Ik heb net Fragile world binnengekregen, zin om daar ook een keer in aan de slag te gaan!
Dit is precies het soort patronen dat ik mooi vind, leuk om te zien. En gefeliciteerd
Ik heb hem gezien, eindelijk klaar met het topic bijlezen. Jouwe is mooi geworden!
Die van mij is ook af, iets teveel kleuren naar mijn smaak, maar ik wilde zoveel mogelijk uitproberen. Nu een nieuwe vinden
Heel mooi geworden!
Heeft maar een miljoen jaar geduurd voordat deze af was.

Mooi geworden zeg! Is dit de techniek dat het heel glad word wat je hebt gekleurd? Denk trouwens dat het waterverf meer ligt aan het papier dan aan je handigheid ermee. Had er laatst nog een leuke blog over gelezen.
Anne legt uit: waterverf gebruiken in poststukken - Studio Snailmail
Nah op de foto lijkt het gladder haha, maar heb wel hard gedrukt zeg maar.
Leuk, ga de blog even bekijken! Het papier is inderdaad niet goed hiervoor nee, maar qua kleur zag ik ook weinig, dus er was sowieso meer potlood nodig denk ik.
Wat tof!
Super tof dit!
@Cookie wat mooi! Het lijkt voor mij net verf ofzo? Echt mooi.
@anon75037719 Ook prachtig, vind deze kleuren juist mooi. Niet teveel ofzo
Het laatste heb ik snel gedaan, want ik vond het niet leuk meer om te doen.
Prachtig weer!
Mooi weer!!! Helemaal die vogels. Is dat rood, oranje en roze bij elkaar?
Dank je. Ik heb geen roze gebruikt, wel verschillende tinten rood en oranje.
In het echt ziet er ook iets roder uit.
Weer een stukje verder denk dat ik straks geen regenboog meer kan zien
Prachtig, mooie felle kleuren! Is dat allemaal met potlood gedaan?
Ik heb ook een tijdje niks gepost hier. Maar ik ben weer bezig!
Dankjewel! Jaa helemaal met potloden, mijn geliefde Faber Castell Polychromos haha
Wauw, een hele poos terug heb ik wel eens gepost in dit topic. Maar wat zijn jullie veel aan het kleuren geweest de afgelopen periode! Ik heb het afgelopen uur heerlijk door jullie creaties en tips heen gescrollt. Ik heb een hoop kleurboeken en potloden, maar mijn kleur-hobby ligt alweer een poosje stil. Maar… ik verwacht dat daar nu wel verandering in gaat komen, ik ben weer helemaal geinspireerd! Juist omdat iedereen zo lekker post, daar wil ik graag aan meedoen.
Dit zijn een paar platen die ik als laatste heb gekleurd (en zelfs nog een work-in-progress). Ik heb ook gelijk het boek Worlds of Wonders en Fragile World besteld
Juwelenkistje van Hanna Karlzon:
Evi en de gekleurde vlinder van Johanna Basford:
Menuet van geluk van Kanoko Egusa:
Wauw!