Ahh dat klinkt niet moeilijk nee! Die cijfertjes zijn helemaal niet meer te zien vandaar dat ik het niet snapte
Edit; haha ze blijven dus wel zichtbaar? Zie nu het berichtje van dikkekip boven mij
Ahh dat klinkt niet moeilijk nee! Die cijfertjes zijn helemaal niet meer te zien vandaar dat ik het niet snapte
Edit; haha ze blijven dus wel zichtbaar? Zie nu het berichtje van dikkekip boven mij
Haha ja ik vind van wel! Ik heb zelf geen foto van een plaat die ik gemaakt heb. Maar bij deze mooie plaat van @Ficus kan je de cijfers wel goed zien @macchiato . Dat was bij mijn plaat ook zo.
Maar misschien ligt dat ook aan het materiaal wat je gebruikt
Ok ik heb polychromos potloden gekocht. Jullie schuld.
bescheiden geweest en maar 12 genomen…maar ga later mss nog losse bijbestellen in kleuren die ik mooi vind.
Ik heb deze op AliExpress gekocht. Heeft grotere lussen. Kunnen drie potloden in (of 4 maar dan ligt er eentje bovenop) en ik denk 2 markers naast elkaar.
€ 17,50 28% Off | 216 Slots Grote Capaciteit Potlood Tas Case Organizer Cosmetische Tas Voor Kleurpotlood Aquarel Pen Markers Gel Pennen Grote Geschenken
Oh top! Ik gebruik die van mij al even en vind hem mooi stevig. Ze hebben leuke printjes ook.
K heb nou deze maar begrijp de bedoeling er niet helemaal van… het is niet op nummer. Kennen jullie dit?
Is dat een laagje waterverf?
Nee gewoon in kleur geprint!
Ik denk dat je enkel de kleuren onderaan de pagina moet gebruiken om die prent mee in te kleuren.
Wow, wat komen er weer veel leuke en verschillende kleurplaten voorbij. Ik heb helemaal niet meer gekleurd de laatste weken.
Hoop het deze week weer eens op te pakken.
Het begin van mijn nieuwe kleurplaat is er weer.
Ik weet nooit zo goed waar ik zal beginnen bij een nieuwe plaat. Hebben jullie dat ook?
Mooi!
Ja, ik wil niet het saaiste voor het laatst bewaren dus meestal begin ik maar met de bladeren of zo.
Ja, echt super herkenbaar. Ik volg nu een tutorial op YouTube, dat geeft me meestal wel inspiratie.
Mijn allereerste plaat uit Worlds within worlds (via een YouTube tutorial dus):
Wat een mooie felle kleuren!
Ik heb deze ook en volgens mij is het de bedoeling dat je de platen in de aangegeven kleurtint kleurt. Maar ik vind dat niet zo leuk dus ik doe gewoon wat anders
Lekker recalcitrant, i like