Dit klinkt echt niet ok. Zorg dat je voldoende fotomateriaal hebt en wat mailcommunicatie voor het geval het escaleert. Ik zou sowieso aandringen voor een goede korting of schadevergoeding want in sé heeft hij geen correct werk geleverd en ga je nu waarschijnlijk dubbel moeten betalen.
Weet je welke verf hij gebruikt heeft? Het lijkt me een raar gegeven dat hij als schilder niet met goed dekkende verf werkt, al heb ik zelf geen ervaring met spuitverven.
Ja inderdaad! Daarom hebben we gisteren nog een berichtje gestuurd met alle bevindingen, feitelijke waarnemingen en geen waarde oordelen.
We hebben in eerste instantie een m2 prijs gehad en nu rekent hij 8 x zijn uurtarief voor gisteren. Eigenlijk was de prijs inclusief verf, maar afgelopen weekend liet hij last minute weten dat we zelf de verf moesten halen. We hadden 1 muur al in de kleur die de hele woonkamer moet worden en daar heeft dezelfde verf gewoon hartstikke netjes gepakt.
We hebben nu aangegeven dat wanneer hij het niet komt herstellen, we eerst moeten kijken welke kosten we nog moeten maken om het af te maken/herstellen. Hebben even uitgezocht en het is zo dat je iemand in de gelegenheid moet laten om iets te herstellen, dus dat boden/bieden we aan. Nu laat hij alleen niets meer van zich weten, weet niet hoe lang je iemand de kans moet geven dan eigenlijk.
Ja echt hè, zou ik ook ieder ander adviseren, maar bij mezelf nu merk ik dat ik denk laten we hem gewoon dat geld betalen, dan zijn we ervan af en kunnen we verder.
Alleen gaat het bij elkaar (geld voor hem en geld voor de nieuwe schilder) meer geld kosten dan het ons origineel had gekost heeft. Ook als we hem niet betalen trouwens, want op geen een wand heeft het onder of boven goed gedekt en het plafond moet waarschijnlijk ook gedaan worden helemaal.
Even aankijken of wat hij nog laat horen.
Dit klinkt echt niet best zeg, heeft die klus gewoon binnengehaald door te doen alsof het goedkoper is en dan ook nog slecht werk leveren. Jullie hebben dus niks op papier/offerte van wat hij zou doen?
Ik ben op zoek naar een soort lampjes met sensor met batterij die je aan de muur kan bevestigen.
Het is voor onze traphal, wij hebben op zolder een gastenkamer en het zou handig zijn als de gasten door onze gedeelde gang en traphal moeten, de tredes automatisch verlicht worden.
Nu zijn er schakelaars op elke verdieping, maar so far lijken gasten die niet echt te vinden, en het licht is dan ook ineens erg fel. Ik heb al even gezocht maar lijk zoiets niet meteen te vinden?
Je zou kunnen denken aan Tradfri van Ikea. Dat is hun smartlampensysteem. Daar is ook een sensor van en je kan de lampen dimmen. Ze blijven dan op de lichtsterkte die je zelf instelt als ze weer aangaan.
Iets wat klus gerelateerd is maar meer een ergernis wat bij klussen komt kijken, ik ben heeelemaal klaar met dat bij iedere klus het halve huis een bende is. Wij zijn er al snel gaan wonen en toen moest er nog veel gedaan worden. We moeten nu nog een stuk vloer leggen en daardoor staan spullen en kasten anders dan zou moeten en er moet nog een kast in elkaar etc etc maar man ik ben die rommel zo zat. Volgend weekend gaan we de vloer afleggen en dan hopelijk het weekend erna alle kasten in elkaar en inruimen want ik kan dit niet meer.
Bedoel je trapverlichting met een bewegingssensor?
Zoiets?
Ideaal, Philips Hue heeft dit blijkbaar ook zie ik nu bedankt
@TanteBetje ook een goede oplossing ! Ik koop helaas liever niet op amazon maar ga op zoek naar alternatieven
Ben vorig weekend op hotel geweest en in de wc gebruikten ze deze roze tegel en nu wil ik die ook in de badkamer van de zolderverdieping. Heb de tegel in het grijs gespot maar roze vind ik leuker. Jullie tips van waar ik iets kan vinden? Screenshots zijn van een video die ik nam van de wc.
Als je zoekt op terrazzo tegel kun je veel verschillende kleuren vinden! Echt een mooi effect inderdaad.
Ja misschien dan een terrazzo met een roze basis. Ik vind die in de grote tegelzaken er net iets te fake uitzien.
je moet dat zoeken in de trant van ceppo, ceppo di gre is een tijd heel populair geweest, ik heb wel eens iets soortgelijks gezien op marmomacc (natuursteenbeurs) maar moet het even terugzoeken.
Voor terrazzo kan je best even bij Stone kijken, zij hebben altijd veel keuze en goede fabrikanten.
Wij hebben ecostone terrazzo tegels op de vloer liggen, dat vond ik er als enige zo’n beetje niet nep uitzien. Zijn wel erg zware tegels want het is echt terrazzo maar dan in tegelvorm (dus geen printje op een tegel).
Komt het meest in de buurt.
Die lijken er inderdaad wel op, firma is me ook vaag bekend, samenstelling en prijs lijken me realistisch. Bedenk wel dat je de tegels nog moet afwerken met een vlekstop na plaatsing, anders is het onderhoud een nachtmerrie.
Ik vind terrazzo zo mooi hè, had dat ook mooi gevonden voor een keuken. Allemaal plaatjes van opgeslagen haha.
Is dat hetzelfde als impregneermiddel? Ik heb cementtegels bij designtegels gekocht vorig jaar en daarbij impregneermiddel moeten kopen. Is dat voldoende?
Lief dat je altijd zo reageert.
Ja dat is hetzelfde! Ik raad vooral Lithofin en Berdy aan, lithofin is makkelijk te vinden en heeft een volledig gamma schoonmaakproducten die er bij passen, ook voor diepe reiniging.
Gaat het op factuur? Of laat he het zwart doen?