Kleuren voor volwassenen


Zijn er hier meer mensen die het leuk vinden om te kleuren? :slight_smile: Het lijkt me leuk om hier kleurplaten te showen die je hebt gemaakt of om te praten over kleurboeken en andere kleurspullen.

10 likes

Ik vind het best grappig om af en toe te doen. Heb alleen geen geduld meer voor hele grote kleurplaten. Dingen moeten gewoon zsm af. Heb laatst een mini-mandala kleurboekje gekocht bij de Big Bazar en dat is een perfect formaat.



En dit is een poster, ben ik ongeveer 16 a 20 uur mee bezig geweest:


En ik ben nu hiermee bezig:

18 likes

Waar kleur jij mee? Het ziet er zo netjes uit. Ik heb veel stabilo fine liners, maar het is echt heel moeilijk om egaal te kleuren.

Ik gebruik vooral permanente markers. Drukt wel door dus altijd papier er tussen en het kan helaas ook niet in alle kleurboeken. De bovenste mandala heb ik met Faber Castell stiften gedaan. Potloden gebruik ik echt nooit, kan ik niet netjes mee kleuren. De action heeft tegenwoordig ook markers te koop.

1 like

Mijn nieuwe hobby is kleuren op nummertje voor volwassenen! als het dan eenmaal af is lijkt het biiiijnaaa alsof je het helemaal zelf hebt gemaakt

1 like

Oeps.


En dit zijn mijn kleurboeken:

27 likes

Ooh al die twinmarkers :heart_eyes: Zijn dat alleen die van de action, of heb je ze ook van wish/ali?

Ik kleur ook graag, heerlijk ontspannend :slight_smile:

Hebben jullie goede tips voor kleurboeken? Met fijn en dik papier wat (ok zo min mogelijk dan) doordrukt?

De grote bakken zijn van eBay. Heb de roze markers van de Action nu ook en ben van plan daar ook meer van te kopen want mijn andere markers raken langzaam op.

2 likes

Zijn die van Ebay een beetje vergelijkbaar met die van de action? Ik ben altijd bang om rotzooi te kopen…

Jep ze zijn geweldig. Ben grote fan.

1 like

Welke zijn beter, die van action of ebay? Van action heb ik er al een paar, maar nog niet gebruikt want nog geen geschikt papier gevonden haha

Zou ze gewoon bij de Action halen. Heb net even snel getest en die vind ik ietsjes fijner.

2 likes

Ik zag net dat ali er ook volledig vol mee staat, stiften etc. Maar dat is altijd weer zo’n gok :stuck_out_tongue:

Ja klopt. Ik heb het toen op de gok gedaan, eerst een klein setje en later steeds meer tot ik alles had. Heb ze meer mensen aangesmeerd en iedereen was tevreden. Ik zie wel dat de merknaam steeds veranderd maar dat is niet erg.

Bijna alle kleurplaten hier van mij zijn gedaan met die markers.

1 like


Kleuren op nummer! Gister deze afgemaakt. Vind het ontspannend om te doen. Vanavond met de volgende beginnen!

10 likes


Ik moet ook echt eens goede stiften gaan kopen

7 likes