Kobo plus aanraders

Ben nu bezig met de serie waddenliefde van Sanne Muskee.

Erg vermakelijk en niet zo dik. Perfect luchtige boeken voor tussendoor

1 like

Weet niet of anderen dit ook weleens hebben: bij sommige boeken staat het via de Kobo app dat het boek inbegrepen is bij het plus abonnement en is het gewoon toe te voegen, maar als je hetzelfde boek dan wil toevoegen via de ereader zelf staat er dat je hem moet kopen. Heel apart. Nu al zo’n drie keer gehad. Nu voeg ik alles maar toe via de app en vernieuw ik de ereader.

Ik heb dit ook! Kwam er pas onlangs achter. Ik zat al een tijd te wachten op deel 2 uit een serie maar via mijn ereader moest ik hem kopen. Toen ik een keer via de app op mijn telefoon keek bleek hij gewoon binnen Kobo plus te vallen. Heel raar, maar ik zoek nu dus alleen nog via de app naar nieuwe boeken.

Ik kwam erachter via een vriendin die bleef logeren. Zij was een boek aan het lezen die via de ereader nog steeds op kopen stond. Toen vroeg ik aan haar of ze hem gekocht had en toen zei ze dat ie via de app gewoon bij het abonnement inbegrepen zat, toen zelf de app maar gedownload en inderdaad, was gewoon te downloaden. Vind het maar vreemd!

3 likes

Late to the party maar Het boek der deuren vond ik echt fantastisch

3 likes

Ik weet niet of je deze ook al gelezen hebt maar Gallant van VE Schwab is een standalone en in dezelfde stijl als Addie.

En inderdaad de Boekbinder en Het verraad van Montverre, allebei van Bridget Collins.

1 like

Dit heb ik ook even gehad, als je dan uitlogt en opnieuw inlogt op de ereader staat het weer net als in de app.

1 like

Hebben jullie nog aanraders voor pasgeleden romans of thrillers? Ik blijf het zoeken naar boeken echt drama vinden

Ik vind zelf de website van Kobo makkelijker om boeken te zoeken dan via Bol of vanaf mijn ereader zelf. Heb je de boeken van Helen Fields al gelezen? Die vind ik wel spannend. Heb nog wel meer aanraders maar weet niet of dat recente boeken zijn.

@KipTokTok @BiloxiParish ik had niet meer gereageerd zie ik, maar bij dezen nog bedankt voor de tips, ik had ze wel meteen opgeslagen allemaal!
Ik had die standalone van VE Swchab blijkbaar gemist bij het opzoeken! Ben nu daarin begonnen, benieuwd of ik die net zo leuk vind als Addie :blush:

1 like

Ik hou van die luchtige boeken zoals de kleine bakkerij en de romantic escapes van Julie serie.
Altijd een beetje hetzelfde van zo’n dame die een kans krijgt een onderneming te starten in het buitenland en dan ook nog liefde vind.
Heeft iemand nog tips voor dat genre? Of net ff wat anders maar wel luchtig?
Of een triologie vind ik ook leuk

Misschien vind je dan de boeken uit de serie Ferry Lane van Nicole May leuk, net als de Cockleberry Bay serie. En ik vond de Brightside Cove serie ook wel leuk, past misschien ook wel in het straatje. Die heb ik allemaal gelezen vlak nadat ik De kleine bakkerij aan het strand reeks uit had. En Café Zon & Zee vond ik ook wel lekker leuk en luchtig (zie dat ik daar volgens mij maar 2 boeken van de 5 gelezen heb dus ik weet al wat mijn volgende boek wordt!)

3 likes

Ik kende Dolly Alderton nog niet, maar ze werd meerdere keren in verschillende podcasts getipt. Ik lees nu Schimmen van haar. Het is luchtig maar wel wat grappiger en scherper dan de gemiddelde ‘chicklit’

1 like

De Valerie Lane serie! En het Duincafé is ook leuk :slight_smile:

De boeken van Sarah J. Maas (hof van
 serie).

GEWELDIG!!

2 likes