Klaag hier over het weer

Ik had dit met mijn versnellingspook; mijn hand stond gewoon elke keer in de fik als ik moest schakelen

1 like

Ik heb bekleding met, ja… hoe zal ik het noemen, kunststof strepen erop. Ik heb gister dus serieus mezelf eraan verbrand en ik loop nu met felrode strepen aan de achterkant van m’n benen. Pas dus echt op.

2 likes

Mijn moeder woont daar, ik heb ff geappt of ze nog leeft :joy::sob:

Oh jongens ik kan dit niet hoor. Liep net mn kantoor uit en het was alsof ik Satans ademwolk binnen wandelde. Zit ik daarover te zeiken op Twitter, zegt iemand “oh ik vind het helemaal niet heet nu”. FIJN VOOR JOU, MENS, IK GA DOOD HIER.

12 likes

Ik vraag me echt af hoe dat nu verder gaat met dit weer. Word het nu ieder jaar warmer enz. Airco in huis is niet eens meer een overbodige luxe. Mijne staat al paar uur aan en het is alsnog 23 graden in huis

Ja sick idee hè. Elk jaar dit gekke weer? Vanaf april al warme dagen dn dan in oktober nog steeds af en toe een dag dat je in de zon kan liggen?
Vind het ook zo gek, een familielid nu in Scandinavië en 25 jaar geleden zaten wij op die plek in de kou met ijs en sneeuw in onze handen, en nu zit zij daar in een warme zomer en ligt er amper tot geen sneeuw/ijs waar dat vroeger wel ruim lag.

Ik wilde beneden slapen. Na een kwartier zo’n pijn overal, dus lig nu weer op een zwaar oververhitte zolder. Ik trek dit niet meer :sob: Laat het nu stoppen.

Als het snachts nou gewoon eens afkoelde…heb net mijn koelelementen aka bedbuddies verwisseld en ga een poging doen tot slapen.

Ik kom net thuis van een week Griekenland maar de warmte is daar zooo anders. Tuurlijk is het warm maar de luchtvochtigheid is gewoon anders waardoor het draaglijker is. Plus je sprint elk gewenst moment in de zee.

Nu in bed met een zelfgebouwde installatie van ventilator met koelelement ervoor en een koelelement bij me in bed. Mijn vriend gaat morgen rustig weer naar een strandje maar ik ga mezelf de hele dag binnen opsluiten. Joe Joe.

1 like

Weer? Mag ik slapen? Morgen gaat hel worden… 41 graden. Zweten, zweten en nog meer zweten

Ik lig nu ook wakker door de warmte. Ik heb de ventilator nu ook uit want werd gek van die wind. Bah. Ik wil regen en een fris windje om mijn huis te laten doortochten.

1 like

Ahhh, ik herken dit zo. Verschrikkelijk. Hopelijk heb je nog even kunnen slapen.
Nog heel even, na vrijdag is het nog ‘maar’ 27 graden.

Mensen snappen het zo vaak niet als ik zeg dat ik liever winter heb. Kijk ik vind -12 niet heel fijn of zo, maar ik kan me tenminste warmer kleden als ik het koud heb. Met wanten, een muts, vest, dikke jas en sjaal doorsta ik zulke temperaturen wel.

Terwijl je met dit soort temperaturen gewoon een grens hebt. Al ga je naakt op je bed liggen, in een hete slaapkamer koel je dan niet af.
Wat mij betreft mag het dus flink gaan vriezen.

9 likes

Toen ik ging slapen was ik helemaal niet moe, maar nu ik wakker ben voelt het juist alsof ik nog moet beginnen met slapen. Slaap altijd zo licht met dit weer

1 like

Wat jij zegt is precies hoe ik ook denk idd. Deze hitte is vreselijk. Mijn lichaam huilt de hele dag. :joy:

2 likes

Ik heb maar een paar uur geslapen omdat het zo warm was binnen en ik de ramen niet open kon doen omdat er verschillende feestjes met muziek waren. Een feest was net om half 8 nog bezig.
Ik voel me echt gaargestoomd.:hot_face:
Vanavond toch maar proberen beneden te slapen. De 26 graden daar voelde heel koel aan.

1 like

Omroep Max had wel even na mogen denken over welke herhalingen ze wanneer uitzenden. As we speak staat tv-kok Mounir in een dikke trui met overhemd er onder een witlofgehaktovenschotel klaar te maken. :thumbsup:

20 likes

ik heb ook zo te doen met alle dieren met deze hitte. zie ik gister om 14u mijn buurvrouw even lekker wandelen met haar puppy. leek me niet het meest verstandige idee.

1 like

ja ik vond het ook sneu, ze verliezen toch ook hun warmte via hun pootjes?

zag gelukkig gister op tv martin gaus tips geven voor honden met dit weer, misschien heeft ze gekeken.

Vannacht raam open gehad en de ventilator aangehouden en het is hierbinnen toch afgekoeld van ±31 naar 27 graden. Jammer dat het vanmiddag waarschijnlijk weer richting de 31 gaat haha. 27 is opeens zo’n verlichting.

Op kantoor is het 28 graden.
Maar de baas zei dat we niet moeten miepen, want nu is het eindelijk lekker weer. En normaal gaan we daar toch allemaal speciaal voor naar Spanje en Zuid-Frankrijk?! :roll_eyes:

1 like

waarom lijkt iedereen vakantie te hebben als ik op insta kijk. gelukkig hier nog wat mede-strijders.

al zit ik nu persoonlijk liever op een airco kantoor dan op het strand.

1 like