Ik ben trouwens met een naai instagram begonnen, zijn er meer mensen hier die een insta hebben waarop ze naai-gerelateerde content delen? Zo ja, wil je me dan een DM sturen? Lijkt me leuk om elkaar dan te volgen
@ciselering
Ik heb een tweedehands lockmachine opgehaald in de buurt voor weinig. Heb een onderhoudsbeurt gedaan en loopt als een zonnetje (beurt ivm lang niet gebruik vorige eigenaar).
Het trenchcoatpatroon van Thisiskachi net aangeschaft. Hier ga ik een poosje mee bezig zijn, gelukkig wel een jas voor het voorjaar

Ik ben @angelica.illu (ik leef hier volledig openbaar anyway haha) dus leuk! Volg mij allen ik wil jullie ook volgen (schaamteloos sorry maar ik volg iedereen terug die me de komende dagen gaat toevoegen dus je kunt anoniem blijven hahaha)
Ik heb geen naai insta maar volg wel graag mensen die naai content plaatsen…mag ik je volgen? Ik kan je geen dm sturen
Haha ik hou van je naai filmpjes op YT!
Haha joepie! Ik ga snel weer een nieuwe maken. Ik heb nu een week semivrij/weinig afspraken dus ik ga ELKE DAG NAAIEN (zin in!). Ik ga vandaag een bumbag (of fannypack voor de oude garde haha) maken denk ik https://www.youtube.com/watch?v=VZ5awx5k0Eg&ab_channel=Let'sMAKEItAcademy
Edit: ik dacht dat dat patroon gratis was, maar dat was niet. Dus ik ga deze maken
https://www.fibremood.com/en/patterns/542-etta-fanny-pack-diy
Die is wel gratis!
Misschien een tip voor mensen die in het noorden van het land wonen. Ik was vanochtend in Sappemeer, daar is sinds juni een stenen stoffenwinkel , één van de weinige tegenwoordig, mooie stoffen en leuke aanbiedingen, Senza Limits heet het. Ze hebben ook een webshop. Heb o.a. deze leuke carouselpaardjes gekocht.
Oeh dankjewel! Daar woon ik niet heel ver vandaan
Oké misschien heb je er iets aan, vind het leuk om zo’n winkel even te promoten dat verdienen ze wel want er zijn zo weinig stenen stoffenwinkels boven de grote rivieren. Vorig jaar was ik in Burgum Friesland daar zat ook een leuke.
Voor wie eens naar Schagen wil, we hebben hier naast elkaar drie handwerkwinkels
Een wol/stoffenwinkeltje, een stoffen/quilt winkel daar kun je ook workshops doen. En daarnaast zit een naaimachinewinkel.
Ik blijf het bijzonder vinden
Ik zat even te kijken op de site maar zijn ook niet perse heel duur. Nou koop ik vooral veel stof in de kringloop dus dan kan ik best een keertje hier heen. Leuk!!
Nee, ze hebben wel juist meer de duurdere merkstoffen maar heel veel daarvan ook afgeprijsd. Bijvoorbeeld van het merk about blue - 50% omdat de fabriek ermee gaat stoppen. En bij swafing stoffen ook leuke kortingen
Ik bedoel dus’ nee’ niet perse heel duur
Ik heb blouse Lulu gemaakt, van Fibremood. Lulu Blouse | Fibre Mood
De mouwen zitten zo laag in de zij, oftewel het armsgat is heel laag, dat m’n armen niet helemaal omhoog willen
Ik las het al op Facebook maar dacht, “hoe laag kan dat nou zijn” maar dat is dus wel echt zo.
Jammer want het is een leuke blouse.
Wat jammer , je zou toch denken dat patronen door en door getest worden maar helaas is dat dus niet altijd zo. Zelf heb ik een paar keer meegemaakt met kinderkleding dat een patroon wel 1à 2 maten groter uitvalt.
Mocht je er heen gaan, ze zijn niet iedere dag open maar misschien had je dat al op de site gezien
Ohh wat jammer, het model ziet er wel echt te gek uit!
Leuke tip! In Groningen is een paar weken geleden ook een stoffenwinkel geopend trouwens, De Kleermaker aan de Oude Boteringestraat. Ben er nog niet geweest maar heb wel al veel leuke dingen voorbij zien komen op instagram!
Oh echt?? Leuk!