Kobo plus aanraders

Daar ga ik ook eens naar kijken!

Heeft iemand ook het luisterabonnement van Kobo? Ik vraag me af welke boeken je dan kan luisteren maar kan het niet echt vinden, of zijn alle luisterboeken inclusief?

Leek me wel fijn om meer te gaan wandelen met een luisterboek aan.

Soms is een boek enkel als luisterboek beschikbaar, soms enkel als e-book en soms allebei :slight_smile:

Even dit topic weer leven in blazen! Met dit weer is het zo chili om te lezen onder een dekentje! Ik zelf heb de afgelopen week de eerste twee boeken van de Bridgerton serie gelezen (heb geen Netflix). Ben nu aan het derde deel begonnen, maar vind het nu wel voorspelbaar worden.

Iemand nog nieuwe aanraders?

2 likes

Wat voor genres vind je leuk? Ik heb een stralende toekomst gelezen en die was echt prachtig.

Daar ga ik eens naar kijken! Ik zoek nu voornamelijk iets diepgaandere boeken dan ‘vrouw wordt verliefd op onbereikbare man en uiteindelijk komen ze samen’. Mag dus ook bijvoorbeeld een thriller of fantasy oid zijn!

Dan:
Een stralende toekomst, het vogelhuis, nevermoor, boeken van lars kepler en kronieken van de onderwereld.
(echt heel verschillende boeken zijn dit)

1 like

Ik heb geen Kobo plus maar thrillers van Robert Bryndza en Steve Cavanaugh zijn aanraders! Serie Q van Jussi Adler Olsen ook.

1 like

Ik vond de boekbinder erg leuk! Ik heb ook net de serie van caraval uit, leest heerlijk weg, is fantasy maar wel met vrouw en onbereikbare man haha

3 likes

Een aantal boeken die ik de laatste tijd heb gelezen via Kobo Plus en goed vond:

Je bent jong en je krijgt wat
Alles om jullie heen is er nog
Alles wat ik niet kan zeggen
De waarheid (Colleen Hoover)

2 likes

De boekbinder vond ik ook leuk! Een keer een ander soort verhaal dan clichés.

Ik vond de boekbinder wel oké, 3 sterren.
Ik vond eigk dat er in deel 1 niks gebeurde en het ook niet duidelijk was waar ze heen gingen. Deel 2 kwam ik echt niet in, ik overwoog zelfs te stoppen met lezen maar was uiteindelijk mn lievelingsdeel en deel 3 was wel prima.
Wel helemaal met je eens dat het eens wat anders was dan de clichés en dat had ik niet vooraf verwacht en vond ik er wel echt tof aan :slight_smile:

1 like

Ik heb per ongeluk een aantal luisterboeken toegevoegd (ik dacht dat het gewoon ebooks waren) maar volgens mij verschijnen die niet op je ereader of wel? Ik hoef ze verder niet te luisteren, ik neem aan dat ze uiteindelijk gewoon vanzelf verdwijnen?
Ik ben nu A Single Man van Christopher Isherwood aan het lezen, ik was blij dat die er tussen stond, erg mooi tot nu toe. Ben benieuwd hoe het verder gaat bevallen, ik had een code gekregen om Kobo Plus gratis uit te proberen maar ik vind het zoeken naar boeken echt heel moeilijk. De boeken waar ik specifiek op zoek zitten meestal niet in het programma en met gewoon browsen kom ik bijna niets interessants tegen.

Wat leuk dit topic! Ik heb laatst deze twee boeken van dezelfde auteur gedownload, moet ze nog lezen maar ze klinken veelbelovend:

De laatste reis van de boswachter
De nieuwe fiets

Het is beide non-fictie, de eerste gaat over hun stel die hun auto als hij bijna kapot is terugrijden naar de fabriek in Japan. De tweede gaat over de man van het stel die een lange fietstocht maakt om het verlies van zijn vader te verwerken.

1 like

Die wil ik ook nog lezen! Ik heb vorige week ‘Ik was advocaat, nu ben ik mezelf’ uitgelezen. Gaat over een burnout en uitzoeken wat je wilt met je leven. Met beiden zelf gelukkig geen issues maar vond het desondanks wel lekker weglezen.

Ik heb vooral nog wat non-fictie boeken op mijn lijstje staan en in de categorie van bovenstaand boek:

  • het obstakel is de weg
  • the happiness project
  • liefdesbang
  • Mijn verhaal - Becoming (Michelle Obama)
  • Alles is f*cked
  • De logica van geluk

Fictie:

  • Halsoverkop
  • Liefs uit Londen
  • de verborgen bibliotheek

Staan dus allemaal nog op mijn lijstje om te lezen maar misschien heeft iemand hier er iets aan :sweat_smile:

2 likes

Oh ik ben daar ooit aan begonnen maar vond het begin niet door te komen
 Toch doorzetten dus? :sweat_smile:

Oké, dan ga ik het boek nog een kans geven! :raising_hand_woman:t3:

2 likes