Kleuren voor volwassenen

Ja hoor geen probleem.
Het is eigenlijk een foto van een regenboog roos, maar een heleboel mensen gebruiken hem, en als het een maal verspreid word staat mijn naam er niet meer bij.

Heb eventueel ook nog een vernieuwde versie gemaakt een tijdje terug mocht je dat leuk vinden

4 likes

Ooh, die vind ik nog mooier. Mag ik die gebruiken?
Fotografeer je voor je werk of als hobby?
:bouquet::bouquet:

1 like

Ja hoor die mag je gebruiken :blush:
Ik fotografeer inmiddels als baan.
Toen de foto werd gemaakt die je nu als profiel foto had nog niet. Maar heb er gelukkig de afgelopen paar jaar mijn beroep van kunnen maken!

Wat een mooi beroep. :+1::+1:

1 like

Vandaag dit kleurboek(je) gekregen.
Wel priegelig om in te kleuren.

3 likes

Een voorbeeld uit het boekje.
Afmeting van één bladzijde is 15 bij 15 cm.

3 likes

Oh wat mooi! Wel heel klein ja. Ben benieuwd!

1 like

Nou, ik heb weer een Mandala ingekleurd. Wil hem graag met jullie delen.
Op naar de volgende…

14 likes

Ah balen! Leek me zo’n leuk boek! Zou het niet een misdruk kunnen zijn?

Heb de video laatst gekeken maar vind het ook niet echt een kleurboek. Het is leuk om digitaal zo in te kleuren maar die lijnen zijn zo raar voor plat in kleuren.

En weer één klaar.

28 likes

:stuck_out_tongue:

Laatste tijd echt weinig zin om te kleuren. Wel een vol hoofd, dus maar weer een poging gedaan. Het is een simpele geworden, maar het was wel even fijn om te doen. Dat is ook belangrijk. Ik ben heel perfectionistisch en als het dan niet mooi wordt wil ik mijn kleurboek in de fik steken haha. Probeer dat iets los te laten :smile:

6 likes

Deze heb ik gisteren afgemaakt. Wel lang mee bezig geweest, maar leuk om te doen.

33 likes

Ik ben tevreden met deze, ook vrij brede kleurrange

3 likes

Faber Castell heeft goede kleurpotloden. Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. En ze kleuren fijn vind ik.
Heb je meer te besteden dan zijn de Polychromos van Faber Castell ook heel erg fijn. Die gebruik ik het meest. Je kunt ze ook per stuk kopen.
Ook al gebruik ik ze niet, ik denk dat potloden van Bruynzeel of Caran D’ache ook goed zijn.

2 likes

Dit zijn naar mijn mening de beste potloden voor de beste prijs. Nu €15 op bol :smile:

2 likes

Van de week maar weer eens opgepakt, werd er helemaal rustig van

3 likes

Wat een gave kleurplaat waar is die van?

Ik heb hem hier besteld! Hele leuke tattoo style kleurboek is het. https://artandinkgallery.com/kleurplaat-volwassenen/

1 like