Oh ja dat zou goed kunnen. Ja dat doe ik dus ook! Maar dat is dus goed bedankt. Ik dacht dat ik misschien een belangrijke memo had gemist.
Herkennen jullie dit? Ik maakte alleen kleding voor mijn kind en vind dat super leuk, maar als ik voor mezelf iets naai (heb ik nu voor het eerst gedaan) ben ik echt SUPER kritisch. Zo erg dat ik weet dat ik het toch nooit goed genoeg ga vinden om aan te doen. Nu heb ik bijv. een shirtje gemaakt en het halsboordje zit er eigenlijk hartstikke mooi in, maar toch lubbert het net een heel klein beetje en dan vind ik het meteen stom. Echt zo jammer eigenlijk
Ik heb bedacht dat ik dé strawberry dress wil gaan maken dit jaar (ook al moet ik misschien eens beginnen met mondkapjes en simpele dingen haha ) Heb miljoen youtube filmpjes gekeken en net goedkope strawberry tule op Ali besteld. Dan is dat maar vast binnen en kan ik als de winkels weer open zijn de rest van de tule en onderstof kopen.
Veel Youtubers doen het zonder patroon, of dat ze zelf hun patroon maken. Maar omdat ik nog niet zo ervaren ben heb ik deze gevonden van Mood, die kan ik dan als top gebruiken + dan een circle skirt als rok: https://www.moodfabrics.com/blog/the-poppy-dress-free-sewing-pattern/
Wow, toffe uitdaging!
Wohhh ik wil hier een rok van
Withwendy op youtube heeft een versie gemaakt met losse top en rok!
Af en toe maak ik een tas op bestelling. Dit zijn mijn laatste 3 creaties helaas ben ik nu een beetje door mijn nepleer heen
ik hoop dat de stoffenmarkt in Utrecht straks weer opengaat. Ik vind de webshops zo duur, op de markt was ik maar €6,- kwijt voor een meter. Bij webshops al het dubbele of meer soms.
Ik vind die boekenprint zo ontzettend leuk! Zou zo een tas van je kopen als dat kon!
Wat lief! @Swelgje @anon55799045
Ik heb nog wel genoeg van die boekenstof liggen om in elk geval 2 totebag uit te toveren jullie mogen me altijd een berichtje sturen dan kunnen we kijken naar de opties.
Ohhh love die panterprint met oranje rits, echt een leuk detail!
Heb je daar misschien een link van? Ik kan het zo niet vinden helaas, maar lijkt me mega tof!
Mét matching mondkapje!
Oh ik herken dit ontzettend, heb er echt moeite mee dat niet alles perfect kan zijn. Mijn nieuwe motto is ‘perfection kills progress’ en ik ga dit weekend minimaal 5 halsboordjes inzetten van restjes stof om te oefenen.
Dankjewel
Weer een trui voor m’n zoontje, er komt alleen nog een zwart boord aan de onderkant Ooit ga ik leren de halsboordjes aan de binnenkant netjes af te werken haha.
Je zou het met een zigzag steek kunnen af locken voor je het boordje op het shirtje zet.
Oh goeie, dat je het ervoor doet! Dat ga ik es proberen
Eigenlijk doe je locken altijd dr voor. Als je alles eerst aflockt dan rafelen je stoffen niet. En is het mooi afgewerkt. En je hoeft daarna ook niet zo te prutsen.