Kleuren voor volwassenen

Klaar! Ik ben echt super blij met dit forum en jullie, want ik heb eindelijk weer eens een kleurplaat afgemaakt!!

27 likes

Ik denk zelfs dat ik m terugstuur omdat ik die kleurtjes onderin irritant vind :angry:

Mooi allemaal weer! Ik heb mijn zus ook aan het kleuren gekregen :grinning_face_with_smiling_eyes: ik ga de komende dagen weer verder.

2 likes

Heb weken niet gekleurd omdat ik drukker was met lego, series, werken en puzzelen maar deze is eindelijk af!

Ennn weer close-ups in de Samenvatting

Samenvatting

34 likes

Prachtig geworden!

1 like

Stelt allemaal weinig voor vergeleken met de prachtplaten die sommigen hier maken, maar vond het toch wel leuk om te delen (want ben stiekem toch wel tevreden met het resultaat :relaxed:)

37 likes

Ah niet onzeker zijn over jou kleurplaten, die zijn super mooi geworden! Zou willen dat die van mij er uiteindelijk zo uitzien, haha.

2 likes

18 likes

Nee joh, ze zijn juist prachtig geworden.

2 likes

Heel erg mooi geworden.

Heel mooi!

1 like

Ik vind ze ook erg vrolijk en mooi! :smiling_face_with_three_hearts:

Moet zeggen dat ik het wel goed snap hoor. Hier komen zoveel mooie dingen voorbij, dat ik dan vooral denk wat voegt mijn kleurplaat toe/zo bijzonder is hij niet. Maar goed dat is mijn beeld bij alles wat ik op dit forum kan zetten, dus probeer me er af en toe maar overheen te zetten. Als iedereen zo denkt, blijft er weinig forum over. Kleuren is idd geen wedstrijd en het gaat vooral over de ontspanning die we erin kunnen vinden.

4 likes

Het gaat inderdaad vooral om de lol en de ontspanning, ik laat me wel inspireren door de platen van anderen hier maar iedereen heeft wel zijn eigen manier van kleuren.

Ik ben al even niet meer aan het kleuren geweest. Ik wil nu met deze beginnen:

3 likes

Eerste kleurplaat klaar!

14 likes

Haha, die wilde ik eerst ook maken , maar ben uiteindelijk toch aan de hommel begonnen. Ik ben benieuwd hoe jouw kleurplaat gaat worden.
Op de een of andere manier kom ik de laatste tijd niet aan kleuren toe. Ik ben vaak aan het haken of borduren.

2 likes

Wow, heel erg mooi geworden.

1 like

De gele bloem heb ik samen met een bewoner gedaan. Zij vond de bloemen op cayenne lijken. Dus die na proberen te tekenen

13 likes

Kleine update

17 likes

Mooie kleuren!

1 like