Kleuren voor volwassenen

En weer een stukje af.

7 likes

Wow dit is echt super mooi! Waar is deze van?

1 like


Vanavond is hij wel af.

4 likes

Ja leuk topic!! Ik heb een uilen-kleurboek gekocht. Zal zo eens foto’s maken

Deze!
https://www.bol.com/nl/p/kleuren-op-nummer-2/9200000076461594/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=kP522PFOa7DTCfQANcVKjg.1.2.ProductPageUrl

Zijn markers hetzelfde als stiften???
Jouw kleurplaten zijn echt mooi!!!

Nee markers hebben vaak een wat dikkere punt en zijn op basis van alcohol, op dun papier vloeit dat dus ook heel erg en kun je er niks mee. Verder drukt dit vrijwel altijd door dus je kan nooit de achterkant meer doen van een kleurplaat en je moet altijd een papiertje er tussen doen.

Nu klinkt het ineens helemaal niet leuk meer maar als je ze eenmaal hebt dan wil je niet meer anders. Resultaat met markers is gewoon zo mooi.

Hij is af. :sunglasses:

21 likes

@Fenayi wow heel gaaf! Ik heb diezelfde markers, maar ik ben er juist een kluns mee. Goed om te zien dat het dus wel kan haha. Ik vind de kleuren altijd zo mooi nl. Moet het toch weer eens oppakken als ik jou zo bezig zie.

2 likes

Ik vind hem zo mooi dat ik hem wil opslaan. Weet je wat ik knap vind? Jouw kleurencombi’s. Hoe bedenk je dat als je de lege plaat voor je hebt??

Ah thanks. :heart:️ Ja geen idee eigenlijk, ik doe gewoon wat. :joy:

1 like

Ik heb stiften besteld via Aliexpress, door dit topic heb ik best wel zin om te kleuren. Heb een mooi boek, door er alleen niets mee.

1 like

Door dit topic realiseer ik me dat ik ook weer eens moet kleuren. Vinden jullie het ook zo rustgevend?

6 likes


Kleine tip van mij. Mini kleurboekje voor mee te nemen onderweg. Gekocht bij Sostrene Grene.
Hele simpele plaatjes, maar vindt dat altijd wel fijn voor onderweg.

*oja, de hand is om te laten zien hoe groot die is.

6 likes

Ik wil trouwens nog meer van deze boeken hebben. :laughing: Ik vind ze echt zo mooi en het papier echt zo fijn.

Ik hoop dat mijn daglicht lampje binnenkomt voor dinsdag. :heart_eyes: Kan zo’n lampje echt iedereen aanraden trouwens die een hobby heeft en 's avonds nog wat wil zien.

Action heeft ook metallic markers. :heart_eyes: Volgens mij ook wel meer kleuren maar dacht probeer het eerst even uit. Wel jammer dat de gewone markers nu met allemaal soorten in een doosje zitten. Koop ze liever per kleur soort.

4 likes

Ja ik heb de zilver en goud meegenomen! Was te nieuwsgierig.

1 like

Is de gouden heel anders dan geel?

Ik heb de gele niet, dus heb even een foto gemaakt voor je. Al is dat best lastig van metallic, maar hoop dat je toch een beetje een idee krijgt zo.

4 likes