Kleuren voor volwassenen

Leuk! Ik heb ook een aantal boeken van Kerby. Ga morgen even kijken of ik die vis ook heb dan doe ik mee.

2 likes

En als je hem niet hebt doe je toch met een andere kleurplaat mee.

1 like

Doe gezellig mee met een andere kleurplaat.

1 like

Ik ga ook meedoen! Ik ga morgen even kijken of ik de vis heb en anders een andere.

2 likes

Ah wat leuk dit! Heel benieuwd naar alle tekeningen straks

2 likes

Deze nu maar even opzij leggen om te beginnen met onze collectieve kleurplaat :rofl: ik wil jullie tussenstanden juist eigenlijk niet zien omdat ik dan onbewust toch ga namaken ben ik bang, dus ik ga nu gauw beginnen zodat ik niet te veel zie

5 likes

Hij wordt wel prachtig. :heart_eyes:

1 like

Dankje! Het zijn 2 herten tegenover elkaar dus ik wil 1 hert met donkere kleuren inkleuren, de andere als de lichte kant

3 likes

Ik ben ook begonnen. Vind water kleuren niet zo leuk, lees moeilijk. Daarom daar maar mee begonnen. :wink:

5 likes

Oh, vind het wel heel mooi geworden! Hoeveel verschillende blauwtinten heb je gebruikt denk je?

En @MACdonalds, we kunnen natuurlijk ook gewoon onze foto’s onder een spoiler zetten, als je dat fijn vindt!

2 likes

Oh nee hoor, hoeft niet speciaal voor mij maar wel lief dat je meedenkt!

1 like

Dank je. Ik heb 7 verschillende kleuren blauw gebruikt.

3 likes

Bol.com heeft veel knutsel- en tekendingen nu in de aanbieding!

Deze potloden heb ik ook (naast de dure Faber Castell) en zijn echt heel fijn met een fijne prijs . 36 stuks voor 12 euro nu.

En het blik met Bruynzeel 72 potloden is ook in de aanbieding nu, 27 euro.

Maar die eerste set raad ik echt aan, kleuren heel goed, mooi zachte potloden

6 likes

Ik heb de vis niet dus ik ga deze inkleuren!

5 likes

Ohh die heb ik ook al een keer gemaakt, die was echt leuk!:

mocht je m willen zien

8 likes

Heel mooi!

3 likes

Hier word ik altijd zo hebberig van. Maar ik heb al zoveel kleurpotloden.

Ik heb hetzelfde @Alva, haha.
Ik zag nu ook een doos van 120 Arteza potloden die ik wel eens wil proberen. Maar waar laat ik alles?

En even een check, dit was toch die fijne puntenslijper?

Ik heb er vorig jaar een gekocht, maar voor mijn gevoel slijpt die scheef (??). Dus denk dat ik toch een nieuwe nodig heb.

Nog een vraag. Kleurt er iemand met Prismacolor? Ervaringen? Ik wil daar ook graag wat van proberen maar die setjes zijn best prijzig hier.

Genoeg meters gemaakt vandaag :grin:

3 likes

Ik gebruik deze puntenslijper. Werkt prima.
Ook heb ik prismacolor kleurpotloden. Dat vind ik de fijnste kleurpotloden. Prachtige diepe kleuren. Lekker zacht. Blenden heel goed. Moeten wel vaak geslepen worden.
Ik gebruik ze in combinatie met de Faber Castell polychroom.
Ze zijn inderdaad duur. Ik ben begonnen met een doosje van 12. Ik bestel ze nu per stuk.
Toevallig afgelopen week er nog 15 besteld.
@MACdonalds , hij wordt wel weer prachtig. Jij gaat snel. Kleur ze allemaal.

4 likes