Kleuren voor volwassenen

Mn papegaaien zijn ein-de-lijk af!

Details

De volgende wordt de walvishaai uit hetzelfde boek :relaxed:

27 likes

Echt respect voor je doorzettingsvermogen haha, maar het resultaat is het waard!

3 likes

Hahaha ik zelf ook :joy: maar dank je wel! Vind hem zelf vrij druk, maar best geslaagd :+1:t2:

2 likes

Mooi! :heart_eyes:

4 likes

Wauw!! Heel erg mooi :heart_eyes:

1 like

Fantastisch :heart_eyes:

1 like

Na maanden niet meer hebben gekleurd, dit weekend toch weer begonnen. Heb er weer echt zin in. Zie mooie dingen langskomen.

9 likes

Oh, ben benieuwd hoe deze gaat worden! Het begin ziet er goed uit! :heart_eyes:

2 likes

Vindt misschien iemand het leuk om dezelfde kleurplaat als ik te maken (als je ook toevallig een boek van kirby hebt waar deze in staat)? Misschien motivatie voor anderen om ook weer even op te starten en leuk om straks eindresultaten te vergelijken?

Ik ben aan deze begonnen net

3 likes

Daar heb ik echt serieus over nagedacht, omdat ik dan kan kijken waar jij de schaduw plaatst en welke kleuren mooi matchen :joy:

1 like

Hoe kleuren jullie allemaal zo mooi egaal en met schaduwen, bij mij ziet het er echt niet uit :sob:

1 like

Ik doe ook maar wat hoor :rofl: maar vooral in gedachten houden waar het licht terecht komt en dat lichter inkleuren, en andersom. En dingen zoals hout, vooral niet te netjes inkleuren en kleuren een beetje door elkaar doen.

Maar denk dat het wel weer eens leuk is om een kleurplaat te kiezen die meerderen hier hebben zodat we dezelfde kunnen maken

4 likes

Een heel leuk idee.
Ik heb 4 boeken van Kerby Rosanes, maar net niet het boek met deze plaat.

Oeps foto is gedraaid.

2 likes

Ik heb 2 dezelfde als jij, dus dan komt deze denk ik uit colourmorphia! Sowieso komen veel platen in verschillende boeken voor ben ik achter gekomen, dus grote kans dat als we een keer 1 gezamenlijk 1 maken, dat hij in meerdere boeken staat

1 like

Misschien zijn er meer mensen met hetzelfde boek.
Even wachten nog maar. Anders kiezen we er gewoon een.

2 likes

Ik vind dat ook zeker een leuk idee!

2 likes

Ik wil ook wel meedoen! Ik heb Fragile World en Imagimorphia van hem. Leuk! Geen idee of ik jullie tempo bij kan houden dan, maar dat zien we wel :relaxed:

Wauw!
Ik kom echt net kijken met kleuren hoor!

7 likes

Oh dan hebben nu al een aantal imagimorphia! Iemand zin om bijvoorbeeld 3 of 4 opties (van 1 pagina?) Te fotograferen en te stemmen welke we doen?

Edit: ik zou dit zelf wel willen doen maar zoals jullie weten snijd ik m’n platen uit de boeken dus ik heb niet alles meer netjes in de boeken zelf zitten en geen idee meer waar ze allemaal hoorden

Ik wel wel 4platen kiezen en fotograferen.
Doe ik aan het eind van de middag.

1 like