Kobo plus aanraders

Oja, kan ik ook gewoon een abo nemen voor 1 maand, dan opzeggen en bij m’n volgende vakantie weer een maand? En hoeveel boeken kan ik tegelijk downloaden?

@Moet ja hoor dat kan, je hebt natuurlijk maar 1 x een proefmaand maar als je een tientje betaalt kan dat gewoon. Ik heb de kobo aura 2 en die vind ik prima.
@Sam.so.niet dat van die statistieken hou ik me niet zo mee bezig want in de anderhalf jaar dat ik die ereader heb zijn mn statistieken al zo vaak verdwenen en iedere x als ik een boek uit had en verwijderde haalde die ook mn statistiek ervan dan weg.
Ik lees jill mansell, charlotte de monsey, kristine groenhart (allemaal chicklits) en de dag dat ik doodging, boeken van janneke schotveld, manon sikkel (beide kinderboeken). Renate dorrestein en lars kepler

2 likes

Ik heb het idee dat er weer veel nieuwe boeken bij koboplus bijgekomen zijn.

Ik deel nog steeds een abo met mn ouders en had hiervoor een biebabo dus ben nu niet meer kwijt dan voorheen.

Ik zoek trouwens ook vaak via mn ereader naar nieuwe boeken. Kom soms toch weer boeken tegen die ik anders niet gevonden had.

1 like

Iemand nog aanraders voor spannende boeken in Kobo plus? Ik vind het altijd zo lastig oordelen op titel en kaft.

Enter
Error
Exit

Is een driedelige serie. Ik vond ze heel spannend! Moest voor de laatste wel 5 euro nog betalen maar dat had ik er wel voor over.

1 like

de hele borjlind serie! detective trillers

1 springvloed
2 de derde stem
3 zwarte dageraad
4 wiegelied.

3 likes

en ik ben best blij met mijn kobo plus! mijn dochter maakt er ook elke dag gebruik van. superjuffie en de waanzinnige boomhut boeken.

tip voor een kinderboek. Oppasninja 1 en 2

Ik mis trouwens wel simone van der vlugt en M.J. Arlidge.
Maar ik heb tot december nog een abo van de bibliotheek dus daar nog maar even lenen dan.

1 like

Oke ik ben deze vakantie helemaal los gegaan op mn ereader, alleen sommige boeken heb ik gekocht.
Maar iig de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween en deel 2, die terug kwam om de wereld te redden.
Deel 1 bespreekt de 20e eeuw politiek door de ogen van een nuchtere man die enigszins onnozel overkomt en deel 2 bespreekt de bizarre 21e eeuwssituatie van noord Korea, Amerika en Duitsland en diens macht hebbers. Het boek is echt heel grappig maar stiekem ook leerzaam als je net zo’n leek bent als ik.

Brief voor de koning en geheimen van het wilde woud, die laatste is niet gratis. Maar nouja het verhaal is bekend he. Ridder Tiuri krijgt een opdracht van de ridder met het witte schild en begint aan een gevaarlijke tocht om de brief bij de koning te bezorgen. Heel mooi kinderboek dat ook gewoon als volwassene heel boeiend is.

De andere boeken zijn echt voor kinderen @Madam-Mikmak , de wraak van knor over een opa die vroeger slager was en een varken voor zn kleinkind koopt. De flat van fatima, over een meisje uit een rijke wijk die naar een flat in Amsterdam noord moet verhuizen en daar dan allemaal vrienden maakt van alle nationaliteiten en met hen een plan bedenkt om een nieuw huis voor een lieve bewoonster, fatima, te regelen. Zij wist namelijk niet dat ze uitgezet zou worden omdat ze niet kan lezen.

Botje deel 1 en 2, over een schattige en slimme robot die in deel 1 erg gewild is door een rus en daarom bij een meisje logeert en in deel 2 is de baas van botje zn geheugen kwijt en gaan ze bedenken hoe het terug kan komen.

Het water kwam door de brievenbus is een dun boekje over de watersnoodramp, ik lees hem nu nog maar tis echt heel goed voor kinderen en leerzaam.

Wiplala is over mensen die klein getinkelt worden en niet weten hoe ze groot moeten worden en op avontuur gaan om dat te ontdekken/leren.

De boeken van Elvis watt zijn ook vermakelijk maar ik vind ze niet heel goed,over een jongen die plots miljonair wordt. Het laatste deel is wel het leukste als ze zn vader gaan zoeken.

Janneke schotveld heeft ook nog een boek ouders zijn gek ofzo, over hotel fien en nog 1. Daarvan vond ik hotel fien echt het leukste.

Ik deel mn kobo plus nog steeds met mn moeder en vriend en dat werkt erg goed behalve dat je leesstatistieken skyhigh zijn omdat ze gezamenlijk zijn.

Nu ook vakantie en blij met Kobo plus!
Ik lees nu ook de 100 jarige die de wereld red. Heerlijk onrealistisch maar toch ook echt!

De verloren kinderen. Trouwens een erg mooi boek.

Dank je voor de kinderboeken. We gaan eens kijken welke voor mijn dochter leuk zijn!

2 likes

ik heb net een K.obo C.lara besteld, vond ik handig omdat er een blauw licht filter op zit!

1 like

Ik vond Slotcouplet van Sander de Hosson prachtig

2 likes

Up voor dit topic! Ga volgende week op vakantie dus ben op zoek naar aanraders!

Ik ben bezig met “de pilaren van de aarde”. Heb het vroeger wel gelezen, maar blijkbaar ben ik hele stukken vergeten dus is het net of ik het weer voor het eerst lees. Alle drie de delen staan op Kobo Plus dus ben wel een tijdje zoet. En daarna komen de donkere dagen en is het weer tijd om Harry Potter te (her)lezen :heart:

2 likes

Ik weet niet of het al benoemd is maar de boeken van Frieda Klein (Nicci French) zijn echt een aanrader!

1 like

Ja eens, ik moet alleen nog het laatste deel! Weet je of die nu binnen met abonnement valt? De laatste keer dat ik keek (nog) niet. Ik heb mijn abonnement 2 maanden geleden opgezegd omdat ik al een paar maanden er geen gebruik van had gemaakt. Maar misschien nu de avonden weer wat langer worden wil ik wel weer gaan lezen denk ik.

Ik lees graag boeken van de crime compagnie. Zijn verschillende auteurs en allemaal thrillers. :ok_hand:t3:

ik heb laatst op vakantie ‘vind haar’ van Lisa Gardner gelezen en die vond ik heel spannend!

en inderdaad van BA Paris, vond haar boek achter gesloten deuren echt heel goed

1 like

Nee nog niet! Heb mijn abonnement ook opgezegd, maar denk er ook over na om weer te gaan lezen als het laatste deel beschikbaar is haha

1 like

Jammer! :slight_smile:

ik ga vanavond beginnen aan de kunst van het geluk, ben benieuwd! Heeft iemand hier hem al gelezen?