Kleuren voor volwassenen

Wat leuk dat je er weer bent!

Ik ben van plan om deze week ook weer te beginnen na maanden niet kleuren.

2 likes

Ik ben zo benieuwd. Heeft er al iemand weer iets gekleurd de laatste dagen? Ik heb nu spijt dat ik mijn kleurspullen niet heb meegenomen.
Heb zo’n zin om weer eens te kleuren. Over een week ben ik weer thuis en kan ik weer kleuren.

Ja juist laten zien, heel mooi! Hopelijk motiveert het me om ook weer meer te kleuren.

1 like

Eindelijk ben ik weer begonnen met kleuren.
Moet nog wel inspiratie krijgen.
Maar het begin is er.
En jullie?

9 likes

![afbeelding|669x500](upload://ed87pwPjKQjgW3SlwKIQrhHO5Rl.jpeg
En weer een stukje verder.
Waarom staat de foto op de kop?

1 like

8 likes

Mooie platen weer! Inderdaad rustig geweest hier. Ik merk dat ik het nu weer vaker begin te doen. Toch wel echt een bezigheid voor het najaar voor mij.
Nu bezig met deze;

14 likes

Heel erg mooi.

1 like

Voor de eerste keer met kleurpotloden. Zie net tijdens het maken van de foto dat ik een stukje vergeten ben :sweat_smile:

11 likes

Afgelopen tijd heb ik vooral met lego gebouwd (zie topic :rofl:), maar nu weer aan het kleuren!
Ben vanavond 3 uur bezig geweest met dit, echt bizar hoe lang je eigenlijk bezig bent met een relatief klein stuk papier

21 likes

Dit is echt wel tof zeg! :heart_eyes:

1 like

Ja zeg, wat mooi weer!

2 likes

Groen erbij!

14 likes

Ennnnn finished!

32 likes

Wauw!

Ik wil ook echt weer een keer beginnen maar heb nog niet genoeg ‘zin’ of zo. Ben nu vooral aan het puzzelen.

3 likes

Haha bij mij wisselt het ook hoor! Ene keer lego, dan kleuren, dan puzzelen, dan gamen. Soms ook oprecht geen zin om iets daarvan te doen, dus komt vanzelf dan wel weet

3 likes

Ik heb deze aan mijn dochter gegeven maar eigenlijk wilde ik m zelf. Dus ik ga kijken of ik een paar blz mag doen of ga kopiëren of zo. Nadeel is dat het papier dan niet zo mooi dik is.
Oh en het is dus zo dat je hier de lijnen moet tekenen, de kleur zit er al op. Lijkt me heerlijk meditatief.

7 likes

Wat vinden jullie fijne en niet al te dure potloden om mee te kleuren?

1 like

Van Bruynzeel, niet duur maar wel leuk om mee te starten!

1 like

Wat super leuk om dit samen met je kindje te kunnen doen! Tof geworden zo!

Ik ben ook weer begonnen vandaag. Nog steeds de achtergrond achter de papegaaien. Kan niet wachten om met iets nieuws te starten, maar wil deze ook heel graag afmaken!

13 likes