Ik had thuis ineens sterk het gevoel om te checken of mn trein wel reed. Keek op mn app en dr was niks aan de hand. Kom ik op het station “Dinggg dooonggg”
Ja godverredomme 5 min geleden was er zogenaamd niks en nu een hele wissel storing pleurt op.
Het is vandaag in de trein overal echt zo ongelooflijk druk. Net 45 moeten staan en toen bij mijn overstap al een trein later genomen (ze stonden beiden op ongeveer hetzelfde moment op het perron, dus de meeste mensen stapte in de trein die het eerste vertrekt) en zelfs daar kan ik maar net zitten. Ik was blij dat ik vandaag een kwartiertje later mocht beginnen maar had dat kwartiertje slaap graag geofferd voor een zitplekje😭
Ik zit nu in een bus en ben echt weer verbaasd hoeveel mensen al gaan staan en/of lopen voordat de bus bij de halte is. En dan verbaasd of zelfs bozig zijn als ze bijna vallen.
Er zit iemand een joint te draaien in de metro
Omg ik ben zo fucking klaar met de DB. 110 minuten vertraging voor de trein al vertrokken was. Net ineens een noodstop en is de trein met een noodgang weer de andere kant TERUG an het rijden en ze roepen niks om. Vraag me af of ik thuis slaap vanavond gdvrdmm
Heeft iemand dit al geprobeerd?
Ben nu al moe van Qbuzz. Echt zooveel bussen die veel te laat komen of überhaupt niet komen opdagen
Wat zijn q liners toch kinderwagen onvriendelijk. Ik reis er zelf niet mee maar elke keer zie ik mensen weer klooien. Het is hartstikke veel gedoe om de wagen er in te krijgen en dan is er meestal niets waar je de wagen mee vast kan zetten dus dan moet je hem vasthouden. Maar je mag niet staan in de qliners die 100/110 gaan. dus je kind moet of met maxi cose en al vast gezet worden op een stoel of naast je zitten als die oud genoeg is. Dan moet je maar net geluk hebben dat de zitplek vlakbij vrij is. En dan zit je dus de hele rit in een of andere klote houding die kar vast te houden. Schijnbaar mag je hem ook tussen banken klappen maar dat heb ik nog nooit iemand zien doen. Buschauffeurs leggen trouwens amper uit hoe het werkt en er is altijd te weinig tijd om alles goed te regelen en dan rijd die bus al. Dat dit niet beter kan.