Kleuren voor volwassenen

Ik had op insta de tip gezien om de dop er af te halen en er een stuk kneedgum op te doen, dan komt er veel meer inkt uit.

1 like

Zie deze net bij ze action. €0,99 per stuk! Dunne pagina’s wel.

3 likes

Wat een leuke, in welk gangpad liggen deze?

Bij de tekenspullen. Bij mijn action helemaal op de onderste plank.

1 like

Dank!

2 likes

(Edit: wilde dit antwoorden op de post van @Hedwig over de Action boekjes maar er ging iets mis)

Echt leuke plaatjes staan hier in. Al klopt niet alles, is volgens mij een AI gegenereerd kleurboek. Ik had 3 dezelfde gekocht en toen samen met mijn nichtje en zoontje alledrie dezelfde 2 kleurplaten ingekleurd. Was echt heel erg leuk! Voor herhaling vatbaar.

Dit weekend ook gekleurd in een Disney boekje (Atelier Créatif Disney COZY COLO DISNEY op bol). Echt hele leuke kleurplaten maar op een of andere manier is het heel moeilijk blenden in dat boek.

Echt zo streperig! Ben er maar mee gestopt want vond het heel frustrerend. Erg leuk boek maar geen aanrader dus :sweat_smile:

Gisteravond nog deze gekleurd uit Cozy en cute op de boerderij en bij deze wel best tevreden met het eindresultaat!

14 likes

Ja, dat viel mij ook al op. Heb ze gekocht voor m’n dochters. Ze vinden kleuren fantastisch en verslinden kleurboeken echt. Elke keer zo’n boekje van een tientje vind ik wat te gek worden dus dit is een topoplossing.

Die onderste is echt prachtig! Heb het nu zo druk met m’n werk dat ik bijna niet toe kom aan lekker even kleuren. Nog een paar weken drukte

1 like

Perfect daarvoor! Bij de Wibra hadden ze ook leuke liggen voor een klein prijsje. Daar heeft mijn zoontje er al 2 van vol gekleurd. Misschien een tip :blush:

En dankjewel! Succes met de laatste drukke weken op je werk. Hopelijk daarna weer wat tijd voor ontspanning.

2 likes

Na maanden twijfelen vandaag toch maar de decotime markers gekocht en een kleurboek. Het papier ging ontzettend pillen en het blenden werd erg streperig. Kon maar niet ontdekken wat ik fout deed. Heb ik aquamarkers gekocht ipv alcohol markers :sob:. Nu zit ik met 120 onbruikbare stiften en geen idee wanneer de alcoholmarkers weer verkocht worden. Ik baal.

1 like

Wat balen! Ik had een hele tijd terug per ongeluk een klein setje aquamarkers gekocht, die heb ik heel snel via vinted kunnen verkopen. Misschien lukt het bij jou ook. Action heeft volgens mij wel de decotime kleine setjes in de winkel, misschien kan je daarmee starten?

3 likes

Oh wat balen! Ze lijken van de buitenkant ook best op elkaar. Vinted, zoals @Foefjeisthuis zegt, is misschien wel een idee. Ook om een set alcoholmarkers te kopen. Ze worden best veel zo goed als nieuw aangeboden!

1 like

Ik ben gestart met aquamarkers en de techniek is iets anders maar je kunt er net zo goed mee kleuren!

Ben in Frankrijk dus vond deze wel toepasselijk :baguette_bread:

15 likes

Doet iemand ook aan ‘stippenkleuren’? Ik weet niet wat de officiele term is want bij ‘dot painting’ krijg ik ook hele andere technieken met verf.

Want ik heb dit nu als canvas gekregen en in de instructies staat dat je de grote cirkels NIET met de dunne finelinerpunt mag inkleuren. Maar niet waarom. En wanneer is een stip groot?

Ik krijg het echt niet mooi met de dikke punt van marker en heb dus nu een heel stuk alles met de fineliner ingekleurd. Maar ergens ben ik bang dat ik nu een kapitale (:crazy_face:) fout bega waarmee ik het helemaal verpest.

Ik heb een versie met kleur en ben ook gewoon eigen markers gaan gebruiken want die vond ik toch fijner werken. Heb hem nog niet af, maar tot nu toe werkt dat prima!

Mocht ze gelukkig terugbrengen bij de Action :relaxed:. Kon op Vinted/marktplaats niet echt een goede deal vinden in de buurt. Heb nu maar heel decadent ohuhu besteld. Ben heel benieuwd! Als ik het toch niet gebruik kan ik die misschien ook makkelijker verkopen. :sweat_smile:

1 like

Ik heb het monochrome kleurboek gekocht nav een tip van iemand hier. Superfijn want mn hoofd kan niet veel moeilijkers aan momenteel. Maar wat zijn nu echt fijne goed zwarte stiften hiervoor? Mn alcohol marker is blijkbaar niet zwart zwart, en de edding marker die ik heb gekocht is ook niet echt diep zwart :neutral_face:

2 likes

Kom ik weer met mijn posca advies.
Ze zijn heel zwart en mooi mat. Heel dekkend en fijn in gebruik.
Je hebt ze ook in verschillende maten met betrekking tot de punt.

Ah dat klinkt goed! Is dat dan deze bijv? POSCA acrylmarker - fijn PC-3M - 0,9-1,3 mm - zwart

Ja!

1 like