Nou helaas heb ik Edd weg moeten brengen naar een ander plekje want het ging gewoon echt niet tussen de rittens en hem. De rittens waren nog steeds best bang voor hem en wouden ook echt niet bij hem slapen of überhaupt ook maar in zijn buurt iets doen maar ondertussen was een van de twee hem wel aan het uitdagen en Draco had al een kras op zijn kop ineens.
Aangezien Edd al sinds de operatie eigenlijk niet meer echt samen heeft geslapen met andere ratten omdat Eddy drie dagen na zijn operatie dood ging vond ik het wel erg zo sneu worden dat ik in overleg met haar had besloten dat hij naar haar toe gaat en heeft nu vijf volwassen vriendjes wat verrassend goed gaat en hij heeft het daar echt naar zijn zin.
Het is echt heel jammer en ik had ook graag gewild dat het anders was gegaan maar eigenlijk had niemand op dit moment rust bij de situatie en nu is iedereen weer rustig en kan die lieve dikzak weer gewoon lekker tegen ratten vriendjes aan liggen. Ondertussen kan ik mij nu focussen op Noa want die is echt behoorlijk bang geworden in al die tijd maar dat gaat wel goed komen want Draco laat wel het goede voorbeeld zien.
Hij is daar sinds maandag en vandaag kreeg ik deze foto van haar. Ik krijg sowieso elke dag updates en foto’s dus dat is wel leuk.