Als je het niet erg vindt om zelf te tegelen met eventueel iets minder net resultaat zou het denk ik wel goedkoper kunnen. Toilet zelf is niet heel duur (je kunt een complete set kopen bijv https://www.tegeldepot.nl/geberit-up100-toiletset-randloos-mudo-set62-met-delta-drukplaat?gclid=CjwKCAjw_L6LBhBbEiwA4c46uqsBz5fmymB2FBPHdNHDzgjxK3TjtUFs5y4EMPvNkxtPRFNsNkjrcBoCC80QAvD_BwE#) en dan heb je nog je gipsplaten om hem netjes weg te werken, dat hebben wij bijv ook zelf gedaan. Qua tegels kun je het zo duur maken als je wil, wij hebben bij een outlet wat kleinere metrotegels gekozen omdat dat makkelijker tegelt dan hele grote tegels. Een nieuw wastafeltje is ook niet zo heel duur.
De meeste kosten zullen in de mankracht zitten, ik weet niet of er opnieuw gestuct moet worden? En je hebt natuurlijk loodgieterskosten.
Wij hadden als budget ongeveer €1000 en hebben het daarvoor gered maar het scheelde dat we de loodgieter en stukadoors sowieso al nodig hadden en we geen aparte rekening hebben gekregen voor het toilet. Ze hebben dat meegenomen in de algehele prijs en dan valt het wel mee. Ik kan me voorstellen dat de prijs voor alleen het toilet als losse klus misschien hoger uitvalt.

? Maar nee, bedrijven willen niet per se het beste werk afleveren of het lukt niet altijd, dus er zelf bovenop blijven en oog in het zeil houden zou ik sowieso wel aanraden. Het zal allicht goed komen maar zou ze geen blind vertrouwen geven.
maar misschien valt het ook mee haha.

Komt kennelijk veel voor bij oude huizen.