Oh super slim dit! Ik ga dat even uittesten. En @Solsikke voor twee euro wil ik het idd zelf wel proberen, mocht het niet lukken is er ook geen man overboord. Bedankt voor de tips ga er dit weekend even voor zitten!
Ik heb dus een stapeltje coupons gehaald bij de lokale stoffenboer om een beetje mee te oefenen en vanavond kwam daar dit uit. Ik vind de print echt belachelijk hilarisch dus daar alleen al werd ik blij van !
@Marquez Je kunt na het spelden evt ook nog met rijggaren even snel met de hand naaien. Dan past het makkelijker zonder dat je het gevaar loopt dat je spelden in je billen/benen krijgt! Rijggaren kun je overheen naaien en kun je er gewoon uit trekken later. Wel goed opletten of het rijggaren is wat je gebruikt (dit kun je makkelijk kapot trekken met je handen itt gewoon garen)
Succes, heel vet! Ben benieuwd.
Succes! Show je ons het eindresultaat
? En gefeliciteerd met je diploma
Van welke site haal jij die patronen? Ik ben nog op zoek naar een fijne site waar de instructies niet in het duits zijn.
Ik heb ze wel eens bij textielstad gekocht! Vgm zijn de instructies dan wel Engels…
Ik vroeg me af hoe jullie je stof vantevoren wassen. Het lijkt me erg onzuinig om een wasmachine met een enkele stof te laten draaien, maar met het risico van uitlopen van kleur vind ik het ook weer raar om de stof bij mijn reguliere was te doen. Tips?
Ik was het idd apart, als ik meerdere nieuwe stoffen heb in ongeveer dezelfde kleur was ik ze wel samen maar ik ga niet met andere kleren samen wassen.
Om de kleur mooi te houden, doe ik de stof vaak eerst even in een emmer met een flinke scheut azijn. Dat laat ik dan een uurtje staan. Daarna inderdaad toch apart wassen.
Toevallig heb ik ook een vraag met betrekking tot het voorwassen van je stoffen. Ik heb mijn katoenen stoffen gewassen, maar ze kwamen er heel gerafeld weer uit
Allemaal losse draden enz. aan de zijkanten. Had ik deze vooraf moeten al even moeten stikken langs die zijden om dit te voorkomen of anders / helemaal niet voorwassen? Ik heb drie verschillende programma’s gebruikt en bij elk lapje hetzelfde resultaat…
Ik ben hopeloos op zoek naar matching pyjama’s voor de kerst voor mijn gezin (2 kinderen, 1 man).
Nu dacht ik mss kan ik deze laten maken door iemand die wel handig is met kledij maken. Heeft iemand hier de skills en wil wat bijverdienen? Heb er een aardige duit voor over!
Oeh, ben heel benieuwd naar een aanfoto, maar zo op de hanger ziet het er al goed uit!
Het ziet er hartstikke mooi uit, knap gedaan! Aanfoto willen we natuurlijk ook haha, maar kijk maar wat lukt/waar jij je prettig bij voelt. 
Heel gaaf, hele mooie stof ook!
Wauw, echt prachtig!
Echt impressive! Heel mooi en nog gefeliciteerd. Ik gun je een prachtige dag vrijdag.
Waaauw, dat heb je echt goed gedaan zeg! Heel mooi geworden 
Wauw, prachtig!!
Hele mooie kleur ook!