Nee, helaas het is het ladefront. We worden nog terug gebeld dus ben benieuwd.
Ze retourneren het geld! Maar heb eigenlijk niet gevraagd ze deze dan komen halen of niet. Hoop het niet.
Oh nee toch niet. Dan willen ze ook de kast terug.
Dus het is geld terug en kast terug, maar geen nieuwe in die maat kunnen leveren. Het is een hele specifieke maat dus dat is heel kut. Of 22 weken wachten en zelf heen weer rijden (1,5 uur) om een nieuwe lade te krijgen.
Jaa omdat het speciaal voor mij gemaakt word en ze bang zijn dat er anders weer schade op komt. Ben echt geirriteerd.
Dus de leverancier kan het niet bij jou leveren zonder schade, maar jij kan dat zelf wel? Heeeeeel verdacht… Zou me er niet mee laten afschepen. Ik denk dat ik zelfs mijn rechtsbijstand zou inschakelen hiervoor.
Jaa, vind het ook een raar verhaal. Ze zegt steeds dat ze ons veel opties hebben aangeboden. En dat het onze fout is dat wij het niet binnen 24 uur gemeld hebben. Dus dat we blij moeten zijn dan ze ons nog willen helpen. Wij hebben die spullen gewoon een paar dagen in de doos laten zitten tot we het gingen monteren. Het probleem dus nu dat wij een hele kleine badkamer hebben en daarvoor voor het ondiepe model hebben gekozen. Onze kleur gaat eruit en ze hebben niets wat daar op lijkt in die maat en ze hebben ook geen idee wanneer dat binnen komt. Als ik de kast terug geef heb ik dus niets en zit ik met levertijden etc. en of er uberhaupt een kast in die maat te vinden is bij een andere winkel. Kan niet groter want anders word het weer te krap met de lades openen en de douchewand. Mocht ook een andere kast uitkiezen maar dan wel in het wit of hout ipv zwart. Of 22 weken levertijd en zelf heen en weer rijden.
Misschien ben ik gewoon een jankerd hoor. Maar ik wil gewoon wel per se een zwarte/antraciete en een ondiepe. Heb een zwarte douchewand en kranen, vind dan heel die badkamer niet meer een geheel is. Mijn oplossing was dus dat ik zou betalen voor de wasbak, want die is prima. En dan de kast gratis zou krijgen. Maar ze willen alleen het geld terug geven in ruil voor die kast.
Heeft een van jullie ervaring met een verfspuit? Wij gaan keukenkastjes verven, radiatoren en veeeeel muren en plafonds. Wij denken eraan om er een te kopen, huren kan niet. We denken aan de Bosch PFS 5000E. Deze kan voor lak, beits en muurverf gebruikt worden.
Geen ervaring, maar ik volg een renovatie-kanaal, waar ze laatst met verfspuitapparaat aan de slag gingen. Hij vond het in ieder geval veel leuker dan gewoon verven en het was sneller. Misschien heb je er wat aan:
(trouwens een heerlijk zen-kluskanaal voor de liefhebber, haha)
Wij hebben een simpele voor muurverf. Werkt prima! Alleen moet je wel echt alles en je moeder afplakken en dat duurt zoooo lang. Het resultaat is wel echt mooier dan rollen.
Een kennis heeft ons plafond met zijn verfspuit geverfd. Heel mooi resultaat maar ALLES moet mega goed worden afgeplakt want het nevelt alle kanten op. Hij zei dat het wisselen van verf in dat ding best een gedoe was dus vandaar dat we de muren wel gewoon met de roller geven gedaan. Het ging wel veel sneller en het resultaat is mooier dan met de roller! Ook raadde hij lak spuiten voor kozijnen en deuren enz af omdat het dan juist wel mooi is als je kwaststreken ziet. Hij heeft me geleerd om lak eerst te rollen en daarna nog met de kwast voor het mooiste resultaat.
Welke hebben jullie dan? Als het meevalt van prijs is het wel ideaal om eens te proberen.
Het is er eentje van Wagner, maar we hebben hem wel via Marktplaats gekocht.
Wat een heerlijk kanaal!
@KipTokTok en @Ketel , thanks! Als er eenmaal meubels staan lijkt het me een kuttaak om alles af te plakken maar hopelijk hebben we wat tijd voordat we echt moeten verhuizen
en voor de keukenkastjes lijkt het me wel echt handig
Er bestaat van die afplaktape waar kamerhoog plasticfolie aan vast zit, dat scheelt echt met afplakken! dan kun je mooi de ramen beschermen als je de muren spuit. Je hebt verschillende soorten maar zoiets bedoel ik Maskingtape PE folie 550mmx33m
Bij Action hebben ze afplaktape met een stuk papier eraan, dat vouw je uit en dan heb je iets van 30 cm extra bescherming. Handig voor als je een muur of kozijn ofzo wilt verven (zonder verfspuit).
Zijn er hier mensen die een gietvloer hebben laten storten? Of een pvc betonlook vloer hebben? Zo ja in het geval van gietvloer wat was je eraan kwijt? Zo ja in het geval van pvc betonlook: zou ik een foto’tje mogen van hoe het ligt? Ik wil heel graag een grijze of groene gietvloer op onze benedenverdieping (+/- 55m2). Maar er zit een pvc vloer (hout of betonlook) bij de koopsom (is nieuwbouw) in, dus het is super zonde van het geld eigenlijk.
Yes, ik heb een lichtgrijze gietvloer. Was wel duur (€3400) omdat het wat minder oppervlak is (ongeveer 30 m2). Hoe meer oppervlak, hoe goedkoper het naar verhouding wordt. Geen scheuren en/of krassen en heel tevreden mee.
Edit: was bij ons trouwens wel inclusief egaliseren (geen nieuwbouw).
Dankje en shit hé, dat is wel echt heel ruk voor zo’n bedrag.
@Frankie dat klinkt wel hoopvoller! Heb je ook het idee dat het makkelijk schoon te houden is? Ik heb het idee dat je met zo’n vloer de hele dag aan het poetsen bent, maar vind het zo mooi altijd. Dankje!
Valt me eerlijk gezegd nog best mee! Had het veel erger verwacht gezien de lichte kleur en omdat de vloer in de keuken ligt bij ons. We doen tegenwoordig wel onze schoenen uit in huis (zeker als het geregend heeft valt ontzettend op hoe vies schoenen eigenlijk zijn).
Om de dag stofzuigen deed ik al voordat ik een gietvloer had en dat is nu ook geen overbodige luxe (ik heb lange donkere haren en die zie je wel). Maar als je knoeit met iets veeg je het weg met een nat doekje en dat is heel goed te doen.
Wat voor gietvloer heb je? En heb je m al lang?
@Shaaar ik heb hier laatst twee offertes voor aangevraagd en die lagen tussen de €100 en €130 per m2, wel voor een stuk grotere oppervlakte en schijnt idd voor kleinere oppervlaktes relatief duurder te zijn. Was voor PU trouwens.