Ik heb weer wat gemaakt 
Het is een Vogue Patroon 8930, heel makkelijk en los te kopen!

Netjes! De v-hals is echt strak genaaid, knap. Staat hij goed?
Wat vet!  Had die kleurencombinatie zelf echt nooit bedacht. Dit is echt een goed vest voor thuiswerkdagen. (Mijn hele leven nu dus.)
 Had die kleurencombinatie zelf echt nooit bedacht. Dit is echt een goed vest voor thuiswerkdagen. (Mijn hele leven nu dus.)
Dank je wel!! Hij is nu zelfs warm genoeg voor buiten, zo fijn!
Ik kocht ze laatst allebei tegelijk en zag ze samen op een stapeltje liggen en toen vond ik het al een mooie combi.
Wilde gewoon van 1 kleur de jas maken maar had te weinig dus vandaar dat ik ze heb gecombineerd. Het is dus dezelfde stof maar dan in een andere kleur!
Dank je! Ik ben zelf ook wel verrast over hoe goed de topstitch heeft uitgepakt. Ik zat echt met me neus bovenop de machine, zorgde continu tussen een gelijke spanning, en controleerde om de haverklap of het nog goed ging met de naad eronder. Voor ik de hoek om moet stop ik de machine, en draai met de hand verder tot ik tevreden ben over de hoek. Ik ben rustig een kwartier bezig hiermee 
Dank je! Yes ik ben er helemaal content mee. Wil hem al niet meer uitdoen en hoop de hele tijd dat mensen vragen waar die vandaag komt zodat ik vol trots kan vertellen dat die zelf gemaakt is  (wat ook gevaarlijk is gezien dan opeens iedereen wil dat je iets voor ze maakt)
 (wat ook gevaarlijk is gezien dan opeens iedereen wil dat je iets voor ze maakt)
Heel erg leuk geworden! Wat voor soort stof is het? Ziet er erg comfortabel uit!
Het is een ‘wool touch’ maar gemaakt van een mix van acryl/poly. Wil ik normaal niet gebruiken maar deze zag er erg goed uit en ook betaalbaarder dan echte wol!
Kan ik hier iemand misschien blij maken met deze 2 knipmodes? Ik wil alleen de verzendkosten ervoor :). Op magische wijze lagen deze dubbel in mijn brievenbus. Nummer 12 is net vandaag uitgekomen.
Ja, ik ben geïnteresseerd! 
Top  stuur maar een berichtje! Regelen we het daar verder.
 stuur maar een berichtje! Regelen we het daar verder.
Vanavond voor de eerste keer ooit achter de naaimachine gezeten. Wilde het al superlang leren maar kwam er nooit van, en nu maar gewoon es stof gekocht en gaan beginnen. Ik heb, heel cliche haha, een mondkapje gemaakt. Ik ben er denk ik wel 2,5 uur mee bezig geweest  maar ik ben echt super blij dat ik gewoon iets gemaakt heb!
 maar ik ben echt super blij dat ik gewoon iets gemaakt heb!  
Maar je hebt het wel gedaan!
En voor een eerste keer ziet dit er echt goed uit
Jij maakt echt fantastische dingen! Dat roze jasje van alpacawol dat je eerder plaatste was ook al zo prachtig. Echt mega cool!
Wat super leuk om te horen en wat lief!! Dank je wel  Ja het is soms lastig want er zijn ook wel eens dingen waar je achteraf dan niet blij mee bent omdat de afwerking dan minder goed gelukt is bijvoorbeeld. Maar leer steeds beter wat bij me past en waar ik goed in ben!
 Ja het is soms lastig want er zijn ook wel eens dingen waar je achteraf dan niet blij mee bent omdat de afwerking dan minder goed gelukt is bijvoorbeeld. Maar leer steeds beter wat bij me past en waar ik goed in ben!
Ik heb dit weekend m’n naaimachine voor het eerst gebruikt! Voor m’n verjaardag gekregen van m’n moeder, echt super blij mee. M’n eerste mini-project (mondkapje) is best goed gelukt! Nu wil ik een flared broek maken o.b.v. dit artikel: https://thediyproject.nl/diy-flared-pants/ ik zal foto’s laten zien als ik klaar ben!
Ik woon in omgeving Den Haag en vroeg me af of iemand tips heeft qua stoffenwinkel. Zat zelf aan de Haagsche markt te denken (als het daar niet te druk is qua corona enzo). Weet iemand of ze daar leuke (en betaalbare) stoffen hebben, of vooral vitrage enzo? Vond ook nog Tesutti in de stad, is dat wat?
Ik ben al sinds corona niet meer op de haagse markt geweest, maar er waren altijd echt veel kramen met stoffen. Verder is er in de binnenstad ook een winkel met stoffen, ben even de straatnaam kwijt maar ergens in de omgeving van de Papestraat, misschien zelfs wel in de Papestraat zelf, ik weet het niet meer precies.
Ik ben wel eens bij Tessuti geweest en dat was inderdaad een super grote winkel met veel keuze en aardig personeel!
Top, dank voor jullie antwoorden! Ik ga voor zo’n eerste project denk ik naar Tessuti, voor wat tips enzo. En als ik pro ben, lekker inslaan op de markt