Kleuren voor volwassenen

Twee kleurplaten afgemaakt de afgelopen dagen.

Vanochtend scheen de zon hier heerlijk, dus ik dacht ga lekker buiten zitten. Ik zie op Instagram continue ‘analogue bags’ voorbij komen dus heb ook een begin gemaakt om die spullen mee naar buiten te nemen. Buiten zitten was alleen van korte duur maar komt wel weer!

8 likes

Leuk! En love die trend. Goed idee :ok_hand:t2:

1 like

Ben zo blij als deze achter de rug is :face_with_spiral_eyes:

15 likes

Wauw wel heel mooi!

1 like

Prachtig!! Is dit een tekenen op nummer boek of een ‘normaal’ kleurboek?

Kleuren op nummer!

16 likes

Zitten hier dan stiften bij? Of moet je zelf op zoek gaan naar kleuren die matchen?

Nee die moet je er zelf bij zoeken. Ik heb guangna 360, daar kom je heel ver mee. En aan het begin was ik heel secuur met de kleuren matchen, maar inmiddels doe ik dit al een aantal jaar en ben ik niet meer zo secuur. Ik heb in deze plaat bijvoorbeeld voor 2 verschillende symbolen dezelfde kleur gebruikt. Ziet toch niemand :joy:

1 like

Echt heel mooi geworden.

Hoe heet dit boek? En hoe lang ben je met deze bezig geweest?

En: drukken je stiften niet door? Of is de achterkant van deze pagina’s blanco?

Het is dit boek

Ik ben echt heel lang met deze bezig geweest, ongeveer een maand. Maar dat komt ook omdat ik soms gewoon een hele week niet kleurde.

Achterkant is niet blanco, maar ik gebruik acrylstiften, die drukken niet door.

2 likes

Na lange tijd weer eens gekleurd. Niet helemaal happy met het eind resultaat maar ik zit wel weer in de kleur flow :grin:

20 likes

Niet helemaal happy :sob:

4 likes

Ja mijn eigen kritische blik :sweat_smile: Maar wel heerlijk om 2 uur te ontspannen en even aan niks te denken :grin:

1 like

Echt houd op hoor! Supermooi

En wat jij nu zegt is precies de reden dat dit kleuren mij niet lukt. Ik wil gewoon opvullen en b langzaam dingen leren maar door alle insta perfect tekeningen durf ik niet eens te beginnen

6 likes

Gewoon echt lekker beginnen met kleuren! Als je gewoon wilt opvullen is natuurlijk ook helemaal prima.

Ik begin mijn kleurplaten ook altijd gewoon ‘plat’ eerst alle vlakken inkleuren en daarna pas ga ik aan alle details etc beginnen. Maar de details doe ik omdat ik het leuk vind en niet omdat het moet of omdat ik het tiktok perfect wil hebben.

En lief dank je wel!

4 likes