Haha ja voel me gewoon bezwaard om mijn platen hier nog te posten haha, plaats veel te veel. Maar heb idd een fase dat ik bijna alleen maar kleur in mijn vrije tijd
Nee joh, gewoon blijven posten. Juist hartstikke leuk. Hoe meer platen hoe leuker, toch.
Mooie kleurencombinatie.
Een regenboog, en nog een regenboog, en nog een regenboog, en…
Edit: hier wordt wel eens gevraagd hoe je kleurovergangen kunt oefenen, maar ik denk dat dit wel een goede manier is! Vaste volgorde van kleuren, steeds dezelfde overgangen maken, helpt wel denk ik zo om er wat handigheid in te krijgen.
Haha, en doooooor…
Heel mooi.
Dank je, ik had een idee, nl om een hele kleurplaat met maar 3 kleuren te doen, dat ga ik denk ik met deze doen.
Sinds ik het blenden heb ontdekt is mijn enthousiasme toegenomen, er is zoveel meer dan alleen gewoon hup hele vlak in een kleur doen.
Ik moest denken aan die periode dat Tien van Wil het steeds had over de Transitiekleur, voor de mensen die ingevoerd zijn in het beutyblogtopic. Toen dacht ik: eureka! ik heb een Transitiekleur nodig.
@Nescio en @MACdonalds Mooi jullie kleurovergangen! Fijn om naar te kijken!
Ik heb vandaag na het uitproberen van mn nieuwe rolschaatsen nog even tijd gevonden om te kleuren. De progressie tot dusver:
Het kost tijd, maar het wordt dan wel heel erg mooi.
Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Succes.
Die heb ik ook gemaakt, leuk om te zien hoe een ander die dan inkleurt!
Het heeft even 4 weken geduurd, maar ik ben er weer. Een baby uitpersen en een draai vinden in de nieuwe situatie zorgde ervoor dat ik niet aan tekenen toe kwam, maar heb zojuist weer een tekening af. Had het meer gemist dan ik dacht!
Vind het alleen jammer dat hij vlekkerig op camera overkomt… Is in het echt wel minder maarja
Het gaat mentaal en lichamelijk even wat minder met mij. Ik kan me er even niet toe zetten om te kleuren maar wat maken jullie wederom weer prachtige platen
Ahh gefeliciteerd met de geboorte! Wist niet dat je bevallen was haha. Mooie kleurencombinatie, vind m mooi!
Wat jammer dat het niet zo goed met je gaat. Hopelijk voel je je snel wat beter. Sterkte.
Proficiat met de geboorte van je kind. Hopelijk is alles goed gegaan.
Je kleurplaat is in ieder geval prachtig.
Heel mooi. Een contrasterende kleur lijkt mij heel mooi.
Ah, dat is vervelend! Hopelijk voel je je snel wat beter.