Die kleinste is sowieso erg blij met de zon
Die ligt al dagen erin te slapen binnen.
Dit is staar!
Heeft mijn oudje ook toevallig
Ja en nee.
Mijn oude konijn had het ook.
De dierenarts vertelde mij dat je met staar door EC snel kan zien door een soort bliksemschicht in het oog
Maar als je het eng vindt, gewoon laten checken.
En wat een knappe nijn!
Ik kom even mijn geadopteerde kind showen nadat hij helemaal relaxed een halve aardbei naar binnen zat te werken xD
Snoetepetoetie!!!
Oh droppie❤
Zijn er meer rattenmeiden hier? Ik heb afgelopen weekend besloten (na lang nadenken) dat ik weer ratjes ga nemen. Ik heb ze een halve leven geleden ook al gehad maar uiteindelijk weggedaan omdat mijn ouders er op den duur meer voor aan het zorgen waren en ik alleen maar bij vrienden zat. :’) Nu 16 jaar later kriebelt het toch wel weer.
Dit is de liefste rat die ik heb gehad. Die nam ik altijd (als het weer het toe liet) mee naar buiten. 10 km van huis op mijn schouder, beetje chillen in de stad enz. Wat een beestje was dat. Ik ga 3 mannetjes nemen, ik begon toen met 2 en eindigde ook met 3 en de meeste fokkers willen ze alleen per 3 wegdoen merk ik en naja 1 mondje extra voeden kan ook geen kwaad.
En ik vind mannetjesratten leuker dan vrouwtjes en mannetjes zijn net 1 tikje minder gevoel voor kanker (maar nog steeds blijft het een ding bij tamme ratten helaas) maar ik doe het vooral om het karakter want mannetjes zijn vaak lekker lui en knuffelig. Bedoeling is dat ik ze eind volgende maand heb, tenzij ik ineens heel cheap aan een kooi kan komen haha.
Ik vind het wel een tikje spannend want toch even geleden maar heb er ook wel zin in. Denk dat ik bewust niks ga zeggen tegen mijn vriend en dan kijken wat hij zegt als hij hier de woonkamer binnen loopt haha (ik woon niet samen dus dan kan dat).
Een konijn naar mijn hart
Ons fotomodel, hij loopt dagelijks lekker rond in huis. Inmiddels laten we zijn hokje open staan en gaat hij vanzelf terug
Hoi ik kom even heel schattig doen.
Lief klein ding.

(En leuk feitje: Deze kleur heet Russisch blauw, net als het kattenras. )
Zo schattig, ik wil ook weer ratjes
Heeft hier iemand muizen? Zo ja, wat zijn de leuke en minder leuke kanten er aan? Toen ik nog heel klein was hadden we witte muizen, maar daar weet ik niet zoveel meer van.
Heb het idee dat het hier verder allemaal hamsters, cavia’s en konijnen zijn. Heb er zelf ook geen ervaring mee maar lees wel vaak dat ze erg kunnen stinken (ratten kan je goed zindelijk maken maar muizen weer niet). Had vorige week nog een vriendin op visite en die zei nog dat ze vroeger altijd muizen had en dat haar kleding ook wel naar muizenpis stonk omdat ze altijd over haar heen piste.
Haha ik durfde het niet te zeggen maar klopt idd wat je zegt.
Ik mis mijn ratjes als ik die van jou zie Ik had er ook 1 in deze kleur, echt zo mooi zijn die!
Die jes
Ooh zo cute Ik vond het ook altijd zo schattig als ze elkaar gingen wassen.