Zou je gevoel volgen. Mn vader had bij ander bedrijf eerst een aanbetaling en rest pas daarna.
Achteraf maar goed ook want duurde heel lang voor laatste afwerking. Dat heeft ie uiteindelijk zelf gedaan omdat het te koud werd (muurtje eronder goed dichtmaken). En daardoor dat gedeelte niet hoeven te betalen.
Haha, ja als je in de tussentijd een normale keuken hebt voelt dat wellicht minder als wachten. Maar 4 maanden was volgens mijn keukenboer geen uitzondering.
Maar mijn keuken is gisteren geplaatst Dus eindelijk weer gebruik maken van een vaatwasser en cake gebakken in de oven. Gekookt op mijn Bora inductieplaat en thee gezet met de Quooker. Mijn leven is compleet.
Overigens zei mijn keukenverkoper dat hij nog nooit een keuken aan een single persoon had verkocht, enkel aan stellen. Zijn er hier meer die in hun eentje een keuken hebben gekocht?
Dank voor je uitgebreide reactie. Dan ga ik het inderdaad niet doen
Niet akkoord gegaan. Voelde inderdaad niet goed. Maar nu ging ik even goed verdiepen in de andere offertes en op websites van andere dakkapellenbedrijven en serieus overal volledige betaling 1 dag voor levering of in de ochtend van levering. Maar ben nog geen tegengekomen die na oplevering zegt. Echt wat is dit en gaan al die mensen daar dus mee akkoord. Snap er niks van
Er zit een mega kier tussen de trap en de muur, dit is in de loop van de tijd ontstaan. Had het in eerst instantie gekit maar toen ging het nog verder werken en liet dat ook helemaal los. Geen gezicht. Vandaag alle kit ertussenuit gesneden, maar nu ben ik dus opzoek naar een oplossing. Weer kit is geen optie want ik kan op sommige plekken mijn vinger er makkelijk tussen steken, echt meer dan een cm die kier. Ik dacht aan een halfrond latje oid om het af te dekken, maar het is natuurlijk niet een rechte plank maar licht gebogen, dus geen idee of en hoe dat kan. Iemand een idee voor een oplossing?
Misschien iets van een siliconen plakrand/soort tape dat je netjes over de kier kunt plakken? Zoiets bestaat vast.
Je zou er misschien schuimband tussen kunnen stoppen om de kier op te vullen, of een wit plakplintje erover? Die zijn wel redelijk flexibel dus dat zou geen probleem moeten op een licht gebogen trap.
Sierlijst?
Je vult de voeg met krantenpapier zodat de kit ergens heeft om op te “landen”. Dan ga je opnieuw kitten; let er op dat je flexibele kit neemt omdat een trap licht beweegt en hout uitzet en weer krimpt met temperatuurschommelingen.
Ik denk dat het echt een te grote afstand is om weer te kitten, maar ik ga eens langs de bouwmarkt om advies te vragen over sierlijsten/plinten of andere manieren
Wij hebben dit bij onze trap dichtgemaakt met alabastine muurvuller of pleistergips (weet ik even niet meer zeker maar kan dat aan m’n man navragen) en daarna geverfd en gekit.
Ik heb bij ons de kieren eerst gevuld met kraten en houtvuller en daarna flexibele houtkit
Heeft iemand misschien goede tips en ervaringen met relatief kleine/lichte posters in lijsten ophangen aan een (gips)muur zonder muur?
Ik weet dat er van die plak spijkers enzo bestaan maar lees wisselende dingen erover of dat goed blijft zitten.
Ik vind deze van Tesa fijn, heb je in verschillende gewichten en type muren. Nu al in div huizen gebruikt en blijft heel goed zitten:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, of het huizentopic, maar hier gaat ie: iemand ervaring met het laten wrappen van kunststof kozijnen?
Ik heb nu wat offertes proberen op te vragen, maar de prijs valt me vies tegen (1500 - 2000 euro voor 3 kozijnen (1.5m x 2 m ongeveer). Of zijn dit normale prijzen?
(Mocht iemand een aanrader hebben in Noord-Brabant houd ik me overigens warm aanbevolen)
Is hier wel vaker over die tesa plakkers gegaan, en daar ga je ook wisselende verhalen over krijgen. Hier gebruik ik ze ook, is wel een keer een lijst van de muur af komen pleuren dus zou ze niet ergens hangen waar ze potentieel op jou/huisdieren/waardevolle spullen kunnen vallen en geen lijsten met glas kiezen.
Iemand ervaring met alarmsystemen via een bedrijf of camera’s?
Mn huis is vrij benaderbaar uit alle hoeken en had een bedrijf laten komen maar vind het abonnement bedrag vrij hoog per maand (41euro). En dan nog 1000e voor materiaal
Had gehoopt of 10tje ofzo.
een alarmsysteem is echt nutteloos, de meesten zijn ook gewoon belachelijk duur met hun abonnementen
Ja 41 euro is echt veel geld. Het was wel uitgebreid maar meteen een jaar ook.
Zat de denken aan zelf camera’s maar te kopen en van die lichten die aangaan als je er loopt.