Ik heb van Molly ook een gilet gemaakt ![]()
Ik ben voor het eerst wat quilt/patchwork aan het proberen en vind het verrassend leuk. Had verwacht dat ik het veel te nauwkeurig en saai zou vinden maar het ik wordt er echt zen van.
Dit wordt een ‘tree skirt’ (een deken voor om de voet van de kerstboom). Moet 5x5 squares worden dus nog wel wat werk te doen.
En dit wordt een wandkleed!
Ben echt trots op mezelf dat ik dit blijkbaar kan? ![]()
Vet leuk, mooie kleurencombinaties maak je! Kom gezellig naar het omatopic zou ik zeggen
Daar wordt wel meer gequilt.
Haha ik twijfelde al waar ik dit ging plaatsen! In het oma topic ben ik ook met enige regelmaat met mn brei projecten ![]()
Superleuk! Is die tree skirt van Sydney Graham? Ik vind haar patronen zo leuk en inspirerend!
Ja! Vind haar ook heel leuk, haar vlogs zijn ook heel leuk om te kijken!
Leuk ook dat wandkleed, welk patroon is dat?
Desert dunes van xoxsew!
Heeft iemand hier een Pfaff Hobby 301?
Ik zoek een fijn patroon voor een dames shirt
Beetje ruimvallend.
Bijv zo iets, maar meteen boordje is ook prima.
https://www.asos.com/nl/other-stories/other-stories-ruimvallend-t-shirt-met-korte-mouwen-en-strepen-in-rood-en-wit/prd/208292043
Lijkt me zo basic, maar ik vind echt niks? Etsy durf ik niet zo goed meer omdat ik overal lees dat er nogal wat AI patronen op staan ![]()
Ik dacht ik neem de knip mode kids mee. Staan er gewoon meerdere AI plaatjes in omdat ze het patroon niet hebben gemaakt…
Vind ik echt heel lui en slordig.
Ze hebben een patroon voor een baby mobiel en je ziet gewoon dat het AI is, zelfde voor een zwangerschapslegging. Is ook AI, dan ben je een patroon blad en heb je het niet eens zelf gemaakt/getest.
Zoiets?
Kun je hiervoor geen mail sturen naar de redactie met uitleg waarom het in dit geval echt een no go is?
Ff een tip: de patronen website The Fold Line deelt vandaag een gratis patroon. Ze doen aan advent, dus misschien komen er nog meer gratis patronen aan. Vandaag hebben ze deze, ik denk dat veel van jullie deze wel leuk zullen vinden!
De kortingscode is 12DAYSROSAMUND.
Super leuk, ik heb hem gelijk gedownload! Dankjewel!
Ik ben een asymmetrische wikkeljurk aan het maken in een ruit. De patroondelen op de stof leggen om de ruit door te laten lopen was echt een hel, maar ik heb de zijnaden erin en dat is wel heel erg satisfying ![]()
Inmiddels bij de coupeuse geweest en de mouwen zijn nu perfect.
Ik ben helemaal blij met mijn ‘nieuwe’ jurk.
Er is een gratis patroon bij Knip deze week:
Code: GIFT3456
Er staat “bodywarmer” maar je krijgt meerdere in de download volgens mij. Ook een jas en een bodywarmer/vest met een soort riem
Ugh, ik probeerde net een strijkpatch op een ribbroek vast te maken maar het pakt echt totaal niet. Komt dat door de stof? Ik heb dit soort patches eerder wel met succes gebruikt
Meer mensen die hun feestdagenkleding aan het maken zijn? Deze jurk is bijna af. Hij zit nu in de was omdat hij best wat kleur afgeeft. Als hij droog is ga ik knoopsgaten maken en mooie glimmende knopen erop naaien.
Mooi Welk patroon is dat?
Ik ben de Harper Dress van Lizzie Design studio aan het maken voor oud en nieuw en ben nog aan het twijfelen of ik voor kerst wat zelf ga maken of niet!