helga van leur vindt de hitte ook erg verontrustend. nou ben ik er helemaal klaar mee.
Oh jongens ik zit echt tegen de tranen te vechten. Zit op het werk in de airco maar krijg daardoor een enorme klap als ik buiten kan. Ben er echt misselijk van.
Morgen laatste dag!!! Nog even
Pfff koken met dit weer in mijn kleine keukentje is NIET leuk!
MĂĄĂĄr ik heb nu wel heel lekker eten, dat is ook wat waard 
Godverdomme ik ben volgens mij weer flauwgevallen? Ik ben niet zeker want ik lag wel op bed maar ik werd heel abrupt wakker met hartkloppingen en een misselijk gevoel, net als afgelopen zaterdag (toen ik voor 't eerst flauwviel).
Dus nu zit ik in een koel bad (34° ofzo) met chips en een fles water. Fuck ik ben dit weer beu. En mijn te lage bloeddruk ook.
Mijn huis blijft altijd best koel, maar jezus ik zit nu vandaag alsnog zweterig binnen. Als ik maar even iets doe komen er zweetdruppels. En mijn hoofd is nu constant een vies plakkerig vet ding.
Edit: en mijn voeten voelen echt heet aan. Ik ken dat wel met schoenen aan, maar nu heb ik blote voeten en lijken het net gloeiende uiteindes.
Ik begon net gewoon te zweten omdat ik een stokbrood aan het snijden was. Kan niet wachten tot het weekend, kom maar door met die regen.
Ik vraag me ook af of bedrijven en instellingen hier geen maatregelen tegen moeten gaan nemen.
Als het echt zo is dat dit een normale Nederlandse zomer wordt, dan kan een gevangenis, verzorgingstehuis of kantoor toch niet wegkomen met âer is geen aircoâ?
Als sporters wordt afgeraden te gaan hardlopen, dan mogen bijvoorbeeld verzorgenden zich toch ook niet zo uit de naad werken dat ze er beroerd van worden?
Nu wel ja, heb mijn bakje chips en glas cola op haha.
@NoTime nee helemaal niet! Uitgezonderd zaterdag en zojuist heb ik maar één keer last gehad van flauwfallen en dat was door een heftige reactie op Motilium.
Dankjewel!
Op dit soort dagen baal ik ook wel van mân werk moet ik zeggen. Gelukkig ga ik de andere 360 dagen met veel plezier naar mân werk.
Ik heb nog meer respect voor de politie en Kmar. Met steek- en kogelwerend vest en met volle bepakking in deze hitte.
Normaal doet de airco het wel op werk maar vandaag niet. Wat een hitte⊠gelukkig morgen vrij, kan ik de hele dag voor mn ventilator zitten.
Kan ook van de hitte zijn, ik heb me vannacht ook een beetje paniekerig gevoeld. Of dat je moet plassen en nog niet helemaal op deze wereld bent ofzo. Naar 
Ik heb de laatste dagen droge lippen en handen alsof het winter is? Misschien door de droge lucht. Was het maar winter 
Ja, en dan gaan we daar ook allemaal 8 uur per dag zitten werken.
Wat een dom argumentđ
Is bij mij ook inderdaad. De binnenkant van mijn hand is aan het vervellen lijkt het wel?! Terwijl het niet verbrand was. Mijn theorie was omdat je meer zweet, wat dus zout is, en dat je huid uitdroogd. Haha
Ik ging na werk wat drinken met een vriendin. We zaten in de schaduw maar konden niet ontkomen aan de hete föhnwind. Na 1,5 uur hielden we het voor gezien. Ik zat in een zalig koele trein naar huis. Was wel kut toen ik de trein uit moest. Ik heb thuis heel koel gedoucht en lig nu halfnaakt op de bank met de ventilator ernaast. Mijn voeten zijn bloedheet. Ik ga zo wat watermeloen snijden en dat opeten terwijl ik op bed lig. Ik ben doodmoe door dit weer. Wat een drama! 
Heb dus vandaag acht uur lang op het terras gewerkt en ik zag er echt enorm tegenop (binnenstad, 38 graden), maar alle gasten waren zo lief en ruim met de fooi dat ik gewoon niet chagrijnig kĂłn zijn. Chill die waardering. Deze warmte verbroederd wel 

Hier is het plots heel donker maar er is nog geen drupje regen gevallen⊠Godver ik wil het zien GIETEN
Ja! Een keiharde hoosbui!