Kleuren voor volwassenen

Hmm lijkt wel beetje verschil in te zitten.

Ja, ik denk het ook. Iets minder warm.

1 like

Jullie influencen mij haha. Ik heb lang geleden een boek bij de action gekocht. Maar potloden zijn stom, dus heb ik maar 2 platen gedaan haha. Nu met de twinmarkers proberen!

6 likes

Ik heb zo’n mandela boek! Maar ik kleur altijd met fineliners en dat is totaal niet egaal.
ik doe ook aan schilderen op nummer, dat is ook wel heel erg leuk om te doen!

Bij mij is het ook niet egaal maar doe het omdat ik het leuk vind en niet omdat ik ze als schilderij aan de muur wil ophangen.

Foto van de tekening waar ik nu mee bezig ben. Ga trouwens ook een ander of mandala kleurboek kopen, raak de uilen langzaam zat :sweat_smile:

3 likes

Oh mijn hart breekt :broken_heart:
Ik hou van (goede) kleurpotloden.

1 like

Haha sorryyyy. Misschien dat goede potloden wel fijn zijn hoor, maar daar ben ik te gierig voor. :innocent:

1 like


Weer 1 af!

11 likes

Ik wil dit binnenkort proberen. Lekker kleuren terwijl ik naar een audiobook luister. Welke stiften/markers raden jullie aan bij het inkleuren van grote vlakken? Dus niet die iniministukjes wat ik veel hierboven zie haha, met van die fineliners gaat het dan wel heel langzaam denk ik.

Permanente markers

Heb deze gekocht vandaag!

7 likes

Tuurlijk! Ik wilde morgen toch gaan beginnen, dus dan zal ik foto’s maken :slight_smile:

1 like

Van de week voor een euro een nieuwe etui gekocht bij de Action voor mijn fineliners en metallic markers. Ik vind hem zo leuk. :heart: Past ook lekker veel in.

3 likes

:heart_eyes:

@Jauregui

Heb van een paar favorieten een foto gemaakt

3 likes

Vannacht gemaakt:


En met deze begonnen:

2 likes

Ben net aan deze begonnen! Ik schiet nog wel een beetje uit af en toe, maar die markers werken echt veel fijner dan potloden.

2 likes

Wat ik gisteren ook merkte met kleuren is dat het goed werkt als je net niet tot het randje kleurt omdat het inkt nog een beetje vloeit waardoor het dan perfect tot het randje is. Je kan het dan later altijd nog een beetje aanstippen ofzo als het er een wit puntje is.

3 likes

Dankjewel voor de tip!

2 likes

Ja, het is wel echt een gaaf boek!