Wij hebben houten en tegelvloer op cement en beton allemaal zelf gesloopt, waren dikke lagen cement en beton haha. Wel sterke mensen hebben / om hulp vragen en goed gereedschap huren (het is wel zwaar werk onderschat het niet!)
Iemand ervaring met tesa powerstrips? Ik wil een ikea wolkenlampje ophangen, weegt bijna niks
Ik heb 2 lijsten eraan hangen. Hangt super stevig.
Top dankje!
Wel goed ontvetten!
Ik heb een geboortebord aan slaapkamerdeur hangen, hangt super stevig
Ik heb best een aardig gat in mijn muur waar een kabel zat, is dit spul nou anders dan die in een tube?
Want vind het nogal wat om zo’n pot te kopen voor een gaatje van 8cm, maar als het beter werkt dan ga ik niet lopen aanrommelen ![]()
Mijn ervaring is dat het allemaal hetzelfde is. Gewoon huismerk is ook meer dan prima. Je moet het alleen goed laten drogen en eventueel bijvullen als het droog is. En een tube is handig dan kan je het tuutje gewoon in dat gat duwen en gemakkelijk dichten.
wow ben benieuwd naar je huis!
Wij laten een schuimbeton vloer storten door Woodstock vloeren. Gaat pas over 2 weken gebeuren maar al maanden veel contact qua voorbereiden en tot nu toe erg tevreden. Wij gaan de houten constructie vloer zelf eruit slopen, hebben ze veel tips voor gegeven en komen vooraf ook even checken of alles goed is voor zij starten. Wij doen wel all in pakket inclusief vloerverwarming pvc etc maar kan ook alleen het storten van schuimbeton. Ik vind de prijs relatief meevallen (8500 euro voor 78m2, 50cm dikte schuimbeton, en daarboven zandcement gestort)
Is dit inclusief de afwerkvloer?
Ik wil graag een buffetkast zelf gaan verven, hij is nu lelijk grijs en ik zoek naar deze kleur. Iemand een idee welke kleur hierbij in de buurt komt? (Foto komt uit een krantenartikel)
Nee we krijgen een pvc vloer dus daarvoor nog egaliseren nodig. In dat bedrag wat ik hierboven noemde had ik nog niet subsidie afgetrokken voor verduurzaming dus daadwerkelijke bedrag ligt lager
Oeh komt aardig in de buurt, dank!
Ik heb de lange wand in de babykamer vorige week behangen en wil nu graag de muur ernaast sauzen (achteraf beter andersom kunnen doen)
Hebben jullie tips voor afplaktape die het behang niet beschadigd?
Op Google zie ik paarse afplaktape, heeft iemand daar ervaring mee?
Ja, ik gebruik altijd die paarse van de action en die werkt goed! Heb ook wel een van die roze/sensitive tape van tesa gebruikt en die was ook goed, maar wel wat duurder. Lees op de website van tesa ook dat die speciaal voor behang is, maar zelf geen ervaring mee (wel met stucwerk wat snel los liet en hiermee ging het wel goed).
Belangrijkste is om het gelijk er weer af te halen. Ik heb de roze/paarse gebruikt op een net geverfde muur (over behang) en geen beschadigingen gekregen.
Top, bedankt beide!
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe badkamer en er bestaan wc’s zonder rand (rimless toilet). Op website worden ze gepromoot als nieuwe/toekomstige standaard. Het zou makkelijker schoon te maken zijn etc. Heeft iemand ervaring met dit soort wc’s?
Mijn ouders hebben zo’n toilet maar ze zijn er niet blij mee omdat er regelmatig water uit de pot klotst bij het doorspoelen. Ligt misschien aan hun model (weet niet specifiek welk toilet ze hebben) maar ze hadden liever een toilet met rand gehad.
De drie wc’s bij mij zijn allemaal rimless. Ik vind het makkelijker schoon te maken en herken de ervaring van @176-176 niet. Je kan er wel geen wc-blokje aan hangen. Voor de rest niets op aan te merken, het is een wc en kan mij niet herinneren of die zo veel duurder was dan een gewone.