Kobo plus aanraders

Ik heb kobo plus en ik dacht, vast wel meer mensen dus wie heeft er tips?
Ik lees graag kinderboeken en chicklits op dit moment!

1 like

Ik vind dat er weinig kinderboeken te vinden waren op Kobo Plus. Ik had me juist aangemeld voor de kinderboeken (waar ik niet voor wilde betalen) haha

Ik vond de boeken van BA Paris leuk en Wat jij niet ziet.

Ik heb nu weer tijdelijk opgezegd, meld me waarschijnlijk opnieuw aan wanneer ik meer zin en tijd heb om te lezen, dus ik ben ook benieuwd naar tips.

Ik heb inmiddels een jaar koboplus en haal nieuwe ideeen vaak uit de aanraders die in beeld komen.

Lees voornamelijk chicklits, kan later wel even kijken wat ik recentelijk gelezen heb.

Ik vind Koboplus een beetje irritant omdat je niet door categorieën ofzo kan bladeren. Of snap ik niet hoe het werkt? Ik heb m’n eigen aanraders algoritme verpest door alleen maar thrillers te lezen en nu kan ik ook alleen nog maar thrillers kiezen :thinking:

1 like

@yzile ik vind het zoeken ook niet ideaal maar op de website wel dus doe dat dan op mn laptop en koop ze daar en dan worden ze op mn ereader gezet.
@SimpleThings de boeken die ik lees zijn ongeveer 8+ (vanaf superjuffie) denk dat jij voor een jonger publiek zocht?
@Perzik ik ben benieuwd! Ik heb laatst 2 chicklits over Ierland ofzo gelezen en die waren zo leuk! Ik moet even mn ereader pakken als ik hier reageer.
Ik vind de boeken van lars kepler ook heel goed. Het werkt wel want als ik dan fan ben betaal ik uiteindelijk gewoon voor het laatste boek :’).

1 like

Noem je me nu een kleuter :rage:

2 likes

Ik dacht zelfs aan peuter :panda_face:

1 like

Ik vind de boeken van colleen hoover leuk, beetje categorie chicklit geloof ik. Leest heerlijk weg! O.a. misschien ooit, misschien nooit, sterrenregen van haar staan er op, veel ook niet, maar vind alles echt een aanrader! Ben echt helemaal verliefd op die boeken, moet ook zo vaak janken (zowel van verdriet om de personages, als om geluk voor de personages), dus aanrader!

1 like

Ik lees nu stalker van Lars kepler, maar wat ik irritant vind in dit boek is dat het super chronologisch is. Lees liever meerdere verhaallijnen in 1 boek, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Jaa Colleen vind ik ook erg tof. 9 november/november 9 ook trouwens, al weet ik niet of die erin staat. Maar dat is mijn ultieme favoriet van haar.

Volgens mij is die niet verkrijgbaar via Kobo plus, heb m iig nooit gezien. Ben er wel heel benieuwd naar!

Oh stalker vond ik ook 1 van de mindere volgens mij. Maar ik snap je irritatie alleen ik heb dat juist andersom.
Is het superspannend of Lisa met Mike zoent en dan gaan de volgende 3 hoofdstukken over jasmijn en dr saaie baan.

Rebecca Yarros
Anita Verkerk
Lenthe Leeuwenberg
Kristin Hannah
Zijn mijn laatst gelezen schrijvers, allemaal chicklit/young adult

1 like

Ja maar ik hou juist van cliffhangers!! Dan eindigt een hoofdstuk superspannend en denk ik oehhhh ben benieuwd en dan gaat het op de volgende pagina gewoon verder? Is zon deceptie dan hahahha

1 like

Misschien een rare vraag. Maar de eerste maand is gratis toch? Kun je dan bijvoorbeeld een (groot) aantal boeken downloaden en je dan weer afmelden?

Nee dan verdwijnen ze na die maand van je ereader volgens mij. Mijn moeder had laatst ook dat die niet gesynct was en toen kon ze allemaal boeken niet openen.

Je kan wel een account met meerdere mensen delen!

Aah shit haha! Dan ga ik de boeken die ik er nu op heb staan eerst maar eens lezen en dan kijk ik dan wel even of ik een abbo ga nemem. Bedankt voor je reactie!

Ga maandag op vakantie dus maar weer een proefmaand genomen.
Mensen nog tips?

Het jammere vind ik echt dat ik al op zo veel dingen een abbo heb (videoland, Netflix, spotify) dat ik niet nog een abbo wil. Maar vind het ook stom als na die maand al die boeken/statistieken weer weg zijn als ik het weer op zeg haha. Herkenbasr?

Ik wil denk wel een abo, alleen moet ik dan een nieuwe ereader kopen… Welke ereader raden jullie aan?