Thanks voor de tip! Ik heb ze gekocht voor mijn dochter. Ze heeft nu nog een set van 80 die ze veel gebruikt, deze leg ik weg voor haar verjaardag!
Zijn er hier eigenlijk mensen die de chisel-/beitelkant van een stift gebruiken? Ik weet niet of het aan mijn motoriek ligt maar ik vind het zo onhandig om mee te kleuren. Als je aan handlettering doet is die vorm wellicht handig maar met kleuren… Ik kan het me echt niet voorstellen dat dat fijn kleurt.
ik gebruik het liefst de kleine punt voor kleine vlakjes zoals pixels en mozaïek, en de brush voor grotere vlakken. Mozaïeken die zijn opgebouwd uit cirkeltjes vul ik weleens met brush.
Ik vind het ook niets hoor! Gebruik ze eigenlijk nooit en heb een beetje spijt van de stiften die ik heb gekocht met zo’n punt. Ik weet wel dat mijn moeder ze altijd gebruikt om grote stukken te kleuren maar als ik dat probeer krijg ik alleen maar strepen en wordt het nooit mooi egaal. Denk dat het heel persoonlijk is en misschien ook oefening baart kunst? Maar als het andere goed werkt zie ik (voor mezelf in ieder geval) ook geen reden om het te oefenen, haha!
Ik gebruik het niet, maar ik heb anderen op socials er mooie dingen mee zien doen, wel wat kunstzinniger dan ik doe. Weet niet of je op socials zit maar misschien kan je daar naar filmpjes zoeken zoals https://www.youtube.com/shorts/ozPEYtwdnSg
Wauw wat knap! En mooi om te zien hoe hij die chisels gebruikt. Dank voor het delen!
De meeste van mijn stiften zijn brush, maar ik heb enkele chisels omdat de Ohuhu Creachick minisetjes enkel met chisels zijn uitgebracht voor zover ik weet.
Nee ik ook niet! Ik heb brush/chisel omdat ik die goedkoop op Vinted vond, maar ik had achteraf liever brush/punt gehad want ik kan nu (met die stiftenset iig) niet gemakkelijk kleine vakjes kleuren.
Mooi! Leuke details