maar denken ‘laat het stoppen!’. Gelukkig is het relatief rustig en kan ik beetje doen alsof ik ook productief ben
Mijn collega (ze is iets van 56 denk ik?) zegt dat ze baalt dat ze moet werken want ze had heel graag een uur in de felle zon gaan zitten om te bruinen met 38 graden. Ze smeert zich trouwens ook nooit in.
Als je kan zou ik zeker de uber doen. Meer kans op airco dan in de bus en bus of fiets betekend waarschijnlijk mega zweet. Het is hier om 18u nog 38 graden.
Ik was 15 min gaan lopen naar t station en ik voel nu de zweetdruppels langs mijn benen naar beneden lopen. Helpt ook niet dat ik geen ondergoed aan heb om extra vocht te absorberen.
41, dit is toch niet gezond meer. Het lijkt potverdorie Tunesië wel.
Ik ben ook echt bang dat dit het nieuwe normaal wordt in Nederland.
Ja het is wel weer 20 euro en dan voel ik me zo kut en luxe. Maar ik kan het wel missen
en ondertussen in het nieuws “nog maar 1 graad verwijderd van het hitterecord!”
alsof het zo’n waanzinnige prestatie is dat we in de fik staan.
Mijn collega heeft vanmiddag vrij genomen om van de zon te genieten. En een andere collega riep toen ik naar huis ging “geniet maar van het weer”!?
Oh en toen ik bij andere collega’s iets ging vragen, hadden ze de airco daar uitstaan en de ramen waar felle zon op scherm ver open!? Haha ik begrijp er echt niets meer van. Nu gelukkig in mijn eigen koele huis.
Er is ook echt een liveblog over de hitte op nu.nl met als openingzin:
Het is woensdag en de komende dagen tropisch warm in Nederland. Mogelijk gaat zelfs het algemene hitterecord van 38,6 graden Celsius eraan. In dit liveblog houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.
Nou YES!! wat geweldig.
Hahaha een liveblog omdat het warm is?? Komkommertijd zullen we maar zeggen
Op nos ook al
Zit gelukkig in het heetste hoekje van NL: 37,8 nu
Gelukkig is dat wel 10 hele km’s van mij vandaan! hahah